چگونه در آیلتس نمره قبولی را کسب کنیم + معرفی بهترین آموزشگاه آیلتس

مجموعه : مجله خبری
چگونه در آیلتس نمره قبولی را کسب کنیم + معرفی بهترین آموزشگاه آیلتس

همان طور که می دانید برای آن که بتوانید به عنوان یک شخص در بهترین کشور های اروپایی تحصیل و یا کار کنید، حتما باید تسلط کافی ای بر زبان انگیسی داشته باشید تا بتوانید وارد خاک آن کشور شوید. البته این موضوع به عنوان یک قانون در کشور های اروپایی وجود دارد که شما به عنوان یک شهروند باید به قوانین آن کشور احترام بگذارید.

 

یکی از مهم ترین و معتبر ترین مدارک زبان انگلیسی‌ که توسط آن می تواند به کشور های اروپایی به عنوان دانشجو و یا نیروی کار سفر کنید، کسب مدرک معتبر زبان آیلتس است!

 

باید بتوانید حداقل نمره لازم برای دریافت این مدرک را در دست داشته باشید که کسب نمره مناسب آن نیازمند شرکت در یک آموزشگاه آیلتس معتبر است و حتی باید با قوانین این آزمون و منابع آن آشنا شوید که در این مقاله به صورت کامل به شما آموزش می دهیم که چگونه در آیلتس نمره قبولی را کسب کنید و بهترین آموزشگاه آیلتس را به شما معرفی می‌کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

 

چگونه در آیلتس نمره قبولی را کسب کنیم؟

برای آن که شما بتوانید نمره قابل قبولی را در آزمون آیلتس کسب کنید، باید حتما آمادگی های لازم قبل از آزمون، در حین آزمون و پس از آن را داشته باشید! اما چطور؟ ما به شما در این قسمت یاد می دهیم که چگونه در آیلتس نمره قبولی را کسب کنید تا بتوانید به راحتی به کشور های اروپایی سفر کنید.

اگر بخواهید در دانشگاه های سایر کشور های دنیا به جز ایران، مشغول به تحصیل شوید حتما باید مدرک زبان انگلیسی خود را به همراه سایر مدارک دیگ به دانشگاه و یا سفارت مربوطه آن در ایران ارسال کنید! پس کسب نمره قابل قبول در آزمون آیلتس می تواند شما را به اهداف بزرگتر خودتان نزدیک و نزدیک تر کند.

 

آشنایی پیش مقدماتی با آزمون آیلتس

پیش از آن که بخواهیم موضوع را کمی باز تر کنیم بهتر است با انواع آزمون آیلتس آشنا شویم! آزمون آیلتس در دو سطح آکادمیک و جنرال برگزار می شود که در آن آزمون آکادمیک مناسب افرادی است که قصد ادامه تحصیل در رشته های کارشناسی به بالا را در یکی از دانشگاه های کشور های خارجی دارند.

اما نوع دوم آزمون آیلتس که به آزمون جنرال معروف است، برای آن دسته از افرادی مناسب است که قصد سفر و یا مهاجرت به کشور های خارجی را دارند.

 

چگونه بهترین آموزشگاه آیلتس در ایران را انتخاب کنیم ؟

انتخاب یک آموزشگاه آیلتس برای کسب نمره قبولی کار بسیار حساس و سختی است چرا که برخی آموزشگاه ها ممکن است تکنیک های حرفه‌ای و نکات مهم که دانشجو باید بدانید را بازگو نکنند. همین موضوع باعث می‌شود تا نمره مناسب را کسب نکنید و به دلایل مختلف امکان دارد کمترین نمره را به دست بیاورد. اما نگران نباشید در مقاله زیر به بهترین آموزشگاه‌ های آیلتس IELTS تهران و ایران پرداخته شده و با خیالی آسوده می‌توانید لیست بهترین آموزشگاه‌های آیلتس رو داشته باشید:

 

/تهران-ielts-بهترین-آموزشگاه-آیلتس/https://iranamozeshgah.com

شرکت در آموزشگاه مناسب آیلتس و یادگیری بهتر زبان انگلیسی زمان بر خواهد بود و باتوجه به اراده و برنامه ریزی شما ممکن است در 1 الی 2 سال بتوانید نمره قابل قبولی بین 5 تا 7 را کسب کنید. اگر آموزشگاه و موسسه حرفه‌ای را انتخاب کنید که مدرسان آن امتحان گیرنده (اگزمینر) رسمی آیلتس باشند تضمین قبولی شما چندین برابر خواهد بود.

 

چگونه برای آزمون آیلتس آمادگی لازم را کسب کنیم؟

برای آن که بتوانید مناسب ترین نمره را در آزمون های آیلتس دریافت کنید، طبیعی است که باید از قبل آمادگی لازم را برای این امتحان داشته باشید که البته این آمادگی ها می تواند با شرکت در کلاس های آموزشی آنلاین و یا حضوری یک موسسه معتبر و یا به صورت کاملا خصوصی و خودجوش باشد.

 

از این رو آزمون آیلتس توجه ویژه ای به 4 مهارت اصلی یعنی مهارت های شنیداری، خواندن و درک مطلب، نوشتاری و گفتاری دارد و آزمون آن نیز به صورت کامل تمامی این موارد را در خود جای می دهد. بنابراین برای آن که بتوانید در طول فرایند تحصیل خود دچار مشکل نشوید، باید حتما 4 مهارت فوق را در خود قوی کنید.

چگونه در آیلتس نمره قبولی را کسب کنیم + معرفی بهترین آموزشگاه آیلتس

تاثیر گذاری تقویت زبان و مکالمه در نمره آیلتس

تقویت مکالمه زبان برای کسب نمره بالا در آزمون آیلتس می‌تواند کاملا تاثیر است. چرا که مکالمه یکی از مهم ترین و اصلی ترین مراحل یادگیری زبان می‌باشد که با یادگیری متدهای مختلف می‌توانید تخصص و مهارت خود را در زبان انگلیسی به رخ بکشید.

 

اگر ساکن شهر کرج هستید ایران آموزشگاه بهترین آموزشگاه زبان در کرج برای مکالمه را به شما پیشنهاد می‌دهد که آموزشگاه های زبان زیادی را به شما معرفی خواهد کرد که تمامی موسسه های نام برده شده از روش های اصولی و جدید بهره مند هستند.

 

بررسی نمره کلی در زبان آیلتس و مفهوم اعداد در آن

نمره ای که در کارنامه آیلتس شما قرار می گیرد، می تواند تعیین کننده آینده شغلی و یا تحصیلی شما باشد. در حالت کلی نمره این آزمون عددی متغییر از 1 تا 9 است که ارزیابی آن بر اساس نوع تسلط شما به 4 مهارت گفته شده مشخص می شود.

 

کسب نمره 1: اگر داوطلبی نمره 1 را در آزمون آیلتس دریافت کند، این بدان معناست که او هیچ تسلطی بر زبان انگلیسی ندارد.

 

کسب نمره 5: این نمره نشان دهنده این است که فرد تسلط نسبتا مناسبی در زبان انگلیسی دارد و در دسته امتیازات متوسط قرار می گیرد.

 

کسب نمره 7: این نمره نشان دهنده این است که تسلط دانشجو به زبان انگلیسی بالا بوده و امتیاز مناسبی نیز به شمار می آید.

 

کسب نمره 9: کسب این نمره نشان دهنده این است که داوطلب تسلط بسیار بالایی بر زبان انگلیسی دارد.

 

در حالت کلی برای آن که بتوانید در دانشگاه ها و موسسات آموزشی شرکت کنید، بهتر است میانگین نمره آیلتس شما بالاتر از 6.5 باشد تا بتوانید با خیال راحت و بدون هیچ گونه نگرانی ای در اکثر مراکز آموزشی ثبت نام کنید.

چگونه در آیلتس نمره قبولی را کسب کنیم + معرفی بهترین آموزشگاه آیلتس

بررسی چند گام ساده اما مهم برای کسب نمره عالی در آزمون آیلتس

به شما توصیه می کنیم که برای کسب نمره قابل قبول در آزمون آیلتس حتما و حتما این چند گام ساده اما مهم را به صورت مرتب در نظر داشته باشید.

همین حالا برای یادگیری زبان آیلتس وقت بگذارید و پیشرفت خود را بر اساس زمان های متفاوت کنترل کنید تا درک بهتری از مهارت خود داشته باشید.

 

در اولین فرصت سعی کنید گرامر زبان انگلیسی را با دقت بالایی گوش کنید چراکه گرامر در ساختار و جمله بندی کلمات می تواند کمک قابل توجه ای به شما کند.

 

یکی از مهم ترین مواردی که در آزمون آیلتس وجود دارد، ۴ مهارت‌ انگلیسی (گوش دادن، صحبت کردن، خواندن، و نوشتن) است. سعی کنید این مهارت ها را در خود تقویت کنید.

 

در موقعیت های مختلف سعی کنید همواره برای ایجاد ارتباط کلامی و یا نوشتاری به زبان انگلیسی تلاش کنید.

 

لغات مهم ترین بخش از زبان انگلیسی و هر نوع زبان دیگری است که باید حتما وقت و فرصت کافی ای برای آن گذاشته شود تا بتوانید دایره لغات و واژگان خود را افزایش دهید.

 

سعی کنید متن های طولانی را در زمینه های حقوق، مدیریت و… مطالعه کنید.

 

سعی کنید حتما به تماشای فیلم ها و اخبار های انگلیسی زبان بپردازید.

برچسب‌ها: