بهترین لوازم التحریر تهران و مشهد را بشناسید! + آدرس و شماره تلفن [ آبان 1400]

بهترین لوازم التحریر تهران و مشهد را بشناسید! + آدرس و شماره تلفن [ آبان 1400]

همیشه انتخاب بهترین ها برای خیلی هامون جذاب و چالش برانگیز بوده، فقط کافیه کسی از ما بخواد تا مثلا لیستی از بهترین فروشگاه یا رستوران های شهر رو بهش  معرفی کنیم ، اون وقته که دیگه با وسواس زیاد سعی میکنیم تا چیزی از قلم نیفته.

حالا ما هم در این مطلب قصد داریم ،َ خیلی خلاصه، بهترین فروشگاه های لوازم التحریر مشهد و تهران رو به شما معرفی کنیم.

 

بهترین لوازم تحریر تهران

فروشگاه های زیادی در سطح شهر تهران وجود دارند که به فروش لوازم التحریر و نوشت افزار مشغولند اما ما در این مطلب سعی کردیم از لوازم التحریری های خوب و کامل مناطق مختلف شهر تهران بگیم

 

1_خانه کتاب کوبوک

خیلی وقت نیست که یه کتاب ‌فروشی بزرگ حوالی ونک باز شده. برای اون محله که به نسبت کتاب فروشی کم تری داره، «خانه کتاب کوبوک» مجموعه ای کامله که علاوه بر کتاب ، نوشت افزار های برند های مختلف رو هم در خودش جای داده .

خانه کتاب کوبوک، کتاب‌فروشی جامع و بزرگی به حساب میاد و در هر دسته و موضوعی از ناشرهای مختلفی کتاب داره. شما میتونید علاوه بر تهیه و تورق کتاب در کتابفروشی کوبوک لوازم التحریر های مختلف رو هم تست کنید.

آدرس  : ونک ، بالاتر از میدان شیخ بهایی، جنب اوستا، پلاک ۱۲

شماره تلفن: ۰۲۱۸۸۶۲۹۰۰۶

 

2_ لوازم التحریر ارغوان(دیباجی جنوبی)

دومین فروشگاه لیستمون، لوازم التحریر ارغوان هست. یک فروشگاه لوازم التحریر در محله اختیاریه تهران. این مغازه، لوازم التحریر های متنوعی از برند های مختلف رو عرضه میکنه

آدرس:تهران، خ دولت ، خ دیباجی جنوبی، بالاتر از پارک ارغوان پ ۷۶

تلفن :02122593165

 

3_شهرکتاب نیاوران

بیش از 20 سال شهر کتاب!

این شعار این شهرکتابه! شهر کتابی که به گفته خیلی از افرادی که بهش سر زدند، لوازم التحریر و نوشت افزار کامل تر و متنوعی رو نسبت به شهر کتاب های این چنینی داره و سر زدن بهش میتونه واقعا جذاب باشه!

آدرس: تهران، خیابان شهید باهنر(نیاوران)، روبروی کامرانیه، پلاک ۴۲۶

شماره تلفن: 02126117985

 

4_فروشگاه قلم

 در نگاه اول شاید این فروشگاه مخصوص کسایی باشه که قصد خرید ابزار هنری یا نقاشی رو دارند، البته تا حدودی این موضوع درست هست اما فروشگاه قلم ستارخان، لوازم مهندسی و اداری هم به فروش میرسونه ،جای کاملیه برای کسانی که قصد خرید به خصوص تجهیزات هنری رو دارند.

 

آدرس : ستارخان ،بعداز فلکه اول صادقیه ،بین چهارراه اسدی وخسرو ،نبش پاساژ گلستان ،پ ۹۹۴

شماره تلفن::02144213845

 

5_فروشگاه لوازم تحریر علی اکبر مقدم

سری به بازار تهران بزنیم و به سراغ یکی از لوازم التحریری ها خوب اون بریم یعنی فروشگاه لوازم تحریر علی اکبر مقدم.

آدرس: تهران، منطقه 12، 15 خرداد، بازار بزرگ، بازار آهنگران، ک. مسجد جامع، پ. 51

تلفن : 02155572382

خب این هم از معرفی 5 تا از فروشگاه های لوازم تحریر در تهران. سعی کردیم در این مطلب بهترین فروشگاه های لوازم التحریر تهران رو در این لیست 5 تایی قرار بدیم.

 

لیست فروشگاه های لوازم التحریر در مشهد

اما حالا نوبتی هم باشه نوبتیه مشهده و در اینجا با کمک لیست زیر میتونید با بهترین لوازم تحریر مشهد آشنا بشید و آدرس و شماره و این فروشگاه ها رو داشته باشید تا در صورت نیاز بهشون مراجعه کنید.

 

1_طوس تحریر مشهد

فروشگاه طوس تحریر مشهد مجموعه ای از بهترین های تحریر، لوازم هنری مهندسی و معماری لوازم اداری و هدایا وسایل کمک آموزشی و کتاب رو عرضه میکنه. همچنین اگر قصد خرید بازی فکری رو هم دارید؛ حتما طوس تحریر میتونه برای شما انتخاب مناسبی باشه.

آدرس: مشهد-احمدآباد-بلوار رضا-بین رضا ۱۰ و ۱۲ -طوس تحریر

شماره تلفن: 05138452611

 

2_لوازم التحریر و لوازم هنری تارا

فروشگاه تحریر تارا از ۱۳۹۴ افتتاح شد و تا به امروز در حوزه عرضه نوشت افزار و انواع کالا های هنری، معماری ، نقاشی بصورت تخصصی فعالیت میکنه. در حال حاضر لوازم التحریر و لوازم هنری تارا، قابلیت ارسال به تمام نقاط ایران رو هم داره که میتونه یه فیچر جذابی باشه.

آدرس : مشهد، بلوار امامت، ابتدای امامت 50، سمت چپ

شماره تلفن: 05136090606

 

3_میم تحریر مشهد

نوشت افزار میم تحریر مشهد یکی از عرضه کنندگان لوازم التحریری در مشهده که به سراسر ایران هم ارسال داره. تنوع اجناس این فروشگاه واقعا کم نظیره .

همچنین ساعت کاری میم تحریر از 9 صبح الی 14:30 – 17 تا 22 هستش .

این لوازم التحریر مشهد در اینستاگرام هم به خوبی فعاله و اجناسی که به فروش میرسونند رو توی پیجشون معرفی میکنند

آدرس: مشهد .خیابان آبکوه.بین 24 و 26

شماره تلفن: 05137262658

 

4-فروشگاه تخصصی کالای تحریر

چهارمین لوازم التحریری که معرفی میکنیم بهتون، یکی از کاملترین فروشگاه های لوازم التحریر در شهر مشهده که دو شعبه هم داره . لوازم تحریر conte مشهد علاوه بر توزیع نوشت افزار ، عرضه کننده بازی های فکری ، وسایل هنری هم هست. و به نوعی میشه بهش لفظ بهترین فروشگاه لوازم تحریر فانتزی مشهد رو الصاق کرد.

شعبه 1: مشهد/معلم/نبش چهارراه ستاری

شعبه 2: معلم/نبش چهارراه معلم

تلفن تماس شعبه 1: 38679725_051

تلفن تماس شعبه 2: 36089855_051

برای دیدن تصاویر این فروشگاه میتونید به ویدیو این لوازم التحریر در سایت نماشا سر بزنید

 

5-لوازم تحریر جواهری

پنجمین و آخرین فروشگاه لیست بهترین لوازم التحریر در مشهد ، کالای تحریر جواهریه ، یه فروشگاه در موقعیت مناسب و با تنوع خوب در اجناسی که اونها رو ارائه میکنه.

شماره تلفن:۰۹۱۵۵۱۹۳۳۹۰ – 05138438540

آدرس : مشهد،خیابان سناباد،بین سناباد 7 و 9

خب این هم از معرفی 5 تا از بهترین لوازم تحریر مشهد. توصیه میکنیم در این زمان که هنوز درگیر پاندمی کرونا هستیم ، سعی کنید بصورت غیر حضوری از این فروشگاه های لوازم التحریر خریداری کنید یا حداقل بصورت تلفنی از موجود بودن لوازم التحریر مد نظرتون مطمئن بشید.

 

حرف پایانی

ما در این مطلب به معرفی لیست بهترین لوازم التحریر در مشهد و تهران پرداختیم و سعی کردیم فروشگاه هایی رو به شما معرفی کنیم که مردم اقبال بیشتری به اون ها نشون دادند . باید اشاره کرد که این لیست قطعا کامل نیست و از شما میخوایم که از تجربه ی خریدتون از این لوازم التحریری ها و یا فروشگاه های دیگه ای که میشناسید با ما در میون بگذارید.