تحصیل و هزینه های زندگی در نیوزلند

مجموعه : مجله خبری
تحصیل و هزینه های زندگی در نیوزلند

نیوزلند جز کشورهای انگلیسی زبانی می باشد که دارای مخاطبین بسیار زیادی برای تحصیل است و این کشور در به وجود آوردن صلح جهانی، امنیت بین المللی در رتبه بالایی قرار دارد.

 

از نظر توریستی این کشور جز خوش منظره ترین کشورها از نظر صنعت گردشگری می باشد. مردمان این کشور در موارد اطلاعات زیستی، خوشحالی، ثبات اقتصادی توانسته اند امتیاز بالایی را به خود اختصاص دهند.

 

طبق آمار بررسی شده ا دلایل بزرگ مهاجرت به نیوزلند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

اقتصادی قوی و در حال رشد دارد و در جذب سرمایه گذار قوی است

دموکراسی دارد که بسیار خوب عمل می کند

یک جامعه فراگیر و دارای تنوع فرهنگی بسیار بالا

یک کشور زیبا و اصطلاحا جمع و جور است

دارای پارک های عالی ملی و منطقه ای ، آبراه ها و آبشارهای زیبا

دارای صنایع قوی در تولید نوشیدنی

دارای بهترین تیم راگبی در جهان

 

از راه های اصلی مهاجرت به نیوزلند می توان به موارد زیز اشاره کرد:

مهاجرت از طریق تحصیل

مهاجرت از طریق کار به صورت امتیاز بندی

مهاجرت از طریق نیروی ماهر

مهاجرت از طریق الحاق به خانواده

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به صورت امتیاز بندی

 

تحصیل و هزینه های زندگی در نیوزلند

 

کشور نیوزلند جز کشورهایی می باشد که دارای نظام آموزشی پولی هستند و افراد باید برای تحصیل هزینه پرداخت کنند و افرادی که قصد اخذ ویزای تحصیلی نیزلند را دارند، می توانند انتظار داشته باشند برای دوره لیسانس بین 22000 تا 32000 دلار و برای دوره کارشناسی ارشد بین 26000 تا 37000 دلار بپردازند. اما اگر دوره ای مانند پزشکی ، مهندسی یا علوم دامپزشکی را انتخاب کنید ، احتمالاً هزینه های شما بیشتر خواهد بود.

 

یکی از سوالاتی تا به امروز ذهن مخاطبان را به خود مشغول کرده این است که آیا تحصیل در نیوزلند ارزش دارد؟

در جواب باید گفت بله، نیوزیلند مکانی برای تحصیلات عالی شما است. این یکی از بهترین مناطق تحصیلی در جهان است.

 

نه تنها تحصیلات پرمحتوا را ارائه می دهد ، بلکه یکی از زیباترین و امن ترین کشورها در جهان است. علاوه بر این ، این کشور شیوه زندگی باورنکردنی را ارائه می دهد.

 

برای اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند افراد باید شرایطی مانند: الزامات ویزای جدید ZEALAND STUDY را رعایت کنند،  کلیه مدارک آموزشی (10th ، 12th ، Bachelor DegREE)) را همراه با ترجمه ارائه دهند، آیلتس با حداقل امتیاز کلی باند 5.5 / PTE با حداقل امتیاز در محدوده 43-50 داشته باشند و مدارک هویتی منند شناسنامه و گذرنامه معتبر (باید دارای اعتبار حداقل 6 ماه باشد) را به سفارت ارائه دهند.

 

طبق آمار بررسی شده محبوب ترین رشته ها برای تحصیل به شرح زیر می باشد:

رشته های مهندسی مانند: معماری، عمران، برق، الکترونیک، مکانیک، معدن، متالوژی، it و رشته های مدیریت گردشگری، هتل داری

طبق وزارت تجاری نیوزلند دانشجویان با اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند دانشجویان بین المللی می توانند برای مشاغل تحت رده مهاجرت ماهر درخواست کنند. این به معنای واقعی کلمه به این معنی است که اگر مهارت هایی را داشته باشید که کشور دچار کمبود است ، تقاضای زیادی خواهید داشت و می توانید انتظار دستمزد بالایی برای خود را داشته باشید.

 

پس از اتمام تحصیل در نیوزلند ، ممکن است واجد شرایط ماندن و کار در نیوزیلند باشید. اگر به مدرک تحصیلی نیوزلند دست پیدا کرده اید ، ممکن است بتوانید برای ویزای کار پس از تحصیل اقدام کنید که به شما اجازه می دهد تا 3 سال در نیوزیلند بمانید.

 

این به شما امکان می دهد تجربه کاری عملی را بدست آورید، امروزه با توجه به افزایش جمعیت مهاجران ، گرفتن PR در نیوزیلند بسیار دشوار است. اما ، راهی برای دانش آموزان وجود دارد که PR نیوزیلند را بدست آورند و ان هم یا با ازدواج با یک فرد نیوزلندی و یا با سرمایه گذاری، کارآفرینی و کار کردن می باشد.

 

در مورد هزینه زندگی در نیوزلند باید گفت که  اکثر مهاجران به شهرهای اصلی اوکلند ، ولینگتون و کریستچرچ زلاند نیوزلند می روند که از جمله شهرهای گران قیمت این کشور می باشد. خرید خانه در نیوزیلند می تواند به اندازه سه تا چهار هفته طول بکشد. … به طور متوسط یک آپارتمان دو خوابه در شهر حدود 350 تا 500 دلار در هفته هزینه خواهد شد.

 

تحصیل و هزینه های زندگی در نیوزلند

درآمد متوسط یا متوسط درآمد در نیوزلند در سال 2016 کمی زیر 49000 دلار بود. در نیوزیلند نیز حداقل دستمزد وجود دارد   و میانگین درآمد در این کشور 76323 دلار NZ (ناخالص) و متوسط درآمد در خانه 57391 NZ (خالص) است.

 

سوالی که در این باب بسیاری از دانشجویان مطرح می کنند و برایشان مهم است این می باشد که آیا خدمات درمانی در نیوزلند رایگان است؟  سیستم مراقبت های بهداشتی عمومی در نیوزیلند به ساکنان دائمی امکان استفاده رایگان از بیمارستان  و همچنین معالجه اضطراری را می دهد. برای دسترسی به مراقبت های بهداشتی عمومی ، مهاجران نیاز به داشتن اقامت دائم در نیوزیلند دارند.

 

شما عزیزان می توانید با مطالعه دقیق تر شرایط مهاجرت به نیوزلند و پاسخ به هزاران سوال در مورد مهاجرت به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه نمایید.