آموزش کامل وردپرس

مجموعه : دنیای آنلاین
آموزش کامل وردپرس

در این مقاله قصد داریم در مورد آموزش کامل وردپرس آیلین وب صحبت کنیم.

وردپرس امروزه به یکی از ابزارهای مهم در صنعت تولید سایت و تولید محتوا وب سایت تبدیل شده است به همین منظور تمام افرادی که قصد فعالیت در این زمینه را دارند باید با این ابزار آشنایی داشته و نحوه استفاده و به کارگیری آن را نیز به طور کامل فرا گرفته باشند. از طریق آموزش کامل وردپرس می توان به سادگی از این ابزار راحت و کم دردسر برای طراحی محتوای سایت های مختلف استفاده کرد.همچنین می توانید به راحتی با قالب وردپرس رایگان aylinweb  خود را پرداخت هزینه های اضافی معاف کنید.

 

وردپرس چیست؟

مزایای استفاده از وردپرس چیست؟

چه روش هایی برای آموزش کامل وردپرس وجود دارد؟

مزایای آموزش کامل وردپرس به صورت غیرحضوری چیست؟

 

وردپرس چیست؟

در گذشته طراحی و گرداندن یک سایت، حتی سایت های ساده که تنها محتوای آن ها متن و تصاویر کم حجم بود کار ساده ای نبود. این کار معمولا از طریق برنامه نویسی های پیچیده انجام می شد و نیاز به متخصص و فردی بود که در این زمینه تحصیل و تخصص کافی داشته باشد. امروزه اما مدیریت محتوای سایت ها و تولید آن ها بسیار ساده تر شده است. ابزارهایی که به این منظور به بازار عرضه شده اند در ساده کردن این مسئله نقش مهمی داشته اند که یکی از مهم ترین این ابزار ها وردپرس می باشد.

 

تعریف وردپرس

در تعریفی ساده وردپرس یک سیستم مدیریت و تولید محتواست که با استفاده از آن می توان علاوه بر مدیریت محتوا انواع سایت ها و وبلاگ های ساده را نیز راه اندازی کرد. سایت هایی که برپایه وردپرس طراحی می شوند نیاز به برنامه نویسی و مراحل خاص طراحی سایت نداشته و مدیریت محتوای آن ها بسیار ساده می باشد. این سیستم خود دارای پوسته ها و قالب های آماده وبسایت است که تنوع بالایی داشته و به کاربر امکان طراحی سایت نزدیک به سلایق و نیازها را به طور رایگان می دهد. همچنین در صورتی که افراد آشنایی چندانی با برنامه نویسی نداشته باشند و هزینه اولیه آن ها برای طراحی سایت اندک باشد، می توانند با استفاده از این ابزار رایگان وب سایت مورد نیاز خود را طراحی کرده و مورد استفاده قرار دهند.

 

مزایای استفاده از وردپرس چیست؟

همان طور که گفته شد، سیستم مدیریت محتوای وردپرس که یک سیستم سایت ساز است امروزه محبوبیت زیادی کسب کرده و برای بیشتر افرادی که تجربه و دانشی در مورد برنامه نویسی نداشته اما به داشتن یک سایت علاقه مند یا نیازمند هستند کمک کننده می باشد. استفاده از این ابزار مزایای مختلفی دارد که در اینجا به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

 

رایگان

سرویس وردپرس یک سرویس کاملا رایگان است که با استفاده از آن می توان یک سایت ساده با امکانات ابتدایی مورد نیاز را طراحی کرد. البته در صورتی که از این پلتفرم نیز استفاده حرفه ای شود نیاز به پرداخت هزینه است که این هزینه در مقایسه با هزینه طراحی سایت از طریق برنامه نویسی و… بسیار ناچیز است. بیشتر امکانات مهم و ضروری در سرویس وردپرس به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. به عنوان مثال آموزش کامل وردپرس از طریق منابع مختلفی با حداقل هزینه یا رایگان قابل دریافت می باشد.

 

محیط کاربری ساده

از دیگر ویژگی های مثبت این سرویس می توان به محیط کاربری آن اشاره کرد. محیط کاربری این سرویس به گونه ای است که استفاده از آن بسیار ساده بوده و برای افرادی که تجربه چندانی در این زمینه ندارند نیز بدون مشکل و دردسر خاص امکانپذیر است. وردپرس تلاش می کند تا چه برای افراد در سطح مقدماتی و چه برای افراد در سطح حرفه ای امکانات را به ساده ترین شکل عرضه کند. این سرویس نیازی به کد نویسی یا برنامه نویسی به خصوص نداشته و بیشتر امکانات خود را در یک میز کار ساده در اختیار کاربر قرار می دهد.

 

آموزش کامل وردپرس

امکانات متنوع

این سرویس علاوه بر مزایای ذکر شده دارای امکانات متنوعی نیز هست که بیشتر این امکانات به طور رایگان در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. به عنوان مثال سرویس وردپرس دارای قالب های متنوعی است که برای دیزاین و طراحی سایت مورد استفاده قرار می گیرند، همچنین در هر آپدیت وردپرس بیشتر امکانات روز را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. سایت های طراحی شده با وردپرس را نیز می توان مثل سایت های دیگر سئو کرد تا از بهترین کیفیت برخوردار شوند.

چه روش هایی برای آموزش کامل وردپرس وجود دارد؟

حال که با تعریف وردپرس و مزایای آن آشنا شدید ممکن است این پرسش به وجود آید که آموزش کامل وردپرس را می توان از چه روش هایی دریافت کرد.

 

روش حضوری

یکی از شیوه های آموزش کامل وردپرس، آموزش این سرویس در دوره های حضوری است که بسته به نوع تدریس و… دارای تعداد جلسات مختلفی است. در این دوره ها معمولا آموزش کامل وردپرس به طور خصوصی یا عمومی به هنرجویان داده می شود و بعد از آن در صورت نیاز گواهی مربوط به شرکت در دوره نیز برای هنرجو صادر می شود.

 

روش غیرحضوری

از دیگر شیوه های آموزش کامل وردپرس می توان به روش آموزش غیرحضوری اشاره کرد که از طریق بیشتر وب سایت ها قابل دریافت می باشد. این آموزش هیچ تفاوتی با آموزش حضوری نداشته و مطالب در آن نیز به طور کامل آموزش داده می شوند.

 

مزایای آموزش کامل وردپرس به صورت غیرحضوری چیست؟

یکی از شیوه های آموزش کامل وردپرس آموزش غیرحضوری و آنلاین این سرویس است. آموزش کامل وردپرس به صورت غیرحضوری و اینترنتی به دلایل زیادی نسبت به آموزش حضوری برتری دارد.

 

صرفه جویی در وقت و هزینه

در آموزش غیرحضوری نیازی به مراجعه به هیچ کلاسی نیست. از این رو زمان رفت و آمد صرف یادگیری یا تمرین شده و در نتیجه در وقت صرفه جویی می شود. همچنین هزینه آموزش کامل وردپرس از طریق اینترنت و آنلاین بسیار پایین تر از آموزش حضوری این سرویس است که این مورد نیز از برتری های آموزش آنلاین به حضوری است.

 

امکان تکرار آموزش

از دیگر مزایای این نوع از آموزش کامل وردپرس می توان به امکان تکرار آموزش ها اشاره کرد. معمولا در آموزش حضوری بعد از یک بار آموزش و تکرار استاد در تمرین در صورت عدم فراگیری فرصتی برای تکرار نیست در صورتی که در آموزش های آنلاین می توان یک مطلب را تا یادگیری کامل بارها تکرار کرد.

برچسب‌ها: