این مرد عاشق زندانی بودن است + عکس

این مرد عاشق زندانی بودن است + عکس

یک مرد عجیب که به زندان رفتن و زندانی شدن اعتیاد دارد

 

یک مرد ۷۰ ساله امریکایی حاضر به دزدی از یک بانک شد تا دیگر در خانه‌اش زندگی نکند.

 

لارنس جان ربپل یک ظهر را برای دزدی انتخاب کرده بود، او قدم زنان وارد بانکی در کانزاس شد، در حالی‌که اسلحه‌ای را که تازه خریده بود، در جیب حمل می‌کرد، او که دست نوشته‌ای همراه خود داشت، آن را روی باجه بانک قرار داد و ساک مشکلی همراهش را به سمت کارکنان گرفت. «همراه خودم یک اسلحه دارم، پول‌ها را قبل از اینکه شلیک کنم، داخل کیف بریزید!»

این مرد عاشق زندانی بودن است + عکس

مرد زندانی

آن‌هایی که فهمیده بودند اوضاع از چه قرار است، ترسیده بودند و دیگران را با نگاه‌های‌شان از موضوع باخبر می‌کردند، وقتی کیف لارنس پر از پول شد، او به جای اینکه بانک را ترک کند، در لابی نشست و به اطراف خیره شد، نگهبان‌های بانک هم که دیگر از ماجرا باخبر شده بودند، به لارنس نزدیک شدند و در کمال تعجب او را بدون هیچ مقاومتی دستگیر کردند.

 

بعد از انتقال لارنس به ایستگاه پلیس و بررسی شرایط او، فهمیدند که این مرد ۷۰ ساله به دلیل دعوایی که با همسرش داشته، از خانه بیرون زده و دست به چنین کاری زده است، همسرش به پلیس گفته بود که لارنس در حین دعوا به او گفته ترجیح می‌دهد در زندان زندگی کند تا در خانه و کنار او.

این مرد عاشق زندانی بودن است + عکس

مردی که عاشق زندان است

پلیس نتوانست علت دعوا و بحث این زن و شوهر را متوجه شود، اما بر اساس قانون لارنس علاوه بر حمل اسلحه، از بانک دزدی کرده و دیگران را هم تهدید کرده بود و همین مدارک برای دادگاه کافی بود تا او را به زندان محکوم کند؛ همان آرزویی که دلش می‌خواست!