تصاویری از عماد طالب زاده و همسرش

تصاویری از عماد طالب زاده و همسرش

بیوگرافی مختصر و تصاویری از عماد طالب زاده و همسرش

 

 

عماد طالب زاده متولد۲۸ آذر سال۱۳۶۰ هست دارای دو برادر بزرگتر به نامهای علیرضا و حمید و یک خواهر به نام مهناز هست. عماد طالب زاده به صورت حرفه ای از ۲۰ سالگی کار موسیقی انجام می داد

 

به گزارش تکناز اما از قدیما  میشه گفت از ۱۳-۱۴ سالگی می خونده و اولین کاری که واسه خودش ساخته در سن ۱۵ سالگی (نیمه کلاسیک) بود . عماد طالب زاده و همسرش , این خواننده موسیقی پاپ با انتشار عکسی سالگرد ازدواج شان را تبریک گفت.

 

عماد طالب زاده با انتشار عکسی از خودش و همسرش, صفحه شخصی اش را بروز کرد.

 

عماد طالب زاده نوشت:

 

*****

مرسى كه هستى …

سالگرد ازدواجمون مبارك

تصاویری از عماد طالب زاده و همسرش

عماد طالب زاده و همسرش

 

عماد طالب زاده متولد ۲۸ آذر سال ۱۳۶۰ یکی از خوانندگان پرطرفدار و خوش ذوق کشورمان می باشد.او ۲ برادر و یک خواهر به نام های علیرضا ، حمید و مهناز دارد.

 

به گزارش تکناز عماد طالب زاده از جمله خواننده‌های محبوب و پرطرفداری است که از توانایی و تکنیکی مثال‌زدنی در خوانندگی برخوردار است. چهره موفقی که آهنگسازی بسیاری از قطعات موفقش را نیز برعهده داشته و می‌شود از او به‌عنوان خواننده‌ای کاربلداسم برد.

 

تصاویری از عماد طالب زاده و همسرش

 

عماد طالب زاده با پسرش ساتیار و همسرش آتوسا یوسفی

اولین کار عماد طالب زاده“نیمه کلاسیک” نام داشت که در سن ۱۵ سالگی منتشر کرد اما خب کیفیت آنچنانی نداشت ولی از سن ۲۰ سالگی به طور حرفه ای این کار را کلید زد و تا الان موفق شده یک آلبوم به نام بیا عشقم و بسیاری تک آهنگ نیز منتشر کند

 

ساز تخصصی او گیتار است که از بچگی آن را کار میکرده و الان هم بیشتر پیانو کار میکند شغل دوم عماد ساختن موزیک ویدیو است و تا کنون چند کار از او در شبکه های تلویزیونی پخش شده . زیاد فوتبالی نیست و به اسکی و شنا علاقه بسیاری داره!

 

تصاویری از عماد طالب زاده و همسرش

عماد طالب زاده و همسرش آتوسا یوسفی

 

مینی سریال خواب بلند از ساخته های «احمد کاوری» است که در شش قسمت 45 دقیقه ای روی آنتن رفت از جمله بازیگران این سریال می توان به «لعیا زنگنه» ، «امیرحسین مدرس» ، «همایون ارشادی» و «امیررضا دلاوری» و… اشاره کرد.

 

همچنین پوریا حیدری وظیفه ساخت موسیقی متن آن را نیز بر عهده دارد.تیتراژ این سریال به خوانندگی عماد طالب زاده از شبکه سوم سیماپخش شد.