بهبود رتبه الکسا با افزایش بازدید وب سایت

مجموعه : دنیای آنلاین
بهبود رتبه الکسا با افزایش بازدید وب سایت

در صورتیکه شما نیز  نیاز به بهبود رتبه الکسای سایت خود دارید مسلما باید ترافیک سایت خود را افزایش دهید. در این صورت شما نیز مانند بسیاری است صاحبان سایت به دنبال راه های حرفه ای افزایش بازدید سایت می باشید.بالا بردن بازدید سایت از این رو در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته که تاثیر مستقیمی بر روی رتبه الکسای سایت خواهد داشت. روشهایی که در سایتهای جدید و به روز بهبود رتبه الکسا استفاده می شود بازدهی بسیار بالایی دارد و به همین خاطر صاحبان سایت زیادی را به سمت خود جذب کرده.

 

مسلم است در کنار این همه مزایا بالا بردن ترافیک در آمار گیر نیز خود به خود به وجود می آید. اما مسلما شما نیز موافقید که خواسته اصلی در بین همه این مزایا در خیلی از اوقات کاهش رتبه الکسا به طور دائم و پایدار برای سایت مذکور می باشد. وبمسترها به همین خاطر در بسیاری از شرایط پیش آمده استفاده از سایت های تخصصی بهبود رتبه الکسا و کاهش آن را نسبت به بقیه روشهای اولویت می دهند.

 

در بین سایت های تخصصی سایت الکسا یار  کیفیت بسیار بالا و مطلوبی دارد و با استفاده از به روزترین روش ها  بازده رتبه بسیار بالایی را برای کاربران و سایت ها به ارمغان  می آورد. در اینجا جا دارد اندکی به کلیات سایت الکسا یار به آدرسalexayar.Com  بپردازیم :

 

همانطور که مسلماً شما نیز می دانید الکسای یک سایت از مقدار ترافیک سه ماهه آخر آن سایت به دست می آید. یعنی اگر شما یک سایت را تازه راه اندازی کرده اید قبل از سه ماه حتی به رتبه الکسای واقعی خود نمی‌رسید و بعد از این مدت است که هر میزان ترافیک داشته باشید بر آن اساس رتبه الکسا خواهید گرفت.حالا اگر در مدت سه ماه هر چقدر بازدید از سایت خود را بهبود دهید نتیجه را یک روز مشاهده نمی کنید.

 

پس تبلیغات اینترنتی،سئو ، افزایش ترافیک به روش های دیگر و حتی استفاده از سایت الکسا ایران درست است که بهبود رتبه الکسای سایت شما را به صورت روز به روز انجام خواهد داد ، ولی برای رسیدن به رتبه نهایی و پایدار شدن بازه سه ماهه مذکور مورد نیاز می باشد. برای همین است که اگر ما در یک روز افزایش یا کاهش ناگهانی به هر علت در ترافیک سایت خود داشته باشیم یک روزه یک رقم به رتبه الکسای ما اضافه یا کم نخواهد شد.

 

ایپی های ورودی به الکسا یار برای بهبود رتبه الکسا با آی پی های غیر تکراری انجام خواهد شد و شاید یکی از مهمترین دلیل های بازدهی فوق العاده سایت الکسا یار همین موضوع باشد.

 

برای افزایش ترافیک در روشهای قدیمی از کاربران خواسته می شود که وارد سایتی مرجع شوند و آن سایت برای کاربران صفحات را باز و بسته می کرد. ولی در سیستم های جدید نظیر سایت الکسا یار برای بازدهی بسیار بالا از ترافیک پاپ اپ استفاده می شود این ترافیک شامل آی پی های ایران می شود و در چند سری فیلتری که روی سایت الکسا یار انجام می شود هیچ گونه آی پی خارجی وارد سیستم نخواهد شد. پس می توان نتیجه گرفت در کنار مزایای دیگر این سایت درصد ترافیک ایران سایت شما را نیز بسیار بهبود خواهد داد.

 

تبلیغات سایت الکسا یار کاملا شخصی سازی می شود. برای مثال شما در این سایت میتوانید مقدار بازدید بازدیدکننده را در زمان ماندگاری تنظیم کنید . این زمان از ۳۰ ثانیه شروع میشود تا مدت زمان ۳۰۰ ثانیه با فاصله های ۳۰ ثانیه ای قابل تنظیم میباشد. مسلم است که با تغییر پارامتر های مذکور نرخ تبلیغ نیز متفاوت خواهد شد.

 

البته تنظیمات یک تبلیغ به اینجا خلاصه نمی‌شود و مواردی دیگری نظیر تعداد صفحاتی که بازدیدکننده در هر بار بازدید خود مشاهده می‌کنند که حداقل دو صفحه می باشد نیز قابل تنظیم است تنظیم این عدد از این رو قابل توجه است که نگذاریم کاربر در سایت فقط یک صفحه را مشاهده کند و با این کار نرخ خروج را بهبود بخشیم.

 

محدودیت تعداد ارسال روزانه مورد دیگری میباشد که قابل تنظیم است. سایت الکسا یار تا جایی پیش رفته که حتی تعداد نمایش تبلیغ به هر آی پی و بسیاری پارامترهای دیگر را توسط خود کاربر مشخص میکنند و نهایتا حتی کاربر میتواند کد گوگل آنالیتیکس خود را که برای آمارگیری سایت خود استفاده می کند به سایت ارائه دهد تا تک تک کاربرانی که وارد سایت می‌شوند را بصورت زنده و بر خط مشاهده کند.

 

در آخر از شما کاربر گرامی نیز دعوت می شود همین امروز برای بهبود رتبه الکسا و گسترش کسب و کار خود اقدام نمایید.

 

رپورتاژ اگهی