بهترین صندل باغی و مبل باغی از چه جنسی می باشد؟

بهترین صندل باغی و مبل باغی از چه جنسی می باشد؟

اگر می پرسید بهترین صندل باغی و مبل باغی از چه جنسی می باشد و می خواهید از طریق کسب اطلاعات در این زمینه، درجه یک ترین نمونه ها را بخرید، از خواندن متن زیر به هیچ وجه غافل نشوید.

هدف ما در نگارش این متن هدایت مطلوب افرادی است که قصد خرید مبلمان باغی و فضای باز را دارند و همواره می خواهند در ازای مناسب ترین مبالغ بهترین نمونه ها را تهیه کنند. از این رو در ادامه علاوه بر این که ویژگی های جنس صندلی باغی و مبل باغی با کیفیت را گفتیم، در مورد مسائل دیگری هم صحبت کرده ایم که دانستن آن ها فرایند خرید را به مراتب سهل و مطلوب می کند.

ویژگی های جنس مبلمان باغی
با توجه به این که صندلی و مبلمان باغی در شرایط ویژه ای مورد استفاده قرار می گیرند باید دارای جنسی با ویژگی های متفاوتی از مبلمان معمولی باشند. این ویژگی ها شامل موارد مختلفی هستند که تعدادی از آن ها عبارتند از:

ضد آب بوده و در مقابل رطوبت بدون تغییر بمانند.
در برابر تغییرات جوی هوا مقاوم باشند.
از رنگی ثابت و غیر قابل تغییر برخوردار باشند.
جنسی داشته باشند که حمل یا جا به جایی آن به سادگی انجام پذیرد زیرا خاصیت مبلمان باغی در این است که فرد بتواند در هر موقع از فصول سال برای تغییر دکوراسیون آن ها را به راحتی در محیط جا به جا کند.
تحت تاثیر تابش نور خورشید قرار نگیرند.
در برابر ضربات احتمالی و برخورد با سطح سخت دارای مقاومت بالایی باشند‌
و چندین مورد دیگر همچون موارد بالا.
گفتنی است حصیر، پلاستیک و فلز از جمله چند مورد از متریال هایی هستند که به واسطه ی داشتن اکثر ویژگی های فوق برای تولید مبلمان فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند.

چند نکته ی مهم برای خرید مبلمان فضای باز
در بسیاری از موارد شناسایی کیفیت مبلمان باغی و فضای باز، کار تخصصی می باشد و ممکن است از ظاهر مبلمان متوجه کیفیت محصول نشوید.

 

از آنجایی که این کالا معمولا در فضای باز استفاده می شود و احتمال خرابی آن به نسبت مبل هایی که در داخل ساختمان استفاده می شوند بیشتر است، همواره پیشنهاد می شود تا از برندهای معتبری که در این حوزه فعالیت می کنند خرید کنید.
قدیمی ترین برند در حوزه مبلمان باغی و فضای باز، صنیع کار می باشد. هرچند امروزه بسیاری از برندها با کپی نام و محصولات صنیع کار، محصولات درجه دو و سه ای را روانه بازار کرده اند اما با جستجو در اینترنتی یا مراجعه به وب سایت صنیع کار به ادرس www.saniekar.com از محصولات درجه 1 دیدن فرمایید.

تعیین بودجه: پیش از هر اقدامی در راستای خرید این محصول اولین کاری که باید انجام دهید تعیین بودجه است، لذا بایستی با توجه به بودجه ای که دارید قدم های بعدی را در انتخاب مدل و تعداد بردارید. گفتنی است پس از تعیین بودجه لازم است قیمت انواع مدل ها را استعلام کنید تا مدل هایی مطابق با بودجه را شناسایی نمایید.

بررسی گنجایش فضای باز:

 طبیعتاً بایستی جهت تهیه مبلمان باغی، اندازه محیط خود را مشخص سازید. به این ‌ترتیب که برای چه اندازه از محیط اعم از فضای بوستان، حیاط، محیط خارجی رستوران و یا کافی شاپ و غیره به چیدمان مبلمان فضای باز نیازمندید. مشخصاً تعداد مبلمان باغی نبایستی آن قدر کم و یا آن قدر زیاد باشد که فضا تاثیر خود را در محیط از دست دهد. بنابراین بررسی اندازه فضای محیط بایستی قابل توجه قرار گیرد.

انتخاب مدل: برای انتخاب مدل صندلی باغی و مبلمان ویلایی بایستی علاوه بر سلیقه به نکات دیگری هم توجه کنید. شرایط جوی محل مورد نظر، سبک چیدمان فضای مربوطه و موارد دیگری از این قبیل، نکاتی هستند که لازم است با توجه به آن ها مدل مناسب و مطابقی انتخاب نمایید.

انواع مبلمان باغی و ویلایی

مبلمان فضای باز در انواع گوناگونی طراحی می ‌شوند که هر یک کاربرد خود را داشته و برای محیط ‌های خاص کارایی دارند. این مبلمان معمولا به صورت ست‌ های شش نفره به همراه میز هم طرح خود، با شیشه و تشک صندلی ‌ها برای فروش در نظر گرفته می شوند که در ادامه چند مدل از آن ها را معرفی کرده ایم:

مبلمان باغی فلزی: مبلمانی که از جنس فلز هستند را می توان در زمره ی متنوع ترین مدل ها قرار داد چرا که در طرح های مختلفی تولید و روانه ی بازار شده اند. این مدل ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند‌. برای مشاهده محصولات مبلمان ویلایی فلزی صنیع کار اینجا را کلیک کنید.

مبلمان باغی حصیری: محصولاتی هستند که طرح و بافتی حصیری دارند و معمولا از جنس آلومینیوم ساخته می شوند. پوشش خارجی آن ها پلی اتیلن است. مبلمان و میز حصیری را می توان برای منزل نیز استفاده کرد.

 

مبلمان ویلایی حصیری، یکی از پر طرفدار ترین میز و صندلی‌ های پلاستیکی هستند که علاوه بر خانه در رستوران‌ های فضای باز و کافی ‌شاپ ‌ها هم استفاده می‌ شوند. رنگ‌ بندی متنوع اش امکان استفاده از آن را در هر فضایی فراهم می ‌کند.

و موارد دیگری نظیر مبلمان تمام پلاستیکی، تمام آلومینیومی، مبلمان آویز و …