ایده‌های خیره‌کننده هایلایت برای موهای قهوه‌ای تیره

ایده‌های خیره‌کننده هایلایت برای موهای قهوه‌ای تیره

هایلایت مو روشی ساده و سریع است که می‌تواند موهای قهوه‌ای تیره شما را از آسیب‌های زیادی حفظ ‌کند. اگر شما هم مثل اکثر خانم‌های ایرانی، موهای تیره‌ای دارید، هایلایت روی موی تیره نه تنها یک راه عالی برای اضافه کردن رنگ به موهای شماست، بلکه موهایتان را از هر گونه صدمه‌ای که دکلره کامل ایجاد می‌کند، نجات می‌دهد.

 

علاوه بر این، هایلایت‌های ظریف به طرز فوق العاده‌ای به شما ظاهری شیک‌تر می‌بخشند و به شما کمک می‌کنند شبیه سلبریتی‌ها به نظر برسید!

 

بنابراین، ما سعی کردیم بهترین‌ هایلایت‌ها برای رنگ موهای قهوه‌ای تیره را به شما نشان دهیم تا ایده بگیرید و موهای جذابی داشته باشید.

 

1. هایلایت بلوند طلایی

وقتی صحبت از هایلایت موهای قهوه‌ای تیره می‌شود، احتمالاً اول بدیهی‌ترین گزینه را در نظر می‌گیریم: هایلایت بلوند طلایی. هایلایت بلوند طلایی فوق العاده روشن، کنتراست خیره کننده‌ای با موهای قهوه‌ای تیره ایجاد می‌کند و باعث تغییر بسیار زیبایی در موها می‌شود. هنگامی که با این هایلایت موهای خود را فر کنید، در بهترین و زیباترین حالت خواهید بود.

 

2. هایلایت موکا

با بازی با سایه‌های رنگ هم خانواده رنگ موهای طبیعی خود، رنگ قهوه‌ای موهای خود را تقویت کنید. هایلایت موهای قهوه‌ای تیره با یک رنگ قهوه‎ای موکای گرم انجام دهید. موهای خود را صاف کنید تا ترکیب یکنواخت گرم را با تمام شکوه، به نمایش بگذارید.

 

3. هایلایت صورتی – قهوه‌ای (رز براون)

همه رنگ موی رز گلد را می‌شناسند، اما آماده شوید تا زیبایی موهای قهوه‌ای – صورتی را مشاهده کنید. ترکیب رنگ قهوه‌ای روشن و صورتی، رنگ زیبایی دارد تا ابعاد و روشنایی بیشتری به موهای قهوه‌ای تیره اضافه کند. این رنگ را به صورت آمبره هایلایت انجام دهید تا موهای شما مانند یک آبشار قهوه‌ای به نظر برسد.

ایده‌های خیره‌کننده هایلایت برای موهای قهوه‌ای تیره

4. هایلایت نارنجی سوخته

هایلایت‌های نارنجی از نظر تئوری ممکن است مسخره به نظر برسند، اما گوش کنید: هایلایت‌ها در سایه خاموش نارنجی سوخته به زیبایی در مقابل موهای قهوه‌ای تیره قرار می‌گیرند و جلوه‌ای زیبا و عجیب و غریب به موها می‌بخشند. برای افزودن به جذابیت ظاهری این رنگ، موهای خود را مدل باب کوتاه کنید.

 

5. هایلایت بلوند عسلی

اگر شما در محیط کاری حرفه‌ای و دارای قوانین سخت در رابطه با لباس و ظاهر کار می‎کنید، رنگ کردن موهایتان می‌تواند یک چالش باشد. می‌توانید از هایلایت‌هایی استفاده کنید که رنگشان در چرخه رنگ، نزدیک به رنگ موهای طبیعی‌تان است.

 

به عنوان مثال، این هایلایت‌های بلوند عسلی که فقط چند سایه روشن‌تر از پایه قهوه‌ای طبیعی موها هستند، به خوبی یک نوع زیبایی باوقار به مو داده اند.

 

6. هایلایت‌های دو درجه روشن‌تر

یک تصور غلط بزرگی وجود دارد که هایلایت‌های شما باید به شدت روشنتر از موهای طبیعی شما باشند تا به بهترین شکل به نظر برسند. اما بگذارید به شما بگوییم، هایلایت‌های ظریف، زیبایی را دارند که هایلایت روشن نمی‌تواند با آن رقابت کند.

هایلایت‌هایی که فقط دو سایه روشن‌تر از موهای قهوه‌ای تیره طبیعی شما هستند، برای افزودن عمق به موهای شما و جلوه بیشتر به آن عالی هستند.

 

7. هایلایت قهوه‌ای خاکستری

با یک سایه قهوه‌ای خاکستری که زیبایی نفس‌گیری دارد، یک عنصر با رنگ خنک را به موهای قهوه‌ای تیره خود اضافه کنید.

 

هایلایت آمبره‌هایی که با این سایه رنگ انجام می‌شوند می‌توانند جلوه زیبایی ایجاد کنند که تضمین می‌کنیم عاشقش می‌شوید. به این رنگ مو با از فرهایی در پایین موهایتان استایل دهید تا مانند یک شاهزاده خانم برازنده به نظر برسید.

ایده‌های خیره‌کننده هایلایت برای موهای قهوه‌ای تیره

8. هایلایت فراپه سرد

فراپه، یک نوع قهوه و یک نوشیدنی یونانی است که از مخلوط آیس کافی و آب و شکر تهیه می‌شود. با این رنگ هایلایت الهام گرفته از این نوشیدنی که مورد علاقه همه مردم دنیاست، عشق خود را به قهوه نشان دهید.

 

این قهوه‌ای با رنگ دلپذیر از رنگ بسیار زیبای یک فنجان فراپه خنک الهام گرفته است. هایلایت‌هایی با این رنگ زیبا در قسمت جلویی موهای خود ایجاد کنید تا ظاهری آفتاب گرفته به طور طبیعی پیدا کنید.

 

9. هایلایت بلوند شنی

با این هایلایت آفتاب گرفته، آماده باشید تا در گرمای خورشید شاداب و سرحال به نظر برسید. این هایلایت‌های بلوند با رنگ‌های زیبا، صحنه شن و ماسه ساحل را در یک روز زیبای تابستانی تداعی می‌کنند و باعث افزایش روشنایی به موهای طبیعی قهوه‌ای تیره طبیعی شما می‌شود. اگر این هایلایت را به صورت آمبره انجام دهید، بسیار جوان‌کننده و شاداب به نظر می‌رسد.

 

10. هایلایت‌های طلایی گداخته

آیا می‌خواهید شاهزاده خانم درونتان را بیرون بیاورید و به همه نشان دهید؟!

پس این هایلایت تمام رویاهای شما را به حقیقت تبدیل می‌کند. این هایلایت- آمبره‌های طلایی نرم که در نیمه پایینی طره‌های موی قهوه‌ای شکلاتی تیر انجام می شود، این تصور را ایجاد می‌کند که انتهای موهایتان به معنای واقعی کلمه در طلای گداخته مذاب قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: مژه والیوم و مگاوالیوم چه تفاوتی باهم دارند؟

 

11. هایلایت رز گلد

اگر در اینترنت وقت گذرانده باشید، می‌دانید که به هیچ وجه نمی‌توانید از ترند رنگ موی رز گلد که همه در حال امتحان کردنش هستند، فرار کنید. هایلایت‌های این سایه بسیار جذاب و صورتی به طرز خیلی زیبایی، کمی از درخشش و حس زنانگی را به موهای قهوه ای یکدست اضافه می‎کند.

 

12. هایلایت شکلاتی تیره

هیچ رنگ مویی به اندازه قهوه‌ای شکلاتی تیره، نمی‌تواند ظرافت و وقاری کلاسیک به موها و ظاهر شما بدهد. موهای قهوه‌ای تیره خود را با این رنگ جذاب هایلایت کنید تا حال و هوایی رازآلود در اطراف خود ایجاد کنید. فرهای بزرگ که با سشوار ایجاد شده باشند، باعث ایجاد شگفتی‌هایی در تقویت عمق و ابعاد این رنگ موی تیره می‌شوند.

 

13. هایلایت آبی کهربایی

دلتان رنگی متفاوت و دیوانه‌وار می‌خواهد؟ هایلایت آبی کهربایی مناسب شماست. موهای قهوه‌ای تیره خود را با این رنگ زیبا هایلایت کنید تا به زیباترین شکل دربیایید. سپس هایلایت‌های جذاب و جدید خود را فر کنید تا از قبل هم زیباتر شوند.

 

14. هایلایت صورتی

اگر شما هم در کودکی عاشق عروسک‌های باربی بودید، پس این علاقه را از طریق موهای خود دوباره به دیگران نشان دهید و به خودتان یادآورری کنید.

با هایلایت کردن موهای خود با سایه صورتی روشن، عشق خود را به این رنگ دخترانه به رخ بکشید! و اگر می‌خواهید ظاهر خود را به یک سطح کاملاً جدید برسانید، موهایتان را به یک مدل باب زاویه دار کوتاه کنید.

 

15. هایلایت‌های سبز لیمویی و بنفش

به کمک یک رنگ سبز لیمویی براق، به موهای قهوه‌ای تیره خسته‌کننده خود رنگی روشن و نئونی اضافه کنید. با افزودن به کنتراست موها از طریق چند رگه از رنگ بنفش تیره که درست در زیر طره‌های سبز قرار دارد، هایلایت‌های سبز روشنتان را بیشتر در مرکز توجه قرار دهید.

 

16. هایلایت‌های سرخابی و آدامسی

اگر شخصیت بزرگی دارید، باید گاهی اوقات از طریق ظاهر خود آن را نشان دهید. و چه راهی بهتر برای انجام این کار از هایلایت‌های صورتی روشن؟!

 

سرخابی و آدامسی به طرز بی عیب و نقصی با هم ترکیب می‌شوند و یک هایلایت کاملاً جذاب و خاص را ایجاد می‌کنند. برای تکمیل این هایلایت جوان‌پسند و دخترانه، هایلایت‌های صورتی خود را کمی فر کنید.

 

اگر از انتخاب بهترین رنگ هایلایت روی موهای خود مطمئن شدید، انجام آن و انجام همه خدمات آرایشی دیگر مانند لیفت و لمینت ابرو ، آرایش و گریم روز عروسی‌تان، کاشت ناخن و … را به یک تیم حرفه‌ای و مجرب بسپارید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.