اثبات علمی دلیل خاموش کردن کولر توسط پدرها

اثبات علمی دلیل خاموش کردن کولر توسط پدرها

اثبات علمی دلیل خاموش کردن کولر توسط پدرها

 

یکی از بزرگ ترین سوالاتی که سال هاست ذهن خیلی ها را درگیر خود کرده است خاموش کردن کولر توسط پدرهاست.

 

یک متخصص داخلی عنوان کرد: با گذراندن دوران میانسالی، به تدریج چربی زیرپوست مردان کم شده و همین امر موجب نازک شدن پوست آنها شده و موجب می‌شود مردان سرما را بیشتر احساس کنند.

 

جعفر نوابی در خصوص علت مخالفت بیشتر مردان مسن با “کولر“، گفت: باید در این زمینه به پدران و مردان مسن حق داد و علت این امر هم تغییرات فیزیولوژیکی در بدن آنهاست.

 

نوابی تصریح کرد: با گذراندن دوران میانسالی و افزایش سن مردان، چربی زیر پوست آنها به تدریج کم شده و همین امر موجب نازک شدن پوست آنها شده و سبب می‌شود پوست آنها سرما را بیشتر احساس کند.

 

این متخصص داخلی افزود: برای کاهش احساس سرما نیاز به چربی زیرپوستی است که با افزایش سن و کاهش چربی زیرپوست، پوست مردان نازک شده و سرما را بیشتر احساس می‌کنند.

 

نوابی خاطرنشان کرد: این روند در زنان معکوس است و با افزایش سن، چربی زیر پوست زنان افزایش می‌یابد که همین امر موجب گرمایی شدن آنها در سنین بالا می‌شود.

 

وی افزود: علاوه بر این با از بین رفتن هورمون استروژن، زنان دچار احساس گر گرفتگی می‌شوند که این احساس عمدتا تا سنین بالاتر باقی می‌ماند.

 

این متخصص داخلی در پایان از همه افراد خواست تا با توجه به این مسئله بیش از پیش هوای پدران را داشته و سعی کنند در زمینه استفاده از کولر شرایط فیزیولوژیکی بدن آنها را در نظر بگیرند.