آب بازی، سرگرمی و نشاط تابستانی

آب بازی، سرگرمی و نشاط تابستانی

امسال تابستان هوا زودتر گرم شده است، در این هوای داغ یک نوشیدنی خنک، سایه و البته آب بازی می‌چسبد. از کودک نوپا تا بزرگسالان همه می‌توانند از این سرگرمی ساده لذت ببرند و از هوای گرم به خنکی آب پناه ببرند. آب بازی نیازی به اسباب بازی گران ندارد، ساده است و همه اعضای خانواده می‌توانند همراه شوند.

 

وسایل آب بازی

ساده‌ترین تفریح کودکانه یا خانوادگی نیاز به وسایل خاصی ندارد، با این حال بعضی پیشنهادات باعث هیجان و تنوع بیشتر بازی خواهند شد.

 

برای کودکان زیر سه سال بهتر است یک تشت یا استخر بادی کوچک را آب کنید و کودک را همراه با اسباب بازی‌های حمام مورد علاقه‌اش درون آن قرار دهید. اگر دوست دارید کودک در فضای باز بازی کند حتما در سایه باشید تا از آفتاب سوختگی جلوگیری شود.

 

کودکان بزرگتر از سه سال عاشق هیجان و جنب و جوش بیشتر در بازی هستند. یک استخر بادی بزرگ می‌تواند برای آب بازی و یادگیری شنا مناسب باشد. بعضی از استخرهای بادی خانوادگی هستند و می‌توانند برای همه اعضا خانواده استفاده شوند.

 

از دیگر انتخاب‌های مناسب برای بازی، تفنگ آبپاش اسباب بازی است. تفنگ آبپاش انواع مختلفی دارد و مدل‌های بطری خور آن ساده‌ترین مدل موجود در بازار هستند. سایر انواع تفنگ آبپاش مخزن دار، موزیکال و پمپی هستند که قیمت بالاتری دارند، با این حال تفنگ آبپاش در دسته اسباب بازی ارزان قرار دارد.

 

برای بازی‌های گروهی نیز می‌توانید از بالن آب یا فواره نیز استفاده کنید. ساده ترین روش آب بازی استفاده از یک بطری است که هیچ هزینه‌ای ندارد و اوقات خوشی برای کودک شما ایجاد خواهد کرد.

 

آب بازی، سرگرمی و نشاط تابستانی

مزایای آب بازی برای کودکان

از بازی‌های ساده در حمام گرفته تا بازی در استخر بادی و همراه با تفنگ آبپاش، هر نوع بازی بازی با آب برای کودک مفید است و سلامت جسم و روان او را بالا می‌برد. بسیاری از کودکان با یک کتاب حمام یا عروسک حمام می‌توانند ساعت‌ها در حمام سرگرم شوند و از بازی در یک تشت آب لذت ببرند. از جمله مهمترین مزایای آب بازی عبارت است از:

آب بازی خلاقیت کودک را افزایش می‌دهد.

آب بازی گروهی مهارت‌های اجتماعی را بالا می‌برند.

بازی با آب باعث کاهش استرس و بهبود سلامت روان می‌شود.

آب بازی در فضای باز همراه با تحرک، مهارت‌های جسمی و حرکتی فرزندمان را ارتقا می‌بخشد.

بازی با آب تمرکز کودک را نیز افزایش می‌دهد و باعث بهبود یادگیری می‌شود.

 

نکات ایمنی در آب بازی

بازی با آب اگرچه در ظاهر بی خطر به نظر می‌رسد اما برای امنیت کودکان باید ملاحظاتی را در نظر گرفت. اگر کودک در استخر یا دریا شنا می‌کند حتما در کنار او باشد، حتی اگر عمق استخر کم است لازم است تا یک نفر بزرگسال بر بازی کودکان نظارت کند.

هرگز کودکان خردسال را به یک کودک بزرگتر نسپرید، ممکن است سرگرم بازی شود و از خواهر و برادر کوچکترش غافل، کودکان نباید در برابر چنین مسئولیت‌های سنگین و طولانی مدتی قرار گیرند.

اگر از استخرهای بادی استفاده می‌کنید بعد از تمام شدن بازی کودک روی استخر را بپوشانید و از قرص‌های گندزدا استفاده کنید. آب راکد ممکن است کودک را بیمار کند و مشکل ساز شود.

در آب بازی از ظروف نشکن استفاده کنید. پس از اتمام بازی کودک از او بخواهید در جمع کردن ظروف و محیط به شما کمک کند.

 

آب بازی، سرگرمی و نشاط تابستانی

قیمت اسباب بازی مناسب آب بازی

اسباب بازی‌های مناسب بازی با آب تنوع بسیاری بالایی دارند و با هر بودجه می‌توان محصولی مناسب تهیه کرد. تفنگ آبپاش از جمله اسباب بازی‌های ارزان و مناسب برای تمام سنین است. استخر بادی نیز تنوع زیادی دارد و مدل‌های ساده، ایزی ست، پارک بادی برای هر سن و سلیقه موجود است.

 

اگر قصد دارید یک استخر بادی بزرگ و مجهز برای تابستان کودک خود تهیه کنید، نگران قیمت آن نباشید، شمامی‌توانید اسباب بازی مورد نظر خود را به صورت قسطی و بدون چک و ضامن از سایت اسباب بازی هویو خریداری کنید.

 

خرید اسباب بازی مناسب آب بازی

سرگرم کردن کودکان در تابستان نیاز به صرف هزینه زیادی ندارد و با چند اسباب بازی ساده و جذاب نیز امکان پذیر است. شما می‌توانید بهترین مدلهای استخر بادی اینتکس، انواع تفنگ آبپاش و جدیدترین سرگرمی‌های مربوط به بازی با آب را در فروشگاه اسباب بازی هویو با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی هویو امکان مقایسه محصولات مختلف و مشاوره هنگام خرید را به شما می‌دهد. هر یک از محصولات بازی و سرگرمی درهویو از واحد کنترل کیفیت تایید شده و تنها بازی‌های استاندارد در سایت اسباب بازی هویو موجود هستند.