از همین حالا به فکر تعمیر کولر گازی و آبی باشید

مجموعه : مجله خبری
از همین حالا به فکر تعمیر کولر گازی و آبی باشید

تا به حال شده در گرمای تابستان تازه به فکر سرویس کردن کولر آبی و گازی بیفتید؟ یا اینکه در این زمان کولر خراب شده و به دنبال تعمیرکار کولر باشید تا کار با کیفیت برایتان انجام دهد؟ حتما می دانید در این مواقع پیدا کردن متخصص به این شکل چقدر کار سخت و طاقت فرسایی است. زیرا بیشتر متخصص ها سرشان شلوغ است و در دسترس نیستند.

 

اما با کمک سایت استادکار به آدرس https://ostadkar.ir نه تنها پیدا کردن متخصص برایتان ساده می شود، بلکه می توانید از افراد حرفه ای که کارنامه کاری موفق و حرفه ای دارند استفاده کنید. وقتی وسیله‌ای برای چند ماه خاموش بوده، بهتر است قبل از شروع به کار آن، مواردی همچون روغن‌کاری و سرویس‌کاری انجام شود تا آماده فعالیت در طول فصل گرما باشد. اگر شما هم به فکر سرویس کولر گازی و کولر آبی خود هستید، با ما در ادامه همراه باشید.

 

تعمیر و سرویس کولر آبی با استادکار

کولر آبی یکی از پرکاربردترین انواع کولر است که برای هوای خشک تهران بسیار مناسب است. این محصول که برای خنک کردن ساختمان آب را در پوشال‌های خود جاری می‌کند، برای آب‌وهوای خشک بسیار مناسب است.معمولاًپوشال‌های کولرهای آبی از دو نوع سوزنی چوبی و سلولوزی است که بهتر است هرساله قبل از روشن کردن کولر آن را تعویض کنید. مکش کولر آبی باعث می‌شودبه‌مرورزمانگردوغبار روی پوشال‌ها بنشیند و در طولانی‌مدت باعث ایجاد حساسیت‌های تنفسی شود. همچنین بهتر است با روغن‌کاری پمپ آب کولر، روغن‌کاری موتور و همچنین بررسی تسمه‌های کولر مطمئن شوید که کولر به‌خوبی کار می‌کند.

هرگاه احساس کردید که کولر با مشکل مواجه است و یا هر یک از اجزای آن خراب است از تعمیرکار کولر بخواهید برای تعمیر و سرویس کولر آبی به شما کمک کند.

 

سرویس و تعمیر کولر گازی با استادکار

استفاده از کولرهای گازی در سال‌های اخیر رونق بیشتری پیداکرده زیرا امکان تنظیم دما و گردش هوای مطبوع باعث شده این محصول طرفداران زیادی داشته باشد. البته همان‌طور که کولر گازی خنکای بسیار مطبوعی تولید می‌کند، مصرف برق آن نیز بالاست و ممکن است در آخر ماه مجبور به پرداخت پول برق زیادی باشید. برای سرویس کولر گازی در ابتدا باید مشکل‌های آن شناسایی کنید تا اگر نیاز به تعمیر و خرید لوازم جانبی دارد، این کار صورت بگیرد.

 

از همین حالا به فکر تعمیر کولر گازی و آبی باشید

شستشوی کویل‌ها و پنل داخلی یکی از اقدامات اساسی برای راه اندازی کولر گازی است که بهتر است قبل از روشن کردن کولر انجام شود. اگر به متخصص تعمیر کولر گازی نیاز داشتید نیز بهتر است از یک متخصص کاربلد در این زمینه کمک بگیرید و به هیچ وجه خودتان دست به اقدام تعمیر آن نزنید.

 

اپلیکیشن استادکار برایتمام خدمات منزل و ساختمان

اگر اهل استفاده از خدمات آنلاین اپلیکیشن های مختلف باشید حتماً نام اپلیکیشن استادکار نیز به گوشتان خورده است. این اپلیکیشن سال‌هاست در حوزه خدمات منزل و ساختمان و همچنین خودرو فعالیت می‌کند و با معرفی متخصصان حرفه‌ای در هر زمینه‌ای به شما کمک می‌کند تا اگر نیاز به خدمات دارید به بهترین نیروی خدماتی در نزدیکی خود دسترسی داشته باشید.

در واقع برای پیدا کردن متخصص هر کاری لازم نیست وقت و هزینه صرف کنید بلکه در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید به این پلتفرم مراجعه کرده، نیاز خود را شرح دهید و متخصص موردنظرتان را پیدا کنید. برای خدمات تعمیر و سرویس کولرهای آبی و گازی هم میتوانید به متخصصان استادکار اعتماد کنید.

 

بهترین فرصت برای سرویس کولر

یادتان باشد سرویس و راه‌اندازیسیستم‌های سرمایشی یک امر ضروری قبل از روشن کردن این تجهیزات در فصل تابستان است. زیرا گاهی مشکل کوچکی که می‌تواند قبل از روشن کردن تجهیزات سرمایشی رفع شود، به‌مرورزمانبزرگ‌ترمی‌شود و ممکن است در اوج گرمای تابستان سیستم سرمایشی با مشکل مواجه شود و خراب شود. پس بهتر است برای پیشگیری ازاین‌گونه مشکلات، حتماًسیستم‌های سرمایشی خود را چک و بررسی کنید و در صورت نیاز به تعمیر از متخصص این زمینه کمک بگیرید.