ارزان‌ ترین BMW موجود در بازار خودرو + عکس

ارزان‌ ترین BMW موجود در بازار خودرو + عکس

عکس جالب و دیدنی از ارزان ترین بی ام دبلیو موجود در بازار ایران

 

خودرو X1 یکی از مدل‌های پر‌فروش ب‌ام‌و در بازار ایران است و تیپ 18i این خودرو به عنوان ارزان‌ترین مدل ب ام و در بازار ایران شناخته می‌شود.

 

کمترین قیمت خودرو X1 تیپ 18i دربازار ایران  210 میلیون تومان و سقف قیمت آن 247 میلیون تومان ارزش گذاری شده است.

ارزان‌ ترین BMW موجود در بازار خودرو + عکس

بی ام دبلیو ارزان

 

کابین X1، نسبتا ساده اما ارگونومیک و زیباست و کیفیت ادوات و پوشش‌های داخلی، نه در حد سری 5 اما خوب و رضایت‌بخش است.

 

پیشرانه تیپ 18i  از نوع 4 سیلندر توربو شارژ و دارای حجمی کمتر از 2000 سی‌سی بوده که موفق به کسب استاندارد یورو 6 شده‌ است.

 

همچنین حداکثر توان خروجی این خودرو 150 اسب بخار در 6400 دور در دقیقه و حداکثر 199 نیوتون متر گشتاور خروجی در 3600 دور در دقیقه تولید می‌کند.

ارزان‌ ترین BMW موجود در بازار خودرو + عکس

خودرو جدید BMW

 

 لازم به ذکر است که مصرف سوخت X1 تیپ 18i در سیکل ترکیبی 7.9  لیتر، مصرف سوخت جاده‌ای 6.2 لیتر و مصرف سوخت شهری 10.9 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر به ثبت رسیده و باک این خودرو گنجایش نگهداری 63 لیتر سوخت را داراست.

 

 ابعاد این شاسی بلند جمع و جور با طول 4.455 متر، عرض1.821 متر، ارتفاع 1.588 متر و فاصله دومحور 2.67 متر در نظر گرفته شده همچنین وزن آن بدون سرنشین 1695 کیلوگرم تعیین شده است.   

 

ترمز X1 تیپ 18i دارای سیستم مدیریت پایداری خودرو بوده همچنین نوع دیسک ترمز جلو و عقب از نوع خنک شونده با هوا طراحی شده است.

ارزان‌ ترین BMW موجود در بازار خودرو + عکس

عکس خودرو لوکس در ایران

 

این خودرو دارای تجهیزاتی از جمله سانروف با قابلیت تنظیم در 4 حالت و دارای سیستم ایمنی تصادف، شامل 9 کیسه هوا، مجهز به سنسور باران جهت کارکرد اتوماتیک برف پاک کن ها، مجهز به سنسور پارک جلو و عقب، سیستم کروز کنترل هوشمند با قابلیت حفظ فاصله با خودروی مقابل، دارای دوربین دید عقب، دارای نمایشگر چند منظوره 11 اینچی جهت نمایش اطلاعات سفر و اطلاعات راننده، سیستم GPS، دارای سیستم پخش DVD، دارای سیستم هوشمند پشت سری ها برای جلوگیری از صدمات تصادف، دارای سیستم کنترل کیفیت هوا AQS و فیلتر هوا داخل اتاق، دارای سیستم کلید هوشمند و مجهز به استارت دکمه ای و دارای سیستم ضد سرقت، قفل و بازکردن دربها بدون کلید، ستون جمع شونده فرمان در هنگام تصادف و قفل فرمان خودکار است.