آشنایی با کانکس

مجموعه : مجله خبری
آشنایی با کانکس

آیا با کانکس آشنایی دارید: آیا میدانید کانکس چیست و چه کاربردهایی دارد؟

 

میخواهیم شما را بطور کلی با کانکس و انواع آن آشنا کنیم.

 

کانکس به سازه های پیش ساخته سبکی گفته می شود که برای اقامت و انجام کار در انواع شرایط آب و هوایی و مکانهای جغرافیایی گوناگون تولید میگردد. از دیگر خصوصیات کانکس امکان جابجایی آن و حمل ونقل آسان می باشد.

 

کانکس در موارد متفاوتی از جمله کانکس اداری، مسکونی، کانکس ویلایی ، سرویسهای بهداشتی مانند کانکس توالت و حمام ، کانکس نگهبانی و انواع کانکس دیگر در ابعاد مختلف و طرح های فراوان مورد استفاده قرار میگیرد.

 

قیمت کانکس بر اساس نوع متریال مصرفی، برند شرکت تولید کننده و تجربه کادر فنی محاسبه میگردد و به همین دلیل اغلب مشاهده میکنیک که قیمت کانکسها نسبت به هم بسیا متفاوت میباشد.

 

استفاده از مواد اولیه و متریال سبک و با کیفیت بالا در ساخت کانکس ، موجب میشود تا این کالا در در برابر زلزله و بسیاری از بلایای طبیعی مقاومت پیدا کند. کانکس این قابلیت را نسبت به ساخت و ساز سنتی دارد که طرح های مختلفی را می توان در ساخت آن به کار برد. جابجایی آسان و بازیافت مواد به کار رفته در ساخت کانکس از نکات مهم در مزایای آن می باشد.

 

محلی می خواهید اقامت داشته باشید چه از نظر اقامت کاری و یا مسکونی به صورت موقت ، کانکس بهترین گزینه برای شما میباشد.

 

اگر محل سکونت شما باید در مدت زمان کوتاهی جا به جا شود، شما میتوانید با استفاده از کانکس، به بهترین نتیجه برسید. زمان ساخت کانکس از دیگر مزایای کاربردی کانکس میباشد زیرا زمان ساخت یک خانه با بنای سنتی قابل مقایسه با مدت زمان ساخت کانکس نمیباشد و این امکان را برای شما فراهم میکند که بتوانید اسکانی سریع و آسان داشته باشید. همچنین اکثر تولید کنندگان کانکس ، کانکس هایی را به صورت آماده و پیش ساخته موجود دارند که این کانکسها میتواند در بسیاری از مواقع بهترین کمک را به شما در اقامت بکند.

 

البته کانکسهای اماده معمولا برای اشخاص حقیقی شاید زیاد مورد استفاده نداشته بشد که در این صورت میتوانید ابعاد و طرح و پلان خو را به تولی کننده کانکس جهت تولید ارائه نمائید.

 

امروزه در دنیا در بیشتر کشورها از کانکس بجای بنا استفاده مینمایند و با نگاهی بر مطالب بالا بخصوص قیمت کانکس میتوان به علت آن پی برد.

 

از دلایل دیگر استفاده از کانکس میتوان به تنوع آن اشاره نمود، از چوب، سمند برد و غیره نیز میتوان در تولید انواع کانکس مسکونی و ویلایی استفاده نمود.

امیدوارم متن فوق تا حدودی شما را با این کالای سبک و مقرون بصرفه آشنا کرده باشد.