آیا تعمیرات مبل به صرفه است؟

آیا تعمیرات مبل به صرفه است؟

این سوال یکی از متداول ترین سوالاتی است که درباره تعمیرات مبل پرسیده می‌شود با توجه به میزان خرابی و گران شدن مبل از نظر اقتصادی تعمیرات مبل بسیار به صرفه تر از خرید مبل نو می‌باشد، چرا که بخاطر پیشرفته شدن و تکنولوژی روز صنعت مبل، با اقداماتی که در حین تعمیرات مبل انجام می‌شود می‌توانید یک مبل نو نوار شده از نمایندگی تعمیرات مبل تحویل بگیرید و دیگر نیاز به خرید دوباره مبل نخواهید داشت.

 

با تعمیرات مبل علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌ها باعث می‌شود شما مبل کهنه را با یک مبل نو تعویض نمایید و با هزینه خیلی پایین تر از خرید مبل نو صاحب یک سرویس کامل مبل نو نوار شده شوید.

 

با توجه به اینکه میلمان یکی از اثاثیه ضروری منزل به شمار می‌رود و در طول شبانه روز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد به مرور زمان مستهلک می‌شود و خرید دوباره مبل، هزینه زیادی به اقتصاد خانواده تحمیل می‌نماید در این مقاله به بررسی تعمیرات مبل و مبل شویی در منزل می‌پردازیم.

حتما بخوانید: شماره تعمیرات مبل در استاده

آیا تعمیرات مبل به صرفه است؟

نقش تاثیرگذار تعمیرات مبل بر روی دکوراسیون منزل

تعمیرات مبل روی تغییر دکوراسیون بسیار تاثیرگذار است و شما می‌توانید با عوض کردن پارچه رومبلی است رنگ وسایل منزل خود را با هزینه بسیار کم عوض کنید و تغییرات جدیدی در دکوراسیون خود اعمال نمایید.

 

فرسودگی و کم رنگ شدن رویه مبل به دلیل استفاده زیاد از آن، بسیار بر روی تمیز و شیک به نظر رسیدن دکوراسیون منزل شما تاثیر می‌گذارد و شما با تعمیرات مبل می‌توانید جان تازه ی به دکوراسیون منزل خود ببخشید و با صرف هزینه ی اندک هارمونی جدیدی را در منزل خود ایجاد نمایید.

 

مهمترین خدمات ارائه شده برای تعمیرات مبل عبارتند از

از مهمترین خدماتی که به هنگام تعمیرات مبل  در کارگاه‌های تعمیرات مبل ارائه می‌شود می‌توان به:

رویه کوبی مبل، رنگ کاری مبل، تعمیر کلاف مبل، تعمیر و تعویض بالشتک مبل، تعمیر و تعویض پارچه رو مبلی، تعمیر پارچه و اسفنج کوسن، تعمیر اشکالات نجاری، تعمیر لقی کلاف، تعمیر و تعویض رویه مبل چرمی، لمسه دوزی مبل، تعمیر فنر کشی مبل، تعمیرات مبل راحتی می‌توان اشاره نمود.

 

تعمیرات مبل با تعمیر چوب و رنگ کاری مبل

یکی از آسیب هایی که باعث خرابی مبل و نیاز به تعمیرات مبل الزامی می‌شود خراشیدگی و شکستگی چوب همچنین سوختگی مبل، به دلیل نگهداری حیوانات خانگی و داشتن کودک و ریختن آتش سیگار بر روی آن و… از مهمترین دلایلی است که باعث می‌شود طول عمر مفید مبل کمتر شود.

در صورت بروز خرابی‌هایی که در بالا ذکر شد می‌توانید با تعمیر چوب و رنگ کاری مجدد آن به راحتی مبل خود را تعمیر نمایید و با قیمت بسیار کم مبل خود را سالم و با طول عمر بیشتر تحویل بگیرید.

رنگ کاری و تعمیر چوب مبل به دو حالت صورت می‌گیرد تعمیر چوب و منبت کاری مبل های طرح دار و مبل های معمولی می‌توان نام برد.

آیا تعمیرات مبل به صرفه است؟

چه زمانی باید برای تعمیرات مبل اقدام کرد؟

با توجه به جنس و مدل مبلمان، تعمیرات مبل متفاوت می‌باشد برای مثال تعمیرات مبل استیل با تعمیرات مبل راحتی و چرمی متفاوت می‌باشد و حتی هزینه تعمیرات این مبلمان باهم بسیار متفاوت خواهد بود، چرا که نوع و حجم و میزان متریال مصرفی هر سبک مبلمان متفاوت است.

مثلا تعمیرات مبل استیل به دلیل وجود لمسه دوزی و معرق کاری و رنگ مخصوص چوب آن بسیار بالاتر از تعمیرات مبل راحتی می‌باشد.

در صورت بروز هرگونه خرابی در مبلمان شما، می‌توانید با تماس، با نمایندگی تعمیرات مبل، به راحتی تعمیرات مبل در منزل شما انجام می‌شود و نیاز به صرف زمان و هزینه حمل و نقل جلوگیری نمایید.

 

مبل شویی در منزل

یکی از موضوعاتی که باعث طول عمر مبلمان می‌شود شستشوی مبلمان می‌باشد، البته این کار باید توسط افراد متخصص انجام شود در صورتی که خود شما اقدام به مبل شویی در منزل نمایید ممکن است به پارچه و چوب مبل آسیب بزنید و هزینه بیشتری بابت تعمیرات مبل بپردازید.

 

همانطور که اطلاع دارید مبل شویی در منزل باید با شوینده‌های مخصوص مبلمان انجام شود، چرا که باعث خوشبو شدن و تمیزتر شدن مبلمان می‌شود و در صورت استفاده از مواد شوینده شیمیایی باعث کاهش طول عمر مبل و در نهایت باعث ایجاد بوی نامطبوع در مبل می‌شود که در نهایت باید مبل را به مبل شویی برون سپاری نمایید.

 

مراحلی که برای مبل شویی در منزل نیاز است به ترتیب لکه برداری با استفاده از مواد شوینده مخصوص زیر نظر اتحادیه است در قدم بعدی باید با دستگاه شستشو صورت پذیرد و در آخرین قدم آبگیری و خشک کردن مبلمان می‌باشد.

 

مبل شویی در منزل با سرعت بالا انجام می‌شود و به راحتی تمام لکه‌ها و کثیفی‌ها برطرف می‌شود با توجه به پیشرفت تکنولوژی دستگاه‌های مبل شویی در منزل هیچگونه بوی نم و ماندگی را به جای نمی‌گذارد و تمام قسمت های مبل یکپارچه تمیز و از آلودگی ها پاک خواهند شد.

برچسب‌ها: