باغ ویلا در شهرک تیسفون

مجموعه : مجله خبری
باغ ویلا در شهرک تیسفون

حتما تا حالا برای شما هم پیش آمده که از شلوغی شهر و آلودگی آن خسته شده باشید و به دنبال یک مکان آرام و ساکت به دور از هیاهو باشید تا بتوانید با آرامش به استراحت بپردازید.

 

تیسفون یکی از شهرک های خوش آب و هوا و زیبای شهریار است که در غرب این شهرستان واقع شده و یک گزینه ایده آل برای فرار از زندگی شلوغ شهری می باشد.  قیمت زمین و ملک در این شهرک به نسبت موقیعت مکانی که در آن قرار دارد بسیار مناسب است که همین موضوع موجب جذب تعداد زیادی از تهرانی نشین ها به این منطقه شده است.

 

اگر به دنبال ویلا در یک منطقه دنج با شرایط آب و هوایی مناسب در اطراف تهران هستید تا بتوانید اخر هفته ای آرام به دور از شلوغی شهر را تجربه کنید بد نیست که یک سری به شهریار و شهرک های داخل آن مانند شهرک تیسفون بزنید.

 

از مزایای خرید باغ ویلا در شهرک تیسفون می توان به آب و هوای مطلوب، قیمت مناسب، امنیت بالا و طبیعت بی نظیر آن اشاره کرد.

 

این شهرک از لحاظ مسافت به تهران بسیار نزدیک است به طوری که شما نهایتا با 1 ساعت رانندگی از تهران در جاده شهریار نرسیده به شهرستان ملارد به این شهرک می رسید. به محض ورود به این شهرک با طبیعت زیبای آن رو به رو می شوید که در طول آن انواع مختلف ویلاها را می توانید مشاهده کنید.در تیسفون از ویلاهای لوکس و مجلل با حیاط های بزرگ همراه با محوطه سازی های خاص تا باغ های ساده و زمین های زراعی قابل کشت برای کشاورزی به چشم می خورد.

 

قدمت شهرک تیسفون شهریار به قبل از انقلاب یاز می گردد و احداث آن نزدیک به 40 سال است به همین دلیل از لحاظ امکانات رفاهی در سطح معقولی قرار دارد به طوری که خیلی از کسانی که در گذشته در این منطقه ویلا خریده اند؛ امروزه به علت رشد زیادی که این شهرک داشته و دسترسی آسان به انواع امکانات مورد نیاز برای زندگی مانند رستوران، پاساژ و بیمارستان به صورت دائمی در ویلا های خود ساکن هستند و احساس کمبودی نسبت به زنگی شهری خود ندارند چون  اهالی آن جا به واسطه عقبه ای که دارند از سطح فرهنگ بالایی هم برخوردار هستند.

باغ ویلا در شهرک تیسفون

رشد و پیشرفت چشمگیر این شهرک موجب شده خیلی از کسانی که دنبال یک سرمایه گذاری امن در حوزه املاک و مستغلات هستند به فکر خرید ویلا در تیسفون بیافتند به ویژه ای در سند های این منطقه کاربری باغ ویلا هم به وضوح ذکرر می شود،خرید باغ ویلا در این منطقه خواهان زیادی دارد. این شهرک در کنار طبیعت بکری که دارد پر شده از ویلا های طبقاطی و مدرن که با طراحی های خاص و به روز موجب جذابیت بیشتر این شهرک شده اند به طوری که سالانه توریست های زیادی از تهران و شهر های اطراف به خود جذب می کند.

 

حیاط ویلا و فضای سبزی که برای آن در نظر گرفته شده یکی از اساسی ترین نکاتی است که هر خریداری به آن توجه می کند چرا عموم مردم برای فرار از زندگی آپارتمانی و خانه های کوچک به سراغ خرید ویلا می روند تا در کنار خانواده خود در یک فضای آزاد بتوانند به تفریح بپردازند.

 

اگر فضای زیادی در اختیار دارید می توانید جلوی دیوارهای داخلی را درخت کاری کنید و یا از شمشاد های بلند استفاده کنید و فضای میانی حیاط را با بوته های میوه یا گل های رنگی پر کنید، شما با این کار جلوه ی طبیعی تری به  فضا می بخشید، البته بهتر است در میان درختانتان با فواصل حداکثر 2 متری چراغ های ریسه ای یا فانوسی جانمایی کنید تا در شب هم بتوانید از زیبایی فضا لذت ببرید.

باغ ویلا در شهرک تیسفون

شما می توانید بسته به علاقه خود دکوراسیون حیاط باغ تان را زیبا سازی کنید مثلا از آلاچیق و باربکیو استفاده کنید و یا کنید اگر به آب تنی علاقه دارید یک استخر در فضای بازتان تعبیه کنید.

 

همچنین اگر در خانواده تان بچه کوچک دارید می توانید یک فضایی در حیاط را برای آن ها اختصاص دهید به عنوان مثال تاپ و سرسره برایشان بخرید و نصب کنید و قسمتی از کف محیط را برای دوچرخه سواریشان هموار کنید تا بتوانید در کنار هم به تفریح بپردازید اما بهتر است پس از خرید ملک با یک طراح یا معمار مشورت کنید تا آن ها با توجه به شرایط محیط و در نظر گرفتن همه فاکتور های ضروری بهترین ایده را به شما ارائه دهند.

 

مشاورین املاک ملکبین با بیش از 20 سال سابقه درخشان در حوزه خرید و فروش املاک و باغ ویلا نامی آشنا در این عرصه می باشد که با کارشناسانی با تجربه که به منطقه های توریستی اطراف تهران به ویژه شهریار و شهرک هایش مانند شهرک تیسفون و شهرک والفجر کاملا آشنا هستند که می توانند بهترین راهنمای شما در این خرید و فروش باشند.

مشاورین ملکبین در راستای ارائه خدمات بهتر با مشاوره تلفنی نیز در خدمت شما می باشند.