استفاده از ربات یا خرید فالوور فیک؛ کدام راه بهتر است؟

مجموعه : مجله خبری
استفاده از ربات یا خرید فالوور فیک؛ کدام راه بهتر است؟

اگر از افراد فعال در اینستاگرام باشید و قصد افزایش سریع فالوور را داشته باشید، حتما یک بار هم که شده به فکر استفاده از ربات یا خرید فالوور فیک افتاده اید. اما کدام یک از این روش ها برای افزایش فالوور مناسب است و اکانت شما را با تهدید رو به رو نمی کند؟ با ما همراه باشید تا ببینید استفاده از ربات یا خرید فالوور فیک؛ کدام راه بهتر است؟!

 

مقایسه ربات با خرید فالوور فیک

شاید در وهله اول به نظر شما خرید فالوور فیک با ربات یکی باشد اما این درست نیست! ربات ها برنامه هایی هستند که فالوورهای فیک به پیج شما به صورت ناگهانی اضافه می کنند و برای این افزایش فالوور نیازمند دریافت پسورد اکانت شما هستند.

اما خرید فالوور فیک چیست؟ وقتی شما اقدام به خرید فالوور فیک می کنید دو راه پیش روی خود دارید.

استفاده از سایت های رایگان یا ارزان برای افزایش فالوور فیک

استفاده از سایت های معتبر و منطبق با الگوریتم های اینستاگرام

 

مورد اول دقیقا مثل استفاده از ربات ها هست چرا که هیچ ارزانی بی دلیل نیست. این گونه سایت ها یا نرم افزار ها برای افزایش فالوور اکانت شما از ربات ها استفاده می کنند.

 

مورد دوم استفاده از سایت هایی است که کاملا منطبق با الگوریتم های اینستاگرام هستند. ویژگی این گونه سایت ها که آن ها را از ربات ها متمایز می کند به شرح زیر است:

افزایش تدریجی فالوور

فالوورهای اضافه شده ویژگی های اکانت های واقعی را دارند

کاملا منطبق با الگوریتم اینستاگرام (هیچ ریسکی اکانت شما را تهدید نمی کند)

بدون نیاز به پسورد شما

دارا بودن پشتیبانی ۲۴ ساعته و انلاین

و…

 

تمام موراد یاد شده نشان دهنده کیفیت فالوورهایی است که این گونه فالوورهای فیک را ارائه می دهند که معمولا اینگونه سایت ها بسیار محدود و خاص هستند.

 

از جمله سایت های معتبر در این زمینه می توان به سایت فالوکمپ اشاره کرد که تمام خدمات ان منطبق با الگوریتم های اینستاگرام است و هیچ ریسکی از جمله محدود شدن (شادوبن شدن) یا بسته شدن اکانت شما را تهدید نمی کند. همچنین این سایت برای افزایش فالوور پیج شما از شما پسورد نمی خواهد بنابراین امنیت اکانت شما صد در صد تضمین شده است.

 

اکنون که با روش های افزایش سریع فالوور فیک اشنا شدید، شاید بد نباشد بدانید چرا باید به فکر افزایش فالوور در اینستاگرام باشیم و چرا امروزه برای کسب و کار ها این موضوع تبدیل به دغدغه ای مهم و اساسی شده است.

 

لزوم افزایش فالوور فالوور در اینستاگرام

افزایش فالوور در اینستاگرام دقیقا معادل افزایش فروش و افزایش بازدید است. اینستاگرام شاید در بدو فعالیت خود یک شبکه اجتماعی جذاب برای سرگرمی بود اما امروز تبدیل به بازاری برای فروش و معرفی محصولات متنوع شده است.

 

اگر قصد دارید در این بازار جذاب اقدام به فروش و برند سازی کنید بهترین راه جلب توجه مخاطب و داشتن ویترینی جذاب برای مشتریان است.

 

اما چگونه می توان ویترینی جذاب درست کرد؟ شاید بتوان گفت بهترین راه داشتن بایو و عکس پروفایل جذاب است اما در کنار ان هر کسی در اینستاگرام به اکانت شما سر می زند قطعا یک نگاهی به میزان فالوورهای شما می اندازد. فالوورهای شما نشان دهنده میزان محبوبیت و اعتماد کاربران اینستاگرام به شما است اگر این میزان کم باشد یا میزان فالوورها با ویژگی های اکانت های فیک شما زیاد باشد قطعا اعتبار پیج شما هم نزد مخاطبانتان کم است.

 

هر چه میزان فالوورهای یک پیج بیشتر باشد قطعا افراد بیشتری ترغیب به خرید کردن از ان اکانت یا فالو کردن چنین اکانت یخواهند بود.

 

تصور کنید مغازه ای را که شلوغ است و مشتریان زیادی دارد نسبت فروشگاهی که تعداد کمی مشتری دارد قطعا شما هم بیشتر ترغیب به خرید از فروشگاهی خواهید شد که شلوغ است.

 

با افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور فیک از سایت های معتبر می توانید به این روند سرعت ببخشید. قطعا در کنار خرید فالوور نیازمند تولید محتوای جذاب و تعامل خواهید داشت اما چه بسیار هستند پیج هایی که محتواهای جذاب و تعامل زیادی دارند اما به خاطر کمبود فالوور سرعت رشد فالوور واقعی آن ها بسیار کند و اهسته است.

استفاده از ربات یا خرید فالوور فیک؛ کدام راه بهتر است؟

کلام اخر

اکنون که با تفاوت ربات و خرید فالوور فیک آشنا شدید لطفا تجربیات خود را در این زمینه با ما و سایر همراه هان سایت به اشتراک بگذارید . در پایان به شما توصیه می کنیم در کنار خرید فالوور فیک خود حتما از خدماتی همچون خرید لایک اتوماتیک و کامنت اتوماتیک برای هر چه طبیعی تر نشان دادن روند رشد پیج خود استفاده کنید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت فالوکمپ به آدرس followcamp.com مراجعه کنید.