اجاره خودرو با شرایط آسان

اجاره خودرو با شرایط آسان

اجاره خودرو با شرایط آسان

اجاره خودرو موضوعی است که این روزها افراد زیادی به آن فکر می کنند و زمانی که شرایط خرید خودروی رویایی خود را ندارند می خواهند چند روزی آن را اجاره کنند. امروزه تمام متقاضیانی که در سایت های مختلف دنبال این آیتم هستند تا حدودی با شرایط اجاره ماشین و مزیت های آن آشنایی دارند. هر روزه درخواست های رنت ماشین افزایش پیدا می کند و شرکت های ارائه دهنده این خدمات سعی می کنند تا با قرار دادن شرایط متفاوت و البته آسان متقاضیان را به سمت خود بکشانند. قطعا شما هم اگر در نقش مشتری باشید به دنبال شرکت هایی می روید که آپشن های بهتری را در اختیار مشتری قرار می دهد.

 

مجموعه های زیادی در تهران و سایر شهرستان ها در حوزه اجاره ماشین فعالیت می کنند که آراد سیر یکی از پر قدرترین کمپانی های اجاره دهنده می باشد. در این شرکت خبری از شرایط سخت و پیچیده نیست شما با هر شرایطی که دارید می توانید در این مجموعه خودروی دلخواه خود را پیدا کنید و آن را اجاره کنید.

 

شرایط آسان اجاره خودرو در تهران

برای شهر بزرگی همچون تهران قطعا درخواست های اجاره خودرو با راننده با شرایط آسان بسیار زیاد است. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که یک سفر داخلی خود چگونه با کیفیت تر برگزار کنید و یا اگر گردشگر هستید و وارد یک کشور دیگر شده اید چطور می توانید یک دسترسی آسان به تمام نقاط دیدنی را تجربه کنید. حتی ممکن است شما یک سفر کاری داشته باشید و در شهر شلوغی همچون تهران نگران دیر رسیدن به قرار کاری خود باشد. بهتر است برای یک بار هم که شده این کابوس ها را کنار بگذاری و با یک شرکت اجاره ماشین قرار بگذارید.

در اینجا شرکت اجاره خودرو آراد سیر در تهران با ارائه انواع خودروهای داخلی و خارجی و شرایط متنوع رنت خودرو نیاز شما را در هر بازه زمانی و قیمتی برآورده می کند.

 

شرایط آسان اجاره خودرو برای سفر

آیا تا به حال برای سفرهای خود از خودروی اجاره ای استفاده کرده اید؟

اجاره خودرو چه مزیتی در سفر دارد؟

آیا هزینه های اجاره مقرون به صرفه تر از هزینه ی خودروی شخصی خواهد بود؟

 

بدون شک همه ی ما عاشق سفر و کشف مسیرها و جاهای زیبا هستیم. اما لذت بخش بودن سفر به امکاناتی که در اختیار داریم بستگی دارد. شما هیچوقت با یک خودروی معیوب نمی توانید یک سفر ناب را تجربه کنید چون دائما در فکر خودرو و عیب و ایرادهای آن هستید و دغدغه ی خراب شدن و در راه ماندن قطعا باعث خاموش شدن لذت های سفر در شما خواهد شد. واقعا لازم نیست این همه استرس را به دوش بکشید خودروی خود را در پارکینگ شخصی خود پارک کنید و با خیال راحت یک خودروی مطمئن و مناسب را برای کل مدت سفر خود اجاره کنید.

 

بیشتر افراد زمانی که به تعطیلات پایان هفته یا تعطیلات عید نزدیک می شوند به دلیل نداشتن خودرو یا معیوب بودن خودرو نمی توانند از چند روز تعطیلی خود لذت ببرند اگر خود را دوست داشته باشید و بخواهید یک سفر زیبا و بدون دغدغه را تجربه کنید نیازی به خودروی شخصی ندارید و فکر وسایل نقلیه عمومی را هم از سر خود بیرون کنید که اصلا گزینه مناسبی برای مسافرت نیستند. پس سری به آراد سیر بزنید و در عرض چند دقیقه خودروی دلخواه خود را برای مدت بخصوص خود رزرو کنید.

 

شما هزینه ای که بابت اجاره خودرو می پردازید بسیار پایین تر از هزینه هایی است که باید برای تعمیرات، استهلاک، روغن و … خودروی شخصی خود بپردازید. شما هیچ دغدغه ای بابت تعمیرات ماشین، تمام شدن لاستیک ها، تمام شدن روغن و … نخواهید داشت و خودروهایی که برای اجاره قرار داده می شوند دارای فنی سالم و بدون ایراد هستند و سرویس های آن های مرتبا انجام شده است.

 

شرایط آسان اجاره خودرو با راننده و بدون راننده

اجاره کنندگان خودرو معمولا با توجه به خودروها و تایمی که آن را اجاره می کنند شرایط مختلفی را باید داشته باشند. اگر شما بدون راننده برای اجاره خودرو اقدام کنید لازم است که ابتدا گواهینامه رانندگی داشته باشید چون تحت هیچ شرایطی خودرو به افراد بدون راننده اجاره داده نمی شود.

 

قدم بعدی گذاشتن ضمانت است. در شرکت آراد سیر برای تضمین معمولا از سند ملکی به اسم اجاره گیرنده، سفته، چک، وجه نقد، جواز کسب و … استفاده می کند. تا متقاضی هر شرایطی که برای او آسان است آن را تامین کند.

 

معمولا اجاره ماشین بدون راننده قوانین و مقررات خاص خود را دارد و اجاره گیرنده کاملا در قبال خودرو مسئول است و نباید هیچ گونه ضربه یا مشکلی برای خودرو به وجود بیارید. این شرایط در تمام شرکت ها یکسان است و هیچ شرکتی به شما یک خودرو اجاره نمی دهد که هر بلایی که بخواهید سر آن بیاورید. شرایط آسان در واقع کنار آمدن با مشتری است. اینکه شرایط به نحوی تنظیم شود که در اولویت اول منافع و شرایط مشتری لحاظ شود.

 

اما اگر می خواهید خود را فارغ از این شرایط سفت و سخت بکنید و فقط هزینه اجاره را پرداخت کنید و با خیال راحت به کار یا سفر خود بپردازید بهتر است اجاره خودرو با راننده را انتخاب کنید. زمانی که شما یک خودروی لوکس یا میان رده را با راننده اجاره می کنید لازم نیست که هیچ گونه تضمینی قرار دهید. در این شرایط بیشتر متقاضیان سراغ ماشین های با آپشن های روز دنیا می روند و می خواهند برای این چند روزی که خودرو اجاره می کنند سنگ تمام بگذارند.

 

شرایط اجاره خودرو به قدری آسان است که شما حتی کاری با سوخت گیری نخواهید داشت. خودروهایی که شما می توانید با راننده اجاره کنید بسیار با کیفیت و کم کارکرد هستند و در طول سفر هیچ گونه نگرانی بابت خرابی و تعمیرات را نخواهید داشت.

 

تعرفه اجاره خودروهای با راننده تا حدودی بالاست چون شما علاوه بر هزینه اجاره ماشین بایستی هزینه راننده را هم پرداخت کنید. اما به طور کلی چون این روش شرایط آسان و بی دغدغه ای دارد بیشتر برای مراسمات خاصی همچون عروسی، جلسات کاری خاص، جابجایی میهمانان ویژه، جابجایی مقامات و … از آن استفاده می شود

برچسب‌ها: