تشک رویا در مدل های مختلف

تشک رویا در مدل های مختلف

تشک رویا

این شرکت با بیش از 25 سال تجربه و با استفاده از پیشرفته ترین ماشین‌آلات، دانش فنی روز دنیا و مدیریت به روز، بخش تحقیق و توسعه خلاق خود و دستان توانمند پرسنل تولید، مرغوب ترین انواع تشک‌های فنرمنفصل، فنری و اسفنجی و تشک طبی به همراه کالاهای جانبی اعم از محافظ تشک، تشک میهمان، روتختی، بالش، باکس یا تخت با رویه پارچه و تاج آن را با بهره وری بالا و قیمت مناسب در کشور ایران طراحی، تولید و عرضه نماید.‌

 

این شرکت با داشتن خط تولید کامل تشک همواره تلاش نموده با نگاهی به آینده و حرکت به سمت خودکفایی صنعتی، محصولاتی هم سطح برندهای برتر دنیا عرضه نماید.

 

تشک رویا بزرگترین تولید کننده تشک های تختخواب یا خوشخواب حال حاضر در ایران است.محصولات تولیدی شرکت رویا شامل:

 

تشک های فنری،

تشک های طبی

و تشک های فنر منفصل

 

است که دربازار عرضه می شوند.

 

تشک های فنری (یا فنر متصل) رویا با نام بونل ( تشک رویا بونل ) در بازار عرضه می شود که سازه آنها از فنرهای متصل (بافته شده) به هم طراحی و تولید میشود. این دسته از تشک های رویا در 6 مدل متلف با میزان سفتی ها مختلفی تولید می شوند که رنج قیمتی آنها متوسط است.

 

شرکت تشک رویا، یک شرکت قدیمی در زمینه عرضه تخصصی تشک است که محصولات اصلی آن شامل تشک تختخواب، تخت باکس، محافظ تشک و بالش است.

 

تشک رویا دارای فروشگاه های زنجیره ای، عاملین فروش و عرضه کنندگانی است که در کشور محصول این شرکت را توزیع می کنند. برای خرید از طریق اینترنت می توانید تشک رویا را از فروشگاه اینترنتی مرجان خواب خریداری نمایید.

 

خرید اینترنتی تشک رویا از فروشگاه اینترنتی مرجان خواب علاوه بر قیمت مناسب امکان استفاده از:

 

تخفیف های ویژه

حمل رایگان

تحویل سریع

صرفه جویی در وقت

را به همراه دارد.
 
برای مشاهده جدیدترین محصولات و قیمت های ویژه از وب سایت
 

marjankhab.ir

 
مراجعه کنید.