آتش سوزی مهیب پتروشیمی بندر امام + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
آتش سوزی مهیب پتروشیمی بندر امام + عکس

در پتروشیمی بندر امام آتش سوزی مهیب و ترسناک رخ داد

 

یکی از انبارها در محل پتروشیمی بندر امام دچار حریق و آتش سوزی شده که اطلاعات دقیقی از وسط آتش در دست نیست. برخی اخبار حکایت از آن دارد که انبار BDSR  پتروشیمی بندر امام دچار آتش سوزی شده که این خبر از سوی کارشناسان وزارت نفت تائید شده اما علت و ابعاد این حادثه مشخص نیست.

آتش سوزی مهیب پتروشیمی بندر امام + عکس

آتش سوزی

 

بر اساس این گزارش، امیری، مدیرعامل مجتمع پتروشیمی بندر امام از آتش سوزی انبار واحد تولید لاستیک مصنوعی در این مجتمع خبر داده و اعلام کرده است که هم اکنون آتش نشانان در حال مهار حریق هستند و تاکنون هیچ خسارت جانی گزارش نشده است.

آتش سوزی مهیب پتروشیمی بندر امام + عکس

عکس آتش سوزی

 

این حادثه در یک ماه اخیر پنجمین حادثه آتش سوزی در حوزه نفتی کشور به حساب می آید و حال جای سوال دارد با وجود آنکه وزیر و معاون وزیر در حوزه پتروشیمی بارها تاکید بر نظارت و ایمنی کار در حوزه نفتی دارند چرا چنین اتفاقاتی رخ می دهد.

آتش سوزی مهیب پتروشیمی بندر امام + عکس

مهار آتش سوزی

 

   احمد سیاحی در گفت‌وگویی با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در یک انبار در مجتمع پتروشیمی بندر امام (ره) اظهار کرد: آتش‌سوزی عصر امروز در انبار مواد اولیه لاستیک مجتمع پتروشیمی رخ داد که دود غلیظی به دنبال داشت. این آتش‌سوزی دقایقی پیش و پس از حدود 5 ساعت عملیات اطفا حریق مهار شده است.

 

وی افزود: دود ناشی از این آتش‌سوزی در وسعتی نبوده که بتواند تهدیدی برای شهروندان باشد.

 

معاون عمرانی استانداری خوزستان در خصوص علت وقوع این حادثه گفت: علت وقوع این آتش‌سوزی در حال بررسی است و پس از مشخص شدن علت دقیق اعلام خواهد شد.