با این 5 مدل پرده دکور محل کار خود را به روز کنید

با این 5 مدل پرده دکور محل کار خود را به روز کنید

به روز بودن دکور محل کار و اداره تاثیر بسیاری بر روحیه کارکنان و همچنین ارباب رجوع هایی که وارد شرکت می شوند دارد. هرچقدر دکور محل کار شما به روز تر و مدرن تر باشد وجه کسب و کار شما بهتر حفظ می شود و همیشه در خاطر کسانی که وارد شرکت می شوند می مانید.

 

پرده ها یکی از اصلی ترین ارکان دکوراسیون هستند و نمای کلی دکوراسیون را زیبا و دلنشین می کنند. انتخاب پرده با رنگ و مدل مناسب با اجزای دیگر دکوراسیون اهمیت بسیاری دارد.

 

در این مقاله 5 مدل از به روزترین پرده اداری ها را معرفی می کنیم که می توانید برای دکوراسیون محل کار خود آن ها را خریداری کنید و دکور محل کار خود را به روز کنید.

 

پرده کرکره ای با چوب پرده برقی

پرده های کرکره ای که در دو نوع پرده کرکره فلزی و پرده کرکره چوبی در بازار موجود هستند از پرفروش ترین پرده ها برای ادارات به شمار می روند. این پرده ها که در ظاهر بسیار ساده هستند و از تیغه هایی با ابعاد معین ساخته شده اند به همراه چوب پرده های کنترلی به پرده هایی مدرن و به روز تبدیل می شوند.

 

چوب پرده کنترلی و یا برقی، قابلیت تنظیم این پرده ها را آسان کرده است، به طور کلی این پرده ها به علت مقرون به صرفه بودن، قابلیت تنظیم نور اتاق و استفاده درست از نور خورشید، نصب آسان و قابلیت تمیز شدن طرفدار بسیاری در میان پرده های اداری دارند.

 

پرده کرکره فلزی و چوبی تنها با یک دستمال تمیز می شوند و نیاز به شستشو ندارند از آنجایی که در ادارات فرصت برای شستشوی پرده ها کم است این مدل پرده پیشنهاد می شود.

 

بر خلاف تصور عموم که فکر می کنند این پرده ها تک رنگ هستند اما اینطور نیست پرده های کرکره ای رنگ های بسیاری دارند و برای هر مدل دکوراسیون قابل ست شدن می باشند.

 

پرده کرکره ای چوبی یا طرح چوب یکی از زیباترین انواع پرده کرکره ای می باشد که معمولا هیچ وقت قدیمی و دمده نمی شوند این نوع پرده ها به راحتی با هر نوع فضایی ست می شوند.

با این 5 مدل پرده دکور محل کار خود را به روز کنید

پرده لوردراپه یا پرده عمودی تصویری

خرید پرده لوردراپه به بودجه بسیار کمتری نسبت به سایر پرده‌ها نیاز دارد و به همین دلیل گزینه بسیار خوبی برای شرکت هایی است که نمی‌خواهند برای پرده هزینه زیادی بپردازند. همچنین به دلیل پوشش کلی پنجره، از این نوع پرده برای پنجره های بزرگ و سرتا سری برای کنترل کردن نور اتاق استفاده می‌شود.

 

یکی از کاربردهای اصلی لوردراپه در سازمان‌ها است. به وسیله چاپ کردن لوگوی سازمان به روی پرده می‌توان جلوه بسیار زیبایی به اتاق‌های شرکت داد. همچنین در بسیاری از مهدکودک‌ها، با استفاده از تیغه‌های رنگی در شکل‌های گوناگون مانند باغ وحش، حیوانات، شهربازی، کارتون‌ها و غیره می‌توانید حس و حال محیط بازی کودکان را بسیار متنوع و جذاب کنید.

 

چاپ لوگو بر روی پرده از امکاناتی است که به تازگی برای پرده ها ایجاد شده است و باعث مدرن شدن محل کار شما می شود. همچنین چاپ لوگو بر روی پرده لوردراپه به برندسازی شرکت شما کمک می کند.

نحوه شستشوی این پرده با پرده های دیگر متفاوت است. این پرده ها باید به گونه ای شسته شوند که تیغه های آن تا نشوند در صورت تا شدن تیغه ها ظاهر زیبای خود را از دست می دهند. باید تیغه های پرده بدون تا شدن با آب یا در صورت نیاز مواد شوینده شسته شوند.

 

قبل از خرید از مرغوب بودن اجزای پرده اطمینان حاصل کنید، پرده‌هایی که از جنس درجه یک ساخته شده باشند، می‌توانند سالیان سال بدون تغییر رنگ و یا پارگی مورد استفاده قرار بگیرند.

 

با این 5 مدل پرده دکور محل کار خود را به روز کنید

پرده شید با چوب پرده برقی

پرده های شید نیز از دسته پرده هایی هستند که به تازگی طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. ظاهر ساده و شیک این پرده ها جلوه بسیاری به محیط کار می بخشد.

 

تنوع بالا جزو مشخصات بارز این پرده زیبا است. عموما دسته بندی این پرده به صورت تنوع در طرح و رنگ و از همه مهمتر میزان عبور نور خواهد بود.

 

پرده شید رول ساده پارچه ای جزو اولین و ساده ترین نوع این محصولات است. پارچه ای که برای تولید این محصول بکار رفته به گونه ای است که میتواند علاوه بر پوشش مناسب تا 70 درصد جلو ورود نور را بگیرید و ضمن جلوگیری از ورود اشعه های مضر خورشید فضای داخل را نیز روشن نگه دارد. این مدل معمولا دارای شید های رنگی ساده و شید های طرح چوب هستند.

 

پرده های شید رول سان اسکرین یا شید خورشیدی نوعی خاصی از این محصولات هستند که از پارچه های مخصوص مشبک مانند تشکیل شده اند که بعد از نصب باعث ورود نور بیشتر به داخل منزل میشوند ، همچنین امکان دید به بیرون از داخل نیز در این مدل مهیا است.


سخن پایانی

در این مقاله 5 مدل از پرده هایی که فضای محل کار شما را مدرن می کند معرفی کردیم. به طور خلاصه این پرده ها شامل: پرده کرکره فلزی، پرده کرکره چوبی، پرده شید ، پرده لورداپه ، پرده شید سان اسکرین هستند. مدل های بسیاری از پرده در بازار موجود  است و در نهایت انتخاب به سلیقه شماست امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.