تفریحاتی هیجان انگیز در مروارید خلیج فارس

تفریحاتی هیجان انگیز در مروارید خلیج فارس

کیش به عنوان یکی از تفریحی ترین شهر های ایران سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده و لحظات خوشی را برای مردمان به یادگار گذاشته است. هر که بخواهد چند روزی به تفریح بپردازد و از دنیای پر هیاهوی خود دور شود بی شک یکی از گزینه های آن برای سفر، جزیره کیش می باشد.

 

این جزیره پر از اماکن و جاذبه های گردشگری است که بازدید از آن ها می تواند تجربه ای متفاوت باشد اما بد نیست از دنیای آبزیان این جزیره غافل نشوید و در کنار لذت بردن از دیدنی های جزیره از دیدنی های زیر آب این جزیره هم بازدید داشته باشید، اگر می خواهید به اوج هیجان برسید و ترشح آدرنالین را در بدنتان بالا ببرید، از تفریحات آبی این جزیره به راحتی نگذرید و حتما آن ها را تجربه کنید. تفریحات آبی این جزیره در کنار گرمی هوای آن می تواند بسیار دلچسب و لذت بخش باشد، تابستان نیز بهترین زمان برای تفریحات آبی است، اگر عجله دارید خود را به جزیره برسانید می توانید با تور کیش این خواسته را به راحتی به تحقق برسانید.

تفریحاتی هیجان انگیز در مروارید خلیج فارس

تفریحات آبی کیش بسیار متنوع هستند و می تواند بسیاری از سلیقه ها را پاسخ گو باشد، تفریحاتی نظیر غواصی، اسکی روی آب، جت اسکی، شناور آکواریوم، قایق سواری، چتر پاراسل، اسکی روی آب، فلای بورد، اسکوتر زیر دریایی، شاتل و بنانا و تفریحاتی از این دست پر هیجان، این تفریحات هر کدام هیجان و جذابیت خاص خود را دارد و تجربه ای جدید را برای شما رقم می زند.

 

تفریحاتی هیجان انگیز در مروارید خلیج فارس

اگر به دنیای زیر آب علاقه دارید و برایتان جالب است می توانید در خلیج فارس به غواصی بپردازید و شنا در آن را نیز تجربه کنید، اما اگر می خواهید تنها به تماشای زیبایی های زیر آب خلیج بنشینید می توانید از تفریحاتی همچون شناور آکواریوم و اسکوتر زیر دریایی لذت ببرید. تفریحات دیگری که گفته شد نیز هر کدام جذابیت های خاص خود را دارد و توصیه می شود حتما آن ها را نیز تجربه کنید و پر از هیجان شوید.

تفریحاتی هیجان انگیز در مروارید خلیج فارس

جالب است بدانید که همراه با تفریحات آبی جزیره کیش امکانات عکس برداری نیز در نظر گرفته شده که در صورت در خواست شما، در حین تفریح از شما عکس گرفته می شود و تصاویری زیبا و متفاوت را برای شما ثبت می کند و لحظاتی به یاد ماندنی به یادگار می گذارد. گردشگرانی که با تور ارزان قشم به این جزیره سفر کرده اند نیز می توانند از تفریحات آبی قشم لذت ببرند، قشم نیز همچون کیش، از تفریحات آبی متعددی برخوردار است.

 

تفریحاتی هیجان انگیز در مروارید خلیج فارس

 

اگر در نیمه شمالی کشور هستید و زمانی برای سفر به جنوب کشور ندارید و هوس تفریحات آبی کرده اید، نگران نباشید، سرزمین موج های آبی مشهد دست کمی از تفریحات آبی کیش ندارد و پر از هیجان و هیاهو است، با استفاده از تور مشهد به راحتی می توانید به این شهر سفر کنید و سرزمین موج های آبی را تجربه کنید.