تست کرونا در منزل

مجموعه : مجله خبری
تست کرونا در منزل

سامانه هوشمند پالسی نو با فراهم سازی بستری کامل و پیشرفته در پی آن است که فرد بیمار بتواند بهترین، راحت ترین و ارزان ترین خدمات پزشکی مورد نیاز خود را پیدا کرده و دغدغه ای جز خود بیماری نداشته باشد.

 

در بسیاری از مواقع که خودتان یا دیگر اعضای خانواده دچار بیماری می شوند، ناخواسته دچار استرس و یا عدم تمرکز حواس می شوید، فرض کنید در این شرایط قرار دارید، برای رفع این مشکل چه اقدامی انجام می دهید؟

از کجا و چگونه باید خدمات پزشکی را دریافت کنم؟

سریعترین راه های ممکن چیست؟

 

با خدمات پالسی نو بیشتر آشنا شوید.

 

تست فوری کرونا دلتا  در منزل

ویروس دلتا جهشی است که در هند اتفاق افتاد و در روز‌های اخیر از استان‌های جنوبی بخصوص سیستان و بلوچستان دلتا گزارش شده است.

باید گفت ما نگران این هستیم که دلتا در کل کشور سرایت کند. چون اهالی جنوب کشور در حال کوچ به مناطق دیگر هستند.همچنان باید گفت زدن ماسک، شستن دست‌ها و سرعت واکسیناسیون توصیه می‌شود.

جهش‌های که اتفاق می‌افتد؛ سرعت انتقال را بالا می‌برد. متاسفانه تغییرات رفتاری مردم مثل ساده انگاری‌ها، بی اهمیتی در تجمع ها یا افزایش مسافرت‌ها نگران کننده است.

ویروس جدید شایع شده در سیستان و بلوچستان و هرمزگان، ویروس جهش یافته کرونای هندی است. انتقال این ویروس سریع‌تر است و گروه‌هایی مانند کودکان و جوانان را بیشتر درگیر می‌کند.

با ورود دلتا از جبهه جنوبی و شرق کشور، اکثر شهر‌های استان سیستان و بلوچستان قرمز شده است. شاید واکسیناسیون تنها راه رفع محدودیت هاست و استفاده از خدمات آنلاین پزشکی .

 

تست کرونا در منزل

تست سریع کرونا با یکی از روشهای تست PCR   و آنتی ژن، تست آنتی بادی انجام میشود که به اینجا ختم نمی شود، چرا که در بهترین حالت باید حداقل 72  ساعت منتظر جواب آزمایشتان باشید.  این روزها در سرتاسر دنیا، محققان در حال آزمایش و انجام تحقیقات لازم برای پیدا کردن درمان و تست سریع کرونا هستند؛ تا در کوتاهترین زمان ابتلای فرد شفاف شود و اقدامات درمانی صورت گیرد.

 

تست سریع کرونا در حالی است که در برخی از کشورها از جمله ترکیه، برخی از فرودگاه‌های آنان مجهز به تست سریع کرونا شده‌اند و در 3 ساعت ابتلا و یا عدم ابتلا را تشخیص می‌دهند!

 

در حال حاضر اگر خواهان انجام تست سریع کرونا هستید، یکی از آزمایش‌های PCR، آنتی ژن و آنتی بادی انتخاب شما و پزشکتان هستند. برای انجام آنها هم، استفاده از خدمات تست کرونا در منزل پالسی نو بهترین انتخاب‌ها برای خارج نشدن از منزل است. قابل ذکر است به ایتمی به عنوان تست کرونا در منزل در اپلیکیشن قرار ندارد و باید شما کاربران عزیز جهت سفارش تست از شماره های پشتیبانی ما استفاده کنید.

 

 شماره های تماس 02179296 و یا شماره 09107500967 که بصورت 24 ساعته اماده پاسخگویی به شما هستند. بعد از سفارش شما میتوانید همان لحظه از مقدار تعرفه و قیمت انجام ازمایش تست کرونا هم مطلع شوید.

آزمایش کرونا در منزل و تست سریع کرونا پالسی نو، این امکان را فراهم کرده‌است تا بدون مراجعه به بیمارستان و آزمایشگاه ها، در محل زندگی و یا کارتان از شما نمونه برداری صورت بگیرد. ابتدا سامانه پالسی نو را  از طریق وب سایت و یا اپلیکیشن نصب و اقدام به ثبت مشخصاتتان می‌کنید. پس از بررسی‌های لازم، متخصصان با سرعت با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌ها لازم را جهت مراجعه حضوری انجام می‌دهند.

 

خوب است بدانید این نمونه برداری در محل، با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و جهت تشخیص مورد بررسی قرار می‌گیرد. فرقی نمی‌کند که تست شما از نوع PCR، آنتی ژن و یا آنتی بادی باشد.

 

آزمایش خون در منزل

آزمایش خون یک آزمایش ساده می باشد و در زمان کوتاهی انجام می شود اما اکثر مراجعه کنندگان برای انجام این آزمایش ساعت ها در آزمایشگاه ها معطل می شوند.

 

با روش آزمایش در منزل دیگر نیازی نیست که برای انجام یک آزمایش ساده ساعت ها در آزمایشگاه ها باشید و برخی از مراجعه کنندگان مجبور هستند که این کار را چندین بار در سال انجام دهند که با شرایط آزمایشگاه ها می تواند بسیار دشوار باشد.

 

چگونه میتوان از این خدمات آزمایش درمنزل پالسی نو استفاده کنید؟ کافی است پس از نصب اپلیکیشن وارد قسمت ازمایشگاه شوید و با تکمیل فرم ساده(عکس از تصویر نسخه پزشک و ارسال) و یا انتخاب نوع چکاپ، سریعا در خواست خود را ثبت و آزمایشگاه را در منزل داشته باشید.

تست کرونا در منزل

موارد تزریقات در منزل

  1. تزریق آمپول های وریدی و عضلانی
  2. تزریق سرم
  3. تزریق انواع داروها
  4. پانسمان و تعویض پانسمان زخم یا محل جراحی

 

چکاپ در منزل

چکاپ کامل باعث می شود شما به صورت کامل از وضعیت ایمنی بدن خود مطلع شوید و به طور کامل در این آزمایش وضعیت بدن شما مورد بررسی قرار می گیرد. چکاپ کامل را مردم باید جدی بگیرند و با انجام این آزمایش ساده می توانند از بسیاری از بیماری ها پیشگیری کنند و حتی ممکن است برخی از افراد بیماری های مخفی داشته باشند.

 

توجه داشته باشید که برای انجام اکثر این آزمایشات باید به صورت ناشتا باشید و برخی از آن ها باید صبح زود انجام شود و بهتر است قبل از انجام این آزمایش ها با پشتیبانی سایت پالسی نو تماس بگیرید.

 

در آزمایش چکاپ کامل هر نقطه از بدن شما اگر دچار مریضی یا مشکل باشد نشان داده می شود و قبل از پیشرفت آن می توان از رشد آن جلوگیری کرد. موارد بسیاری در چکاپ کامل مانند چک کردن فشار خون، چک کردن ضربان قلب، چک کردن دستگاه گوارش، چک کردن قند خون، چک کردن وضعیت بدن، آزمایش ادرار، آزمایش پروستات، آزمایش کلسترول و … وجود دارد با انجام این آزمایش به طور کامل از وضعیت بدن خود آگاه می شوید.

 

مزایای چکاپ در منزل

  1. انجام آزمایش در محل
  2. صرفه جویی در وقت
  3. صرفه جویی در هزینه
  4. مناسب برای سالمندان
  5. تمیز بودن محیط خانه
  6. مناسب برای کودکان

 

تست کرونا در منزل

چکاپ مناسب چه افرادی می باشد؟

آزمایش چکاپ برای تمامی افراد در سنین مختلف توصیه می شود و انجام آن هیچ ضرری ندارد و می توانید از وضعیت بدن خود با خبر شوید. این آزمایش برای سالمندان اهمیت بیشتری دارد و آن ها باید بیشتر به بدن خود اهمیت دهند و به صورت کامل و زیر نظر یک پزشک باید تحت مراقبت باشند.

 

افراد سالمند برای حفظ ایمنی بیشتر بدن خود باید برخی از موارد مانند تغذیه خود را رعایت کند و از دستورات پزشک خود پیروی کند. آزمایش چکاپ در سالمندان می تواند جلوی بسیاری از بیماری ها را بگیرد چرا که با بالا رفتن سن سیستم ایمنی بدن کاهش پیدا می کند و بیشتر در معرض خطر قرار می گیرد.

 

علاوه بر سالمندان چکاپ کامل جهت سلامت کودکان و جوانان بسیار مفید می باشد و از همان ابتدای زندگی می توان به طور مرتب از سلامت بدن خود اطلاع داشته باشید. با انجام این کار شما می توانید رژیم غذایی، تغذیه، ورزش، خواب و دیگر کارهای خود را برنامه ریزی کنید و با این کار در سنین بالاتر مشکلات مختلف برای شما پیش نمی آید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا پاسخ سوالات خود می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.