اسکان پسران در خوابگاه دخترانه جنجال ساخت + عکس

مجموعه : مجله خبری
اسکان پسران در خوابگاه دخترانه جنجال ساخت + عکس

اسکان گروهی از پسران در خوابگاه دخترانه جنجال زیادی ساخت و باعث اعتراضات زیادی شده است. اسکان تیم ورزشی پسران در خوابگاه‌های دخترانه دانشکده شریعتی، موجب اعتراض دانشجویان دختر شده است.

 

بنابراین گزارش اخیرا جمعی از پسران را در خوابگاه‌های دخترانه دانشکده شریعتی اسکان داده‌اند، بطوریکه دختران در محوطه خوابگاهی هر روز شاهد تردد و رفت و آمد پسران هستند.

اسکان پسران در خوابگاه دخترانه جنجال ساخت + عکس

براساس اخبار رسیده از دانشجویان خوابگاهی دانشکده شریعتی، اعتراضات دانشجویان مبنی بر اسکان ورزشکاران جوان پسر در جوار دانشجویان دختر خوابگاهی، فاطمه مهاجر رئیس دانشکده شریعتی را شبانه به خوابگاه‌ کشانده است و وی با حضور در بین دانشجویان به بیان دلایل اسکان دادن پسران در محوطه خوابگاه دانشجویان دختر پرداخته است.

 

طبق گزارشات رسیده مهاجر از فرهنگسازی در بین دانشجویان صحبت کرده است و با گفتن دلایلی اعم از « دانشجویان دختر باید تعامل با آقایان را یاد بگیرند و این موقعیت، می‌تواند شروعی بر این امر باشد»، سعی در برقراری آرامش در بین دانشجویان معترض دختر را داشته است.

 

گفتنی است علی‌رغم توضیحات ارائه شده و سعی مسئولین در آرام نشان دادن جو موجود، حجم انبوه اعتراضات همچنان در بین دانشجوها وجود دارد.

اسکان پسران در خوابگاه دخترانه جنجال ساخت + عکس

لازم به ذکر می باشد که ریاست دانشکده در پاسخ به این پیگیری‌ها «تامین بودجه» را دلیل قانع کننده‌ای دانسته است و با بیان اینکه اختصاص خوابگاه به دانشجویان شبانه، هزینه بر است و این هزینه باید از راه‌های مختلف تامین شود، اسکان ورزشکاران جوان را در دانشکده توجیه کرده است.

 

در گفت‌وگویی که با چند تن از دانشجویان دختر خوابگاه دانشکده شریعتی صورت پذیرفت متوجه شدیم سوالی که ذهن آنها را به خود مشغول ساخته این است که آیا نظارتی بر مسئولین مالی و فرهنگی دانشکده در راه‌های تامین بودجه و خرج کرد آن، وجود دارد؟

 

منبع : پرداد