بهترین فایل منیجر موبایل در دی 1397

مجموعه : دانش و فناوری
بهترین فایل منیجر موبایل در دی 1397

تلفن های همراه جدیدی که ساخته می شوند عموما دارای سیستم عامل های قوی بوده و از حافظه های بسیار بالای استفاده می کنند. با وجود سیستم عامل های قوی، هر چه تعداد فایل های موجود بر روی حافظه گوشی بالاتر برود، مدیریت آن ها سخت تر خواهد بود.

 

برای این مدیریت دانلود فایل منیجر را به شما پیشنهاد می کنیم. این اپلیکیشن با حجم بسیار کم و رابط کاربری سبک، می توانند دشوارترین کارهای مدیریت فایل را برای شما آسان نموده و امکانات بیشتری هم در اختیار شما قرار دهد. این نرم افزار از بسیاری از پروتکل های ارتباطی سریع برای انتقال فایل پشتیبانی می کند.

 

با دانلود فایل منیجر متوجه خواهید شد، نرم افزارهای مدیریت فایل که به صورت پیش فرض بر روی گوشی ها نصب شده اند، تا چه اندازه محدود می باشند. در بعضی از این نرم افزارها حتی شما نمی توانید یک فایل را به راحتی با اپلیکیشن دیگری که دوست دارید باز کرده و یا برای دیگران ارسال کنید.

 

این در حالی است که به کمک فایل منیجر این کارها در کمتر چند ثانیه اتفاق می افتد. تصور کنید چندین گیگ اطلاعات بر روی گوشی شما ذخیره شده است. این اطلاعات فقط به کمک فایل منیجر مرتب و بهینه سازی خواهند شد.

 

تاکسی های مجازی و اینترنتی، برای سه دسته از افراد ویژگی های مثبتی ارائه کرده اند. اول تولید کنندگان این نرم افزارها که در این کار سرمایه گذاری کرده اند. دوم مسافرانی که قبلا قربانی مبالغ بالا و غیرمنصفانه تاکسی های معمولی می شدند و سوم رانندگانی که قصد کسب درآمد دارند.

 

با دانلود اسنپ شما در بین دو دسته انتهایی این افراد قرار خواهید گرفت. یا هر روز از این تاکسی ها استفاده کرده و از هدر رفتن مقداری زیادی از درآمد خود جلوگیری می کنید، و یا راننده خواهید شد و درآمد خوبی بدست می آورید.

 

اسنپ یکی از بهترین تاکسی های اینترنتی تولید شده توسط برنامه نویسان ایرانی است که در این چند سال توانسته است کاربران خود را افزایش دهد. این تاکسی اینترنتی، با وجود مشکلات بیشماری که پیش رویش قرار گرفت، هنوز با قدرت به فعالیت های خود ادامه می دهد.

 

بسیاری از کاربران هنوز به دنبال دانلود اسنپ و استفاده از این اپلیکیشن می باشند تا بتوانند کارهای روزانه خود را بدون دردسرهای رانندگی کردن و آلودگی هوا به صورت کاملا آسوده انجام دهند. اسنپ به عنوان یک شرکت بزرگ، چندین زیر مجموعه دیگر نیز برای خود دست و پا کرده است.

 

بهترین فایل منیجر موبایل در دی 1397

 

در حالتی که این لذت به یک اعتیار تبدیل نشود، شبکه های اجتماعی گزینه بسیار خوبی برای سرگرم شدن و لذت بردن از فضای مجازی می باشند. این شبکه های اجتماعی روز به روز با دانش برنامه نویسان و سیاست گذاران اینترنتی به روز می شوند.

 

به طور مثال با دانلود توییتر و ساخت یک حساب کاربری رایگان در این شبکه اجتماعی، بسیاری از سرگرمی های مجاز و غیر مجاز در اختیار شما قرار می گیرد گه با توجه به فرهنگی که در آن قرار گرفته اید، مواردی قابل استفاده خود را مشخص خواهید کرد.

 

توییتر برای همه دنیا شناخته شده است و زمانی که یک کاربر تیک آبی یا همان نشانه تایید را دریافت می کند، دیگر تمام دنبال کنندگان او مطمئن خواهند شد که با کسی که انتظارش را داشته اند در ارتباط می باشند.

 

این شبکه اجتماعی هم چنین دارای گروه هایی است که می توانید در آن ها عضو شده و مطالبی که به دنبال آن ها هستید را به دست آورید. استفاده کنندگان از توییتر تمام دوستان خود را به دانلود توییتر تشویق می کنند. چرا که این افراد پس از مدتی استفاده از توییتر، از امکانات آن شگفت زده شده و دوست دارند این تجربه شیرین را به دوستان و آشنایان خود نیز منتقل کنند.

 

در بین شبکه های اجتماعی فعال دیگر، اینستاگرام نیز گزینه خوبی برای کاربران اینترنتی می باشد. این شبکه اجتماعی هم از امکان تایید هویت کاربران استفاده می کند و به علاوه به علت این که یک محیط کاملا اجتماعی است، امنیت خوبی نیز در اپلیکیشن آن برقرار شده است.

 

این امنیت به حدی بالا است که بسیاری از مواقع از محدودیت های ایجاد شده، احساس نارضایتی خواهید کرد. محدودیت هایی مانند عدم امکان قرار دادن لینک ها در پست به صورت هایپر لینک.

 

با این حال تعداد بسیاری از کاربران اینستاگرام همه به علت امنیت بالا این شبکه اجتماعی را انتخاب کرده اند. اینستاگرام همچنین بستر مناسبی برای انجام هرگونه فعالیت های درآمد زا می باشد.

 

کافی است کاری که انجام می دهید با قوانین اینستاگرام در تضاد نباشد، آن گاه به راحتی میلیون ها مشتری در مقابل شما قرار خواهند گرفت که فقط کافی است خود را به خوبی به این افراد معرفی کنید. درآمدهای اینترنتی به خصوص در سال های گذشته به کمک اینستاگرام، چندین برابر شده است و بدون شک در آینده نزدیک این درآمدها به بالاترین حد ممکن نیز خواهد رسید.

 

از دیگر تاکسی های اینترنتی که در کشور خودمان پا به پای اسنپ حرکت کرده است، اپلیکیشن تپسی می باشد. تپسی اگر چه در اکثر موارد نتوانسته است همانند اسنپ عمل کرده و هم مشتری و هم رانندگان را راضی نگه دارد، ولی با این حال قابلیت های ویژه ای را دنبال کرده است که همگی برای کاربران ایرانی که ارزش به شمار می آیند. به طور مثال تپسی در انتخاب رانندگان و وسایل نقلیه آن ها، سخت گیری های بیشتری را اعمال می کند و در سفرهای خود، بیشتری حق را به مسافر خواهد داد.

 

این تاکسی اینترنتی برای راضی نگه داشتن رانندگان نیز طرح های تشویقی و جذاب بسیار زیادی در نظر گرفته است. به طور معمول کرایه های تاکسی های تپسی از دیگر تاکسی های اینترنی بالاتر است و این موضوع باعث می شود رانندگان بیشتری تمایل به همکاری با تپسی را داشته باشند.

 

از آن طرف مسافرانی که امنیت و آرامش سفر برایشان اهمیت بیشتری دارد، ترجیه می دهند از تپسی برای سفرهای درون شهری خود کمک بگیرند.

 

البته این گفته ها نشانه ضعف های امنیتی برای اسنپ و سایر تاکسی های اینترنتی نمی باشد، بلکه این برای مقایسه دقیق تر بین این اپلیکیشن ها که هر کدام طرفداران بسیار زیادی دارند، به شکل یک بررسی کلی صورت گرفته است.