هتل و اقامتگاه خود را با بهترین سایت های گردشگری رزرو کنید!

مجموعه : نکات سفر
هتل و اقامتگاه خود را با بهترین سایت های گردشگری رزرو کنید!

در دنیا سایت‌های مختلفی وجود دارند که هرکدام خدمات معینی را ارائه می‌دهند. صنعت گردشگری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای ارائه‌ی خدمات سفر به صورت آنلاین، نیازمند سایت‌ها و آژانس‌های مسافرتی معتبر است که شما بتوانید به بهترین شکل آن‌ها را دریافت کنید. اما در میان بی‌شمار سایت‌ها و مراکز مربوطه، کدام یک از آن‌ها اعتبار بیشتری دارد و خدمات ارزان‌تری را عرضه می‌کند؟ همچنین بهره‌مندی از پشتیبانی 24 ساعته یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب سایت‌ نام برده می‌شود تا همواره بتوانند پاسخگوی مسافران باشند. پس اگر قصد دارید برای مقصد سفر خود هتل رزرو کنید و به دنبال بهترین سایت گردشگری هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

تراولوسیتی با بزرگترین مجموعه

اگر قصد دارید هتل خود را از مجموعه‌ای بزرگ و متنوع که در اکثر کشورهای دنیا خدمات ارائه می‌کند، انتخاب کنید؛ تراولوسیتی (travelocity) را هرگز فراموش نکنید. این سایت یکی از بهترین سایت های گردشگری بوده که در زمینه‌ی خرید بلیط هواپیما، هتل و… فعالیت می‌کند. خوب است بدانید مالک این سایت، اکسپدیا، یکی از بزرگ‌ترین و محبوب شرکت‌های مسافرتی است. پس با خیال راحت در هرکجای دنیا که سفر کردید می‌توانید روی تراولوسیتی حساب کنید!

 

ایربی‌ان‌بی با عجیب ترین امکانات!

یکی از منحصربه‌فردترین سایت های گردشگری در دنیا، ایر بی ‌ان ‌بی (Airbnb) شناخته می‌شود که در زمینه‌ی رزرو هتل، اقامتگاه، خانه و… فعالیت می‌کند. تفاوت شگفت‌انگیز این سایت با سایرین، امکانات وسیع آن است که در کمتر شرکتی یافت می‌شود. تصور کنید بتوانید مکان خود را برای اقامت به صورت دقیق انتخاب کنید؛ قبل از رزرو، تمامی عکس‌های مقصد را با جزئیات مشاهده کنید؛ با صاحبخانه صحبت کنید و حتی در کنار آن‌ها سکونت کنید! بسیاری از مسافران به ویژه توریست‌های خارجی از این موضوع استقبال می‌کنند تا بتوانند با آداب‌ورسوم افراد و فرهنگ‌های آن‌ها بیشتر آشنا شوند و هزینه‌ی بسیار کمتری نسبت به هتل پرداخت کنند.

هتل و اقامتگاه خود را با بهترین سایت های گردشگری رزرو کنید!

بوکینگ، ارزان‌ترین و محبوب‌ترین

سایت بوکینگ (Booking) را می‌توان بهترین سایت گردشگری در دنیا دانست که برای رزرو هتل، اقامتگاه، هاستل و… استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌های بارز این سایت، قیمت‌های ارزان آن و تخفیف‌های فصلی است که طرفداران زیادی دارد. همچنین شما می‌توانید قبل از رزرو، نظرها و تجربه‌های ساکنان قبلی را بررسی کنید و با توجه به امتیاز آن‌ها، هتل خود را انتخاب کنید. این موضوع سبب می‌شود تا با اطمینان خاطر بیشتری عمل کنید و انتخاب بهتری داشته باشید. ناگفته نماند سایت Booking بخشی مربوط به خرید بلیط هواپیما و پروازهای خارجی دارد و شما می‌توانید از این بخش نیز برای سفرهای خود استفاده کنید.

 

قاصدک24 با پشتیبانی همیشگی

همانطور که گفتیم یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که یک سایت گردشگری را به بهترین نوع آن تبدیل می‌کند، بهره‌مندی از پشتیبانی 24 ساعته است. چرا که شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز خدمات خود را دریافت کنید بدون آن که نگران زمان باشید. پس اگر قصد دارید برای سفر خود هتل رزرو کنید یا تور مسافرتی بخرید، بلیط هواپیما تهیه کنید و… می‌توانید در هر زمان از قاصدک24 (ghasedak24) کمک بگیرید. ناگفته نماند با اینکه اکثر خدمات این سایت به صورت اینترنتی عرضه می‌شوند، امکان خرید به صورت تلفنی نیز وجود دارد که با شماره‌گیری (75269-021) انجام می‌پذیرد.

 

هتل و اقامتگاه خود را با بهترین سایت های گردشگری رزرو کنید!

برای رزرو آنلاین هتل در قاصدک 24 تنها کافی است نام شهر یا هتل مورد نظر خود را به اضافه تاریخ ورود و خروج در سیستم وارد نمایید و به جستجوی اقامتگاه دلخواه خود بپردازید. پس از این کار می توانید فهرست خود را بر اساس آدرس، قیمت، درجه هتل و حتی تگ های موجود در فایل هتل، فیلتر نمایید و در سریع ترین زمان ممکن به اقامتگاه مورد نظر خود دست یابید. گفتنی است این لیست قابلیت مرتب سازی بر اساس نوع اقامتگاه ها را نیز دارد از این رو کاربر می تواند به راحتی از میان دسته های موجود نظیر هتل، هتل آپارتمان، مهمانسرا، سوییت، کاروانسرا، مجتمع اقامتی، مهمانپذیر، متل، اقامتگاه بومگردی و… یکی را برگزیند و انتخابی هوشمند را در پروسه رزرو آنلاین خود تجربه نماید.

 

با یک تیر دو نشان بزن!

اگر می‌خواهید در کنار رزرو هتل و اقامتگاه، در جشنواره‌های مختلف شرکت کنید؛ در برنامه‌های تفریحی و آموزشی ثبت نام کنید یا حتی بلیط هواپیما بخرید؛ سایت Lastminute را حتما انتخاب کنید. این سایت یکی از بهترین سایت های گردشگری بوده و امکانات بسیار متنوعی را در این زمینه ارائه می‌دهد که همگی به صورت آنلاین به فروش می‌رسند. بخش‌های مختلفی در لست مینت وجود دارند که به خرید تورهای مسافرتی، اجاره خودرو، رزرو بلیط هواپیما و… اختصاص یافته‌اند.

 

این نکته را حتما بررسی کنید!

از جمله عوامل بیرونی که منجر به انتخاب یک هتل مناسب می‌شود، فاصله آن تا مراکز گردشگری مهم است. تصور کنید شما هتلی را رزرو کرده اید که در خارج از شهر بنا شده است و فاصله زیادی با جاذبه های گردشگری دارد. این امر موجب می‌شود تا شما برای هر بار بازدید از این جاذبه ها، مجبور به خرید بلیط اتوبوس یا کرایه اتومبیل باشید. بر این اساس بهتر است به هنگام رزرو هتل به موقعیت جغرافیایی آن به طور ویژه توجه کنید.

 

مورد دیگری که بررسی آن لازم و ضروری شناخته می‌شود، اطلاع از قوانین کنسلی هتل است. اگر در خصوص تاریخ سفر خود دچار شک و تردید هستید و یا اینکه احتمال می‌دهید به هر دلیل ممکن نتوانید در تاریخ مربوطه در هتل حاضر شوید، حتماً قبل از رزرو اتاق در خصوص شرایط کنسلی آن سوال کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا با دید بهتری هتل خود را رزرو نمایید و در صورتی که نتوانستید در تاریخ مقرر در هتل حاضر شوید بتوانید بدون جریمه اتاق خود را کنسل کنید.

 

حال که با بهترین سایت های گردشگری برای رزرو هتل آشنا شدیم، نوبت به انتخاب آن‌ها می‌رسد. از آنجایی که این انتخاب برای هر فرد با توجه به شرایط او فرق می‌کند؛ توصیه می‌کنیم برای بهترین انتخاب، به دقت سایت‌های گفته شده را بررسی کنید و سپس برای خرید اقدام کنید.