تاثیر استاد کار حرفه و قطعات با کیفیت در تعمیرات صندلی اداری و تعمیرات مبل

تاثیر استاد کار حرفه و قطعات با کیفیت در تعمیرات صندلی اداری و تعمیرات مبل

استفاده از قطعات با کیفیت در صندلی تاثیر بسیار زیادی در قیمت و ماندگاری آن دارد. اگر از قطعات با کیفیت در زمان تعمیرات صندلی اداری ویا تعمیرات مبل استفاده شود، می توان با مراقبت درست از صندلی تا بیش از 10 سال هم صندلی برای شما کار کند. این مورد در زمان استفاده از استاد کار حرفه ای در زمان ساخت آکوستیک درب هم امکانپذیر است.

 

استفاده مناسب از پارچه ویا چرم های خوب و عالی، استفاده از قطعات صندلی باکیفیت در تعمیرات صندل اداری و … باید مهمترین فعالیت یک تعمیرکار صندلی باشد. به همین دلیل انتخاب یک تعمیر کار حرفه ای صندلی مهمترین قسمت تعمیرات صندلی اداری شماست.

 

 با در نظر گرفتن موارد زیر می توانید به انتخاب مناسب و خوب یک تعمیرکار حرفه ای برای تعمیرات مبل، تعمیرات صندلی اداری و ساخت آکوستیک درب دست یابید.

 

حتما از تعمیر کار صندلی خود بخواهید که عکس صندلی هایی که قبلا تعمیر کرده را به شما نشان بدهد

 

قبل از شروع به کار تعمیرات صندلی اداری شما بخواهید که لیست قطعات و برند آن را به شما اعلام کند(روکش صندلی، جک صندلی اداری، پایه و پایه صندلی اداری، مکانیزم صندلی)

 

فوم صندلی مهمترین مواردی است که در راحتی شما در زمان نشتن در تعمیرات صندلی اداری باید خوب توجه شود

 

با توجه به موارد زیر می توانید از صندلی خود به خوبی مراقبت کنید تا تا مدت زمان زیادی از صندلی خود کار بکشید و نیازی به خرید صندلی جدید ویا تعمیرات صندلی اداری خود نداشته باشید.

 

وقتی که میخواهید روی صندلی بنشینید نباید وزن خود را روی دسته های صندلی خود بیاورید

 

نشست بر روی جولوی صندلی در مدت زمان طولانی باعث می شود که کفی صندلی شما که به آن سه لایه گفته می شود حالت خود را از دست بدهد ویا بشکند این مورد بیشترین خرابی صندلی در زمان تعمیرات صندلی اداری است

 

قرار گرفتن صندلی برروی فرش یا موکت باعث می شود مو ه دور پیچ های چرخ صندلی بپیچد و باعث سخت حرکت دادن صندلی بشود. در صورت استفاده صندلی برروی فرش یا موکت حتما هر یک ماه یک بار چرخ های صندلی را تمیز کنید که نیاز به تعمیرات صندلی شما نداشته باشد.

 

در زمان شستشوی روکش صندلی نسبت به پارچه یا چرم بودن نکات آن را رعایت کنید

 

مهمترین قسمت صندلی که هم به زیبایی صندلی و دکوراسیون شما خیلی کمک می کند روکش صندلی اداری شما است. باید حتما نسبت به مکان و زمان استفاده شما روکش صندلی اداری خود را انتخاب کنید.

 

در زمان هایی که زیاد از صندلی استفاده نمی کنید حتما از روکش های چرمی مصنوعی با کیفیت بالا استفاده کنید و در غیر این صورت از روکش های پارچه ای برای روکش صندلی استفاده کنید تا کمتر باعث عرق شدن صندلی بشود.

 

مشکل روکش های پارچه ای صندلی سخت بودن تمیز کردن آنها است. البته توجه داشته باشید که انتخاب یک پارچه ویا چرم باکیفیت در زمان تعمیرات صندلی اداری خود می توانید با این مشکلات مواجه نشوید.

 

محاسبه هزینه تعمیرات مبل

محاسبه هزینه دستمزد، ایاب و ذهاب و پارچه از مواردی است که در زمان تعمیرات مبل باید به آنها با دقت توجه کرد و با در نظر گرفت چندین نکته آن ها را محاسبه کرد تا بتوانید با بهترین کیفیت تعمیرات مبل خود را انجام دهیم.

 

محاسبه هزینه ایاب و ذهاب برای تعمیرات مبل، تعمیرات صندلی اداری و حمل و نقل درب آکوستیک

تاثیر استاد کار حرفه و قطعات با کیفیت در تعمیرات صندلی اداری و تعمیرات مبل

هزینه ایاب و ذهاب کاملا به توافق شما با تعمیر کار مبل شما دارد. فقط باید حتما این مورد را قبل از شروع به کار تعمیر کار برای تعمیرات مبل شما به توافق برسید. هزینه ایاب و ذهاب یکی از مواردی است که درگیری زیادی بین تعمیر کار و سفارش دهنده می تواند بوجود آورد.

 

محاسبه نرخ دستمزد تعمیرات مبل

نرخ دستمز بین 250،000 تومان تا 2،000،000 تومان است. نرخ دستمز تعمیرات مبل بستگی به دو مرد نوع پارچه و دوخت مبل شما و اندازه مبل شما دارد.

دستمزد تعمیرات مبل راحتی و مبل های استیل هم با یکدیگر متوافت هستند. معمولا تعمیر کاران حرفه ای مبل هزینه ای بین یک میلیون تومان تا یک میلیون دویست هزار تومان بابت تعمیرات مبل دریافت می کنند.

 

حتما توجه داشته باشید که نمونه کارهای قبلی تعمیر کار را مشاهده بفرمایید تا از حرفه ای بودن تعمیر کار مطمئن شوید.

 

در برخی موارد نرخ دستمزد می تواند در زمان تعمیرات مبل شما هم به دلیل تعمیر کلاف مبل شما بالاتر برود. امکان دارد کلاف مبل شما نیاز به بازسازی و تعمیر داشته باشد که این مورد را حتما از تعمیر کار مبل خود بخواهید که قبل از شروع به کار برای شما مشخص کند نه اینکه آخر کار در زمان تحویل مبل به شما این مورد را اعلام کند

 

محاسبه هزینه پارچه مبلی

در بازار تهران پارچه از متری 45،000 تومان تا 1،400،000 هزار تومان موجود است. پیشنهاد می شود در صورت استفاده از تعمیر کار حرفه برای تعمیر مبل و بالا بودن کیفیت بالای کلاف مبل، از پارچه های گران قیمت استفاده کنید.

 

قبل از خرید پارچه مبل حتما از تعمیر کار خود بخواهید که متراژ پارچه را به دقت برای شما محاسبه کنند برای مثال امکان دارد پشت مبل شما هم از پارچه استفاده شود. تعمیر کار مبل می تواند با استفاده تجربه خود متراژ دقیق را به شما اعلام کند.

 

زمان مورد نیاز برای تعمیرات مبل شما

اول از همه پیشنهاد می شود تا جایی که امکان دارد آخر سال اقدام بع تعمیرات مبل نکنید. به دلیل بالا بودن سفارشات برای تعمیر کار مبل معمولا کیفیت کار ناخواسته پایین می آید.

 

معمولا برای یک مبل 7 نفره بدون محاسبه زمان خرید پارچه از طرف شما یا تعمیرکار و حمل و نقل مبل حدود 4 روز زمان می برد.

 

تعمیر درب های چوبی در منزل ویا محل کار مثل خدمات تعمیرات صندلی اداری و تعمیرات مبل یکی از کارهایی است که امکان دارد هر ساله با آن دست و پنجه نرم کنیم. استفاده از چرم بر روی درب که به آن درب آکوستیک گفته می شود، یکی از تکنیک هایی است که شما می توانید در خدمات منزل  از آن بهره مند شوید.

 

انواع مختلف درب آکوستیک و انواع چرم برای استفاده کدام هستند؟

تاثیر استاد کار حرفه و قطعات با کیفیت در تعمیرات صندلی اداری و تعمیرات مبل

چرم ها برای استفاده بر روی درب آکوستیک به صورت کلی به دو نوع چرم مصنوعی باکیفیت بالا و چرم طبیعی تقسیم بندی می شود.

 

معمولا از چرم مصنوعی کیفیت بالا در روکش چرمی درب استفاده می شود و به دلیل هزینه بسیار بالا چرم طبیعی به ندرت از این نوع چرم در درب های چرمی استفاده می شود. ولی اگر کیفیت و شکیل بودن برای شما بسیار مهم تر از قیمت است، حتما از چرم های طبیعی برای بهترین درب آکوستیک خود استفاده کنید.

 

چرم ها بر اساس نوع پوست حیوان و نوع استفاده نیز تقسیم بندی می شوند. برخی را می توان به چرم سبک، که از حیواناتی مثل گوسفند گرفته می شود و به دلیل نازک بودن در لباس استفاده می شوند. چرم سنگین و نیمه سنگین هم می توان به این تقسیم بندی اضافه کرد.

 

به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که شرکت ها و اشخاص زیادی هستند که در زمینه درب آکوستیک فعالیت می کنند ولی همانطور که در قسمت قالیشویی به آن اشاره شد، باید از اشخاص و شرکت های معتبری در این زمینه استفاده کنیم تا بتوانیم با کمترین هزینه به بهترین کیفیت درب آکوستیک برسیم.