تابلو آسمان بهترین هدیه سالگرد ازدواج

تابلو آسمان بهترین هدیه سالگرد ازدواج

یکی از جلوه های زیبای آفرینش که همواره مورد توجه بشر واقع شده است آسمان و کهکشان ها بوده است؛ بشر همیشه تابلو آسمان را در ذهن خود به تصویر کشیده و در صدد دستیابی به بی نهایت آسمان بالای سر خود بوده و راه شیری و هر آنچه که از دنیای بالای سر خود نمی دانسته جذابیت فراوانی را برای انسان ها به همراه داشته است.

 

رویای دست نیافتی برای بشر دانستن راز ستاره هاست این رویای شیرین باعث شد در ابتدا انسان ها ساعت ها نظاره گر کهکشان ها باشد و با نگاه کردن به آنچه بالای سر خود می بینند تابلو آسمان را برای یکدیگر توصیف کنند و نام هایی برای ستاره ها و شکل هایی که به خود می گیرند بگذارند. دب اکبر،دب اصغر،ستاره قطبی و خوشه پروین از جمله نام هایی است که انسان ها روی آنچه که سهم شان از آسمان ها می شد می گذاشتند.

 

اما امروزه با توجه به آلودگی هوا و آلودگی نوری در فضا شانس دیدن زیبایی ستاره ها در آسمان شب کمتر برای مردمان شهر نشین پیش می آید و انسان های امروز با نگاه کردن به آسمان چیزی جز تاریکی شب را نخواهند دید مگر اینکه به کویری پناه ببرند و در دل تاریکی شب و نور کم و هوای زیبای کویری بتوانند ستاره ها را شکار کنند که این امر شاید جز برای عده قلیلی امکان پذیر نباشد.

تابلو آسمان بهترین هدیه سالگرد ازدواج

برای حل این مشکل ما کهکشان ها،صور فلکی،ستاره ها و ماه را در قالب یک تابلو آسمان به تصویر می کشیم و شما هم میتوانید تمام آنچه از آسمان می خواهید را در یک تابلو به نظاره بنشینید.

 

تابلو آسمان در اندازه و مدل های مختلف به شما عرضه می شود،در مناسبت های مختلف از جمله شب تولد می توانید تابلو آسمان شب تولد را برای هدیه شب تولد دوستانتان به ارمغان ببرید و یا در مناسبت های دیگری از جمله هدیه سالگرد ازدواج و هر مناسبتی که در نظر دارید می توانید تابلو آسمان را هدیه دهید.

 

یکی از ویژگی های بسیارعالی موجود در تابلو های آسمان تنوع در مدل هایی است که در تابلو آسمان موجود است از جمله مدل های تابلو آسمان ماه شب است، در تابلو ماه تصویر ماه شب تولد و یا شب ازدواج شما را ما در تابلو به تصویر می کشیم و نشان می دهیم ماه در شب تولد شما به چه شکلی بوده است.

 

تابلو دیگر ما که تابلو آسمان شب تولد است بسیارمناسب برای هدیه شب تولد است که تابلو هر ماه شکل مربوط به خود را دارد. تابلو صور فلکی نیز در شب تولد یا شب سالگرد ازدواج شما در شکل خاصی بوده که ما آن را به تصویر می کشیم و شما می توانید سال ها با نظاره بر آن لذت ببرید و خاطرات زیبای وصال خود را مرور کنید.

 

یکی از ویژگی های بسیار خارق العاده تابلو آسمان این است که شما می توانید موسیقی،کلیپ و حتی صدای ضبط شده خود را به ما بدهید تا ما آن را در تابلو به صورت بارکد پیاده کنیم و بعد با قرار دادن موبایل خود بر روی بارکد خوان آن را پخش نمایید.

 

تابلو آسمان تسخیر آسمان ها و ستاره ها به وسعت قلب شما است که بر دیوار زندگی عاشقانه تان نصب شده و عشق شما را در رقص ستاره ها به طنازی می آورد. تابلو آسمان شب تولد زیبایی زاد روز شما و دوستانتان را دو چندان کرده و یکی از بهترین هدایایی است که می توانید به عزیزانتان داده و آنها را برای داشتن این هدیه دوست داشتنی شگفت زده کنید.

 

با دیدن انواع مدل های تابلو آسمان در سایت استودیو دایری به آدرس https://diarystudio.com و انتخاب یکی از آنها می توانید با خیالی آسوده شب زیبا و رویایی را در شب تولد دوستانتان رقم بزنید.

برچسب‌ها: