اسباب کشی در تهران چقدر هزینه دارد

اسباب کشی در تهران چقدر هزینه دارد

اسباب کشی معمولا دردسر های خود را دارد در این میان بعضی از افراد با این سوال مواجه اند که هزینه های اسباب کشی چگونه محاسبه می شود.

 

اتوبار باربری تمام کار با شعبات متعدد باربری شرق تهران و دیگر شعبات باربری و اتوبار غرب و شمال تهران و باربری تهران به شهرستان در این مقاله به جزئیات هزینه ها اشاره می کند.

 

همانگونه که میدانید اسباب کشی ها نیازمند هزینه ای است که باید در حین انجام کار پرداخت شود این هزینه اسباب کشی به دوسته تقسیم میشود.

 

اولین نوع اسباب کشی به گونه ای است که فرد خود اقدام به جمع آوری و بسته بندی وسایل منزل می کند و بعد از اتمام کار از شرکت باربری میخواهد تا وسایل را توسط کامیون ها یا ماشین مخصوص به مقصد برساند سپس بعد از خارج شدن وسایل از کامیون بسته بندی ها را باز کرده و کار چیدمان منزل را انجام می دهد که هزینه ی این نوع اسباب کشی فقط در حد پرداخت هزینه ی ماشین یا دو یا چند کارگر برای تخلیه ی بار است.

 

نوع دوم از اسباب کشی به گونه ای است که فرد تمایل یا وقت انجام کا اسباب کشی را ندارد پس تمام کارهای یک اسباب کشی کامل را بر عهده ی شرکت های اتوبار باربری می گذارد و خود مدیریت کار را بر عهده خواهد گرفت هزینه ی  پرداختی این نوع اسباب کشی باید برای خود شرکت باربری , پرسنل شرکت باربری , تعداد کارگر مورد نیاز, ماشین های کرایه شده , میزان بار ارسالی و… در نظر گرفته شود.

 

همانگونه که می بینید اسباب کشی ها با همدیگر متفاوت هستند و هرکدام برای انجام کار و جابجایی وسایل از یک روش مخصوص استفاده می شود در واقع می توان گفت که آنچه هزینه ی یک اسباب کشی را تعیین می کند نوع اسباب کشی می باشد پس قبل از تعیین بودجه و هزینه باید انتخاب کنید که با چه روشی می خواهید این جابجایی اثاث را به پایان برسانید بعد تصمیم نهایی را بگیرید.اگر تصمیم دارید از روش دوم استفاده نمایید و از شرکت های باربری کمک بگیرید باید ابتدا به شرکت انتخابی خود مراجعه کنید و بعد از تعیین خدمات دریافتی تان هزینه برای شما مشخص می گردد.

اسباب کشی در تهران چقدر هزینه دارد

 البته در شرکت های باربری هزینه ها بر اساس یک موارد تعیین می شود اولا که اگر شرکت باربری یک شرکت معتبر و دارای مجوز رسمی باشد هزینه ها را بر اساس نرخ تعیین شده توسط اتحادیه برای شما حساب میکند بعد خدمات دریافتی را تعیین می کند برای مثال تعداد کارگر هایی که برای انجام کار درخواست کردید, مسیری که برای جابجایی اثاث طی شده است , موادی که برای بسته بندی استفاده شده , ماشین هایی که برای جابجایی درخواست کرده اید , تعدا طبقه ی منزل شما و.. این موارد همگی در هزینه نهایی نقش دارند و کم یا زیاد شدن هر کدام به معنی کم یا زیاد شدن هزینه پرداختی می باشد. 

 

هزینه ی حمل بار در تهران چقدر است

هزینه ی حمل بار به هزینه ی پرداختی ماشین ها برای جابجایی وسایل گفته میشود ماشین هایی که برای حمل بار توسط شرکت های باربری برای مشتریان قرار داده شده اند انواع مختلفی دارند مانند: وانت,کامیون ,سایپا و… که شرکت حق انتخاب آن را بر عهده ی شما خواهد گذاشت تا بسته به حجم و میزان باری که دارید یکی از آن ها را انتخاب نمایید.هزینه ی هر کدام از ماشین ها با دیگری متفاوت است و طول مسیر نیز در آن تاثیر دارد.

 

شهر تهران به دلیل ترافیک سنگینی که دارد و دور بودن مسیر ها از هم اکثرا هزینه ای بیشتر دریافت می شود البته سعی کنید روز اسباب کشی را یک روز خلوت انتخاب نمایید تا به دلیل ترافیک مسیر هزینه ها را برای شما افزایش ندهند. هزینه باربری و اسباب کشی با توجه به مسافت مکان قبلی و محل جدید محاسبه می شود. در واقع هرچه فاصله بین دو مکان طولانی تر باشد، زمان بیشتری برای رسیدن به محل دوم صرف می شود. بزرگی و کوچکی وسیله حمل و نقل نیز در نظر گرفته می شود. بدیهی است هزینه باربری با وانت بار بسیار کمتر از نرخ باربری با کامیون است.

 

برای کاهش هزینه باربری با توجه به حجم اثاث منزل از وسیله نقلیه مناسب استفاده کنید. برای کاهش هزینه باربری از شرکت باربری معتبر و فعال در طول سال استفاده کنید. شرکت هایی که تنها چند ماه از سال در زمینه اسباب کشی فعالیت دارند، قیمت های بیشتری دریافت کرده و در قبال آن خدمات کمتری ارائه می دهند.شرکت باربری غرب تهران و شرکت شرق تهران یکی از این شرکت های معتبر به حساب می آیند.

 

اسباب کشی در تهران چقدر هزینه دارد

هزینه ی بسته بندی در تهران چقدر است

هزینه های پرداختی برای اسباب کشی امروزه به دلیل شرایط بد اقتصادی بسیار مهم و حیاتی است و اولین گزینه ای می باشد که در انتخاب شرکت های باربری مورد توجه قرار می گیرد.یکی از گزینه های تاثیر گذار در این هزینه بسته بندی وسایل است.

 

بسته بندی به دلیل اینکه یک سری مواد مخصوص مانند کاغذ,چسب ,نایلون حبابدار , انواع کارتن محکم ,بقچه برای بسته بندی , پلاستیک ضربه گیر ,گونی دوخته شده بزرگ ,بسته سلفون رولی… که لازمدارد هزینه ای برای شما در بر خواهد داشت به علاوه افرادی باید این وسایل را به صورت حرفه ای بسته بندی کنند و این دو هزینه برای بسته بندی وسایل.

 

شرکت خدمات اسباب کشی با اعزام کارگرهای ماهر، بسته بندی اثاثیه منزل را به صورت صحیح و اصولی انجام می دهد. کارتن های استفاده شده همگی نو و ۵ لایه و دارای ابعاد مخصوص بسته بندی اثاثیه منزل هستند.کارتن های حجیم و محکم، تنها وسیله بسته بندی اثاثیه منزل نیستند! لوازم و تجهیزات بسیاری برای بسته بندی بار استفاده می شوند که برای محافظت از اثاثیه ضروری هستند.

 

به این ترتیب نمی توان مبلغ ثابت و مشخصی را برای هزینه بسته بندی اثاثیه منزل در همه مناطق در نظر گرفت. هزینه ی پایانی هر بسته بندی بستگی به مشتری و میزان وسایل که باید بسته بندی شود دارد که بعد از مراجعه به شرکت باربری باید تعیین شود.البته باید در نظر گرفت که برخی از لوازم حجیم و با ارزش نیاز به تمهیدات خاصی برای بسته بندی بار دارند و به گونه ای متفاوت قیمت گذاری می شوند.