بهترین کافه‌ها و رستوران های تهران را بشناسیم!

بهترین کافه‌ها و رستوران های تهران را بشناسیم!

کافه و رستوران گردی همواره یکی از جذاب ترین گزینه های تفریح  و گذراندن اوقات فراغ برای ما ایرانی ها بوده و هست. تهران شهری است که پر از رستوران و کافه های جذاب و با تنوع بالا است ، از سنتی بگیر تا مدرن ،از سربسته تا روباز و …

 

اگر شما هم در انتخاب کافه و رستوران دلخواه خود با چالش روبه رو هستید تا آخر این مقاله همراه باشید تا بهترین رستوران و کافه متناسب با خودتان را پیدا کنید.

 

ابتدا به معرفی بهترین رستوران های تهران می پردازیم و در ادامه بهترین کافه های تهران را معرفی میکنیم.

 

بهترین رستوران های تهران

بهترین کافه‌ها و رستوران های تهران را بشناسیم!

قطعا انتخاب رستوران خوب در تهران کار راحتی نیست و خوب بودن به عوامل زیادی بستگی دارد. در اینجا به بررسی بهترین ها از نظر سایت دیدو می پردازیم

 

1.رستوران گردان برج میلاد

اولین رستورانی که تیم ما در این فهرست قرار داد رستوران گردان برج میلاد بود،چون شاید بتوان بهش لقب لاکچری ترین رستوران ایران رو داد.

 

جالب است بدانید مهم نیست در کدامین قسمت از میز و صندلی‌های رستوران بنشینید. بخش متحرک این  رستوران هر ۲ ساعت ۳۶۰ درجه می‌چرخد البته این گردش به گونه‌ای نیست که احساس بدی در شما ایجاد شود یا نتوانید غذایتان را با خیالی آسوده میل کنید.

 

آدرس: تهران ، بزرگراه شهید حکیم غرب، بعد از بزرگراه شهید چمران، ورودی اختصاصی برج میلاد تهران

 

2.رستوران رسم نو

اگر برای فرار از شلوغی و آلودگی قصد دارید از شهر دور شوید و یک وعده‌ی غذای ایرانی متفاوت رو تجربه کنید؛ حتما رستوران رسم نو رو توی لیست جاهایی که باید به آنها سر بزنید قرار دهید.

 

معماری و طراحی متفاوت و زیبای این مجموعه و چیدمان میز و صندلی‌ها در محیط رستوران به شما این امکان را می‌دهد تا با نشستن در هر کدام حسی متفاوت و فضایی غیر تکراری داشته باشید

آدرس: کیلومتر ٢ جاده فشم

 

3.رستوران وکیل التجار

خوردن یک غذای خوشمزه  و اصیل ایرانی در یک رستوران تاریخی قطعا می تواند یک خاطره زیبا را برای هرکسی بسازد. رستوران وکیل التجار به دلیل داشتن تم سنتی ایرانی و  معماری قجری و همچنین به کار بردن لوازم و ظروف تاریخی، در بین دوست داران هنر و تاریخ ایرانی محبوبیت بالایی دارد.

آدرس: تهران،میدان‌محمدیه،‌ضلع‌شمال‌غربی،‌کاشی ۲۹

 

4.کافه رستوران کانکا

از رستوران‌ها و کافه‌های قدیمی و شناخته شده که بگذریم؛ به کافه و رستوران‌های نسبتاً تازه تأسیسی می‌رسیم که تعداد قابل قبولی از این مجموعه‌ها از محیط‌هایی با دکوراسیون‌های چشم‌نواز، کیفیت بالای سفارش‌های خوراکی و نوشیدنی و سرویس‌دهی و خدمات خیلی خوبی برخوردارند.

آدرس: نیاوران، جماران، جم سنتر، طبقه ى۱۵

 

بهترین کافه های تهران

بهترین کافه‌ها و رستوران های تهران را بشناسیم!

1.کافه مسعودیه

اگر عاشق فضای تاریخی و سنتی باشید، بهترین انتخاب برای شما کافه مسعودیه واقع در عمارت قدیمی مسعودیه است.

علاوه بر قدم زدن در باغ این عمارت که یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران محسوب می‌شود، می‌توانید از صبحانه‌های بی‌نظیر و طعم اصیل قهوه قجری کافه مسعودیه لذت ببرید.

اگه به دنبال یک محیط آرام‌بخش با تم تاریخی هستید، قطعاً  کافه مسعودیه می‌تواند انتخاب اول شما باشد.

 

آدرس: بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، خ امیر کبیر، خ ملت، بالاتر از ایستگاه مترو، عمارت مسعودیه

 

2.کافه گراف

“پاستا از سرزمین‌های شمالی“ اسم یک فیلم سینمایی نیست بلکه یکی از آیتم‌های پرطرفدار منوی کافه گراف که  یکی از کافه های برتر تهران است، می باشد!

 

اگر ازصبحانه­های خوشمزه و مقرون به‌صرفه­ی کافه گراف استفاده می‌کنید، فراموش نکنید که امکان شارژ قهوه به صورت رایگان برای شما فراهم شده است.

 

آدرس : خیابان کریمخان ، بین ایرانشهر و ماهشهر ، پلاک ۱۳۴ ، طبقه‌ی همکف

 

3.وی کافه

رفتار خوب کارکنان وی کافه می‌تواند مهم‌ترین دلیل برای حضور این کافه در لیست بهترین کافه های تهران باشد.

این کافه دارای سه شعبه در قلهک، پاسداران و قلهک است.

یک کافه با طراحی داخلی مدرن، کیفیت بالای غذا که طعم‌های به یادماندنی را برایتان فراهم می‌کند. پیشنهاد ما به شما صرف پیتزا و پاستا در وی کافه است.

 

آدرس : خیابان شریعتی ، دوراهی قلهک ، خیابان بصیری پلاک 6(ساختمان سام ) طبقه 5

 

 

4.کافه گل رضاییه

ممکن است برای گذراندن اوقات خود به دنبال یک فضای نوستالژیک باحال و هوای دهه چهل یا پنجاه باشید.

 

پیشنهاد بعدی  لیست بهترین کافه های تهران ، به شما کافه گل رضائیه در خیابان قدیمی و تاریخی سی تیر است. با انتخاب این کافه می‌توانید پشت میزهایی بنشینید که روزی میزبان صادق هدایت بودند.

 

آدرس : خیابان جمهوری، خیابان سی تیر، بالاتر از موزهٔ آبگینه پ 172