بانک فایل پژوهشی معلمان : moallemblog.com

مجموعه : مجله خبری
بانک فایل پژوهشی معلمان : moallemblog.com

تیم تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان با نزدیک به یک دهه سابقه در انجام طرح جابر ،اقدام پژوهی ،درس پژوهی،گزارش تخصصی،برنامه سالانه و تقویم اجرایی و مشاوره و اجرای طرح جابر،طرح تعالی و طرح تدبیر با جدید ترین متد و بر طبق آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش در خدمت فرهنگیان محترم می باشد.

طرح جابر کلاس چهارم پنجم و ششم

در رابطه با طرح جابر کلاس چهارم پنجم و طرح جابر کلاس ششم باید گفت که در سال 1396 پس از مطالعات گسترده بر روی طرح جابر کلاس چهارم و بخشنامه های معلمان و همچنین دانشجو معلمان ، تصمیم بر این گرفته شد که سایتی برای خدمات دهی به این عزیزان طراحی نماییم. پس از طراحی چهارمیه سایت و استقبال گرم فرهنگیان عزیز از سایت آموزشی ما ، گسترش مطالب و به روز کردن آنها جزء سیاست های مهم سایت ما قرار گرفت. در این رابطه هرچقدر استقبال همکاران بیشتر می شد ، انگیزه تیم ما نیز برای ادامه برنامه مان افزایش می یافت . تا اینکه امروزه به یاری خدا به طراحی و اجرای سایت های آموزشی و خدماتی در کلیه موضوعات آموزشی و تعلیم و تربیت نموده ایم. همچنین ارائه خدمات به مدارس را در کلیه حوزه های آموزشی و تربیتی در حیطه کاریمان داریم.

بانک فایل پژوهشی معلمان : moallemblog.com

ویژگی فایل های ارائه شده در سایت

طرح جابر کلاس چهارم و طرح جابر کلاس پنجم و ششم : همانطور که عرض شد تیم ما تلاش دارد در زمینه های مختلف اقدام به تدوین و نگارش فایل های آموزشی و تربیتی بر اساس بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش نماید. این فایل های تدوینی ویژگی های منحصر به فردی دارند که به اختصار خدمت شما عزیزان ذکر می کنیم.

 

⦁ بر اساس بخشنامه های جدید مرتبا بروز می شوند.
⦁ با فرمت ورد و قابل ویرایش هستند.
⦁ دارای پشتیبانی 24 ساعته می باشند.
⦁ قابلیت ارسال از طریق تلگرام و واتس آپ را دارند.
⦁ کلیه نکات نگارشی در آنها رعایت شده است.
⦁ به شکلی کاملا دقیق و قابل ارائه به سازمان آموزش و پرورش تدوین شده اند.
کیفیت فایل های طرح جابر کلاس چهارم و کلاس پنجم و کلاس ششم
همانطور که میدانید در سایت معلم بلاگ علاوه بر طرح جابر کلاس پنجم انواع مختلفی از فایل های مورد نیاز معلمان وجود دارد از جمله:
⦁ فایل اقدام پژوهی
⦁ فایل گزارش تخصصی
⦁ فایل درس پژوهی
⦁ فایل گزارش سالانه
⦁ فایل طرح جابر
⦁ فایل طرح جابر
⦁ فایل تقویم اجرایی
⦁ فایل طرح تدبیر
⦁ فایل طرح تعالی
⦁ و…

اما مطمئنا تکمیل بودن این آرشیو ها نمیتواند دلیل مناسبی و توجیه خوبی بر کیفیت بالای فایل های آنها باشد. از همین رو  تصمیم گرفتیم تا در این قسمت برای شما توضیحی در مورد کیفیت این محصولات ارائه کنیم.

بانک فایل پژوهشی معلمان : moallemblog.com

درباره طرح جابرکلاس چهارم و پنجم و ششم دقت داشته باشید که پروسه انتخاب، گلچین و ویرایش متن این فایل های تمام توسط معلمان بازنشسته و مشغول به کاری انجام میشود که در زمینه فعالیت های موجود سوابق بسیار خوبی دارند. این عزیزان پس از اینکه فایل های مناسب دانلود را انتخاب کردند، با توجه به وضعیت فعلی نظام درسی در کشور آنها را مورد ویرایش قرار داده و در اصل به نوعی آنها را خصوصی سازی میکنند. این فعالیت باعث میشود تا کیفیت فایل های مذکور از خوب به عالی تغییر کند و معلمان و مدیرانی که از آنها برای پروژه های خود استفاده میکنند بتوانند بیشتری استفاده را از آنها ببرند.

 

طرح جابر کلاس چهارم و پنجم و ششم | خارق العاده

زمان بسیار زیادی است که ما در این حیطه فعالیت میکنیم و عملا میتوانیم خود را با سابقه ترین سایت ایرانی در زمینه فروش فایل های مورد نیاز معلمان بدانیم. احتمالا بسیاری از شما عزیزان در سال های اخیر با ما آشنا شده اید و سال های زیادی است که فایل های مورد نیاز خود را از طریق بانک فایل پژوهی معلمان به دست می آورید.

طرح جابر
طرح جابر که به طرح آداب و مهارت های اسلامی موششم است ، از جمله طرح های مورد استفاده معلمین و دانش آموزان در مقطع ابتدایی است. در این مقطع معلمان عزیز می کوشند با بهره گیری از خلاقیت و سرگرمی اخلاقیات و مسائل تربیتی را به دانش آموزان بیاموزند. توجه به مسائل تربیتی در آموزش و پرورش می تواند بسیار پر اهمیت و مهم باشد. در واقع دانش آموزان پیش از پرداختن به آموزش و یادگیری بهتر است از نظر اخلاقی و تربیتی پر و بدون کمبود باشند.

 

اهداف طرح جابر

⦁ پرورش انسانی که به درک متعالی رسیده است
⦁ حفظ ارزشهای انسانی
⦁ ارتقای کرامت دانش آموزان با توجه به ارزشهای موجود
⦁ بالا بردن روابط در جامعه و اخلاق شهروندی
⦁ گوشزد نمودن اهمیت به والدین و احترام به آنها
⦁ به کار بردن یاد خدا و توکل بر او در زندگی
⦁ اهمیت دادن به صله رحم و بازدید از بستگان و خویشان

 

بهترین طرح جابربن حیات

اگر به چگونگی نگارش طرح درس برای درس پژوهی می اندیشید از فایل های طرح جابر کلاس چهارم ما استفاده کنید. طرح جابر کلاس چهارم مفهوم گسترده تری از طرح درس است. در واقع به کمک طرح جابر کلاس چهارم می توان معماری های نوین تدریس را اجرایی نمود. آنچه در این مفهوم قابل استناد است این است که به کمک این مقوله می توان به بهترین شکل ممکن به تدوین الگوی برتر تدریس پرداخت. و قطعا کمک زیادی به عرصه آموزش خواهد نمود.تیم تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان در این رابطه به تدوین بهترین نمونه های طرح جابر کلاس چهارم نموده است. که شما عزیزان می توانید به شکلی کاملا حرفه ای از آنها بهره بگیرید.

 

ارزش و اهمیت تدارک هدفهای رفتاری در تدریس عبارت اند از :

الف) انتظاراتی را که از دانش آموزان می روند به روشنی و وضوح بیان می کند .
بدین سبب بر اساس آنها می توان مطالب آموزشی مناسبی را برای درس انتخاب کرد .
ب) برای تهیه آزمونها و همچنین سنجش رشته تحصیلی دانش آموزان ، راهنمای بسیار خوبی به شمار می آید .

 

جدید ترین طرح های جابر

هرساله بخشنامه ای تحت عنوان طرح جابر کلاس پنجم به مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه ابلاغ  می گردد. در این بخشنامه ها به وضوح به نوع نگارش طرح جابر کلاس چهارم توجه ماکد می گردد. تدوین طرح جابر کلاس پنجم اگر بر اساس طرح جابر کلاس چهارم درست و حرفه ای انجام شود می تواند حائز رتبه های بالا و امتیاز عالی شود. خاطر نشان می کنیم که شما عزیزان در صورت تمایل به تدوین طرح جابر کلاس پنجم بر اساس معیار های صحیح می توانید از مطالب آموزشی سایت ما بهره مند شوید. این مطالب همانطور که ذکر شد بر اساس آخرین دستورالعمل ها و در قالب ورد و قابل ویرایش هستند.

به اعتقاد آگاهان مسائل تربیتی ،کاربرد شیوه ها و رسانه های مختلف و مناسب در کلاس درس نه تنها فعالیتهای آموزشی را در راستای جالبتر و جذابتر می سازند ، بلکه در یادگیری هرچه بهتر و عمیق تر مطالب نیز نقش مؤثری ایفا می کنند. در این مقاله سغی شد تا در مورد طرح جابر کلاس پنجم اطلاعات جامعی در اختیار شما قرار بگیرد.
منبع : بانک فایل پژوهشی معلمان