آشنایی با ترند 2022 برای خرید انگشتر طلا زنانه

مجموعه : زیورآلات
آشنایی با ترند 2022 برای خرید انگشتر طلا زنانه

بسیاری از افراد دوست دارند تا در زمان خرید انگشتر طلا زنانه یا مدل‌های دیگر انگشتر، از مد و ترندهای رایج در زمان خود پیروی کنند. هر ساله، مد و فشن، مدل‌های جدیدی از انواع انگشتر را تحت عنوان ترند سال معرفی می‌کنند و این مدل‌ها به لطف قرار گرفتن در لیست مدشده‌ها، طرفداران بسیاری را به خود جلب می‌کند.
در این متن، قصد داریم تا شما را با انواع انگشتر زنانه، که در سال 2022 ترند شده‌اند آشنا کنیم. به این شکل، شما می‌توانید استایل خود را به شکلی جدید و خلاقانه تغییر دهید.

 

انواع انگشتر طلا زنانه

در ادامه، جذاب‌ترین مدل‌هایی که تا به امروز به عنوان مدل‌های ترندی توسط بسیاری از افراد استفاده شده‌اند را برای شما به شکل لیست درآورده‌ایم که آن را در ادامه مشاهده خواهید کرد.
لازم به ذکر است که این مدل‌ها همگی به عنوان انواع انگشتر طلا زنانه معرفی شده اند؛ با این وجود، بسیاری از این برندها برای آقایان نیز انگشترهای خاص و زیبایی طراحی کرده اند. همچنین، شما می‌توانید اکثر این مدل انگشتر‌ها را در رنگ‌ها و جنس‌های دیگر مانند نقره، طلا سفید و یا رزگلد نیز در بازار پیدا کنید.

 

انگشتر کارتیه

برند کارتیه، در زمینه‌ی طراحی و ساخت جواهرات همیشه خوش درخشیده است. طبیعی است که هر سال، حداقل یکی از مدل‌های ساخت این برند دوباره ترند شوند و توجه متخصصان مد و فشن را به خود جلب کنند.
تنوع بالای انواع انگشتر در این برند، باعث می‌شود تا شما به راحتی بتوانید مدل مورد نظر خود را پیدا کنید. مشهورترین و زیباترین ساخته های انگشتر کارتیه شامل انگشتر عشق، انگشتر طرح پلنگ و انگشتر طرح میخ می‌شوند که در رنگ‌های متنوع ساخته شده‌اند.

 

حلقه‌ی دو نگینی

در سال 2022، بار دیگر توجه افراد به حلقه‌های نامزدی و ازدواجی جلب شده است که در طرح آن‌ها از دو نگین یا سنگ قیمتی استفاده شده است. این دو نگین معمولا شکل و برشی متفاوت از همدیگر دارند و انتخاب بسیار زیبا و شیکی برای تازه عروس‌ها به نظر خواهند رسید.
همچنین، این مدل در زمان‌های قدیم نیز طرفداران بسیاری داشته است، به طوری که برخی از سلبریتی‌های مشهور و ملکه‌ها نیز برای حلقه‌ی ازدواج خود چنین مدل‌ها یا مدل‌هایی شبیه به این نمونه را انتخاب کرده اند.

 

انگشتر با نگین

در سال 2022، ترند انگشترهای نگین دار دوباره به میان میدان آمده است. این انگشترها معمولا چند نگین ریز دارند و در ساخت آن‌ها از انواع سنگ‌ها و نگین‌های گران قیمت استفاده شده است. همچنین، یکی دیگر از مدل‌های انواع انگشتر که امسال دوباره توجه افراد مختلف را به خود جلب کرده است، انگشترهایی با نگین‌های بزرگ است که در دست شما خودنمایی می‌کند و زیبایی خود را به رخ می‌کشد.

 

انگشتر با نماد ماه تولد

شخصی سازی در صنعت جواهرسازی به مدت طولانی مورد استفاده قرار گرفته است. افراد از این ایده که از زیورآلاتی استفاده کنند که نشانی از خودشان دارند بسیار استقبال کردند. به همین دلیل، پس از مدتی، استفاده از جواهراتی که حرف اول اسم یا کل اسم روی آن حک شده بود نیز به چشم همه یک انتخاب جذاب و خاص به نظر می‌رسید.
بر اساس همین موضوع، به مدت زمانی طولانی، نمادها و المان‌های مربوط به سال و ماه تولد، در بسیاری از مدل‌های مختلف جواهرات دیده شده است. حتی همین امروز هم بسیاری از افراد دوست دارند تا از زیورآلاتی استفاده کنند که در طراحی و ساخت آن‌ها از سنگ تولدشان استفاده شده است.

استفاده از این سنگ‌ها باعث جذب انرژی‌های مثبت می‌شود و نیروهای منفی را از شما دور خواهد کرد. به همین دلیل، طبیعی است که یکی دیگر از مدل‌های انواع انگشتر ترند در سال 2022، انگشترهایی با نگین‌های مخصوص ماه تولد شما باشند.
علاوه بر سنگ ماه تولد، زیورآلاتی که صور فلکی ماه تولد شما را به تصویر می‌کشند نیز از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و جزو کارهای خاص و شیک موجود در بازار محسوب می‌شوند.

 

انگشتر بدون نگین

جدا از انگشترهای نگین دار، یکی از انواع انگشتری که امسال باز محبوب شده اند، انگشترهایی هستند که در طراحی و ساخت آن‌ها از هیچ سنگ و نگینی استفاده نشده است. این انگشترها هم به صورت ساده و شیک برای تیپ‌های رسمی یا اسپرت طراحی شده‌اند.
برخی از این مدل‌ها به شکل انگشترها یا حلقه‌های نیم بند نیز طراحی شده اند به شکلی که به صورت ست و چند تایی استفاده می‌شوند و ظاهر بسیار جذابی به دستان شما می‌دهند. این مدل‌ها در سال 2021 نیز ترند شده بودند، بنابراین خبر خوش این است که اگر در سال گذشته، از این ترند پیروی کرده باشید می‌توانید امسال هم در همان مسیر بمانید.

 

انگشتر مروارید

مروارید یکی از مشهورترین سنگ‌های قیمتی است که از زمان قدیم توسط افراد طبقه‌ی ثروتمند و سلطنتی استفاده می‌شده است. امروزه نیز بسیاری از برندهای مشهور، در ساخت زیورآلات خود از این سنگ استفاده می‌کنند و ظاهری شیک و چشم گیر به جواهرات خود می‌بخشند. انگشترهای مروارید در بیشتر اوقات طراحی ساده‌ای دارند اما با این وجود همچنان از زیبایی مثال زدنی برخوردار هستند.

 

انگشتر نگین اتمی

مطمئنا تا به حال نام نگین اتمی به گوش شما خورده است. انگشترهای نگین اتمی معمولا به عنوان حلقه‌های ازدواج طرفداران زیادی دارند و هیچ وقت از مد نمی‌افتند. نگین اتمی در واقع به نوعی از نگین گفته می‌شود که توسط انسان ساخته شده است. این نگین، درست در مقابل برلیان قرار می‌گیرد که سنگی طبیعی است که در گذر زمان، درون زمین ایجاد می‌شود.
با وجود این که مسلما ارزش برلیان بیشتر است، اما نگین اتمی هم زیبایی خاص خودش را دارد و از نظر هزینه نیز برای شما بسیار به صرفه‌تر است. انگشترهای نگین اتمی با گران شدن قیمت‌ها دوباره محبوبیت خود را در سال جدید به دست آورده اند و در میان انواع انگشتر و حلقه، جایگاه بالایی دارند.

 

حلقه‌های علامت دار

احتمالا پیش از این، مدل شبیه به این حلقه‌ها را در فیلم‌های قدیمی و تاریخی دیده باشید. حلقه‌های علامت دار معمولا هیچ نگینی ندارند و یا ساده هستند و یا بر روی آن‌ها طرح خاصی کشیده شده است یا حکاکی شده است. در گذشته، پادشاهان و افراد اشرافی از این حلقه‌ها به عنوان مهر شخصی و برای امضای نام خود استفاده می‌کردند. با این حال امروزه، با وجود این که دیگر نیازی به آن نیست هم توجه مردم به طراحی خاص آن جلب شده است.
این انگشترها در اکثر مواقع برای انگشت کوچک دست هر شخص استفاده می‌شوند، ولی همان طور که می‌دانید استایل یک چیز مشخص و قانون مند نیست پس می‌توانید آن را به هر شکلی که دوست دارید استفاده کنید.

آشنایی با ترند 2022 برای خرید انگشتر طلا زنانه

 

با شناختن این مدل‌ها، انتخاب یک مدل مناسب انگشتر برای تیپ ایده‌آل شما کار آسان‌تری خواهد بود. سایت راف گلد به شما کمک می‌کند تا بدون محدود شدن به فروشگاه‌های نزدیک خود، از تمام مدل‌های متنوع و جذاب انواع انگشتر دیدن کنید و مدل محبوب خود را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید. از همراهی شما عزیزان تا این لحظه سپاسگزاریم.

منبع : آشنایی با ترند 2022 برای خرید انگشتر طلا زنانه | نی نی سایت