تقلب در تولید کارتن ماسک

مجموعه : پزشکی و سلامت
تقلب در تولید کارتن ماسک

امروزه ماسک بیشتر از هر محصول دیگری در سبد خرید خانوارها دیده می شود. به همین خاطر همه افراد دغدغه کیفیت آن را دارند. کیفیت این محصول از آن جهت مهم تر است که پای سلامتی مردم در میان است. زمانی که پای سلامتی در میان باشد افراد هزینه بیشتری خواهند کرد. البته در قبال این هزینه کیفیت خوبی هم می خواهند. کیفیت ماسک به عوامل زیادی وابسته است. بهداشتی بودن ماسک اولین نکته مهم و تاثیرگذار در کیفیت ماسک است.

 

دومین نکته که باید به آن توجه کنید کارتن ماسک است. کارتن ماسک اولین چیزی است که مشتری آنرا میبیند. شما می‌توانید از روی کارتن ماسک اصالت آن شرکت را متوجه شوید. اینکه کارتن ماسک از چه جنسی تهیه شده باشد بسیار مهم است. شما به عنوان خریدار باید بدانید که مقوایی بهداشتی است که هر دوطرف آن سفید رنگ باشد.

 

بعضی از چاپخانه ها و شرکت ها شروع به فروش کارتن ماسک با مقوای پشت سفید کرده اند. درست است که هر دو سمت این کارتن ها سفید است اما این عین تقلب است. تقلبی که باعث می شود کیفیت جعبه ماسک پایین بیاید. این نوع مقوا به دلیل بهداشتی نبودن باعث کم کیفیت شدن ماسک از نظر بهداشت می شوند. وقتی شما از ماسکی که بهداشتی نیست استفاده می کنید محافظت ماسک از شما  نیز کمتر می شود.

 

فرض کنید شما یک کارتن ماسک پزشکی  از جایی خریداری کرده اید. حالا میخواهید بدانید آیا این ماسک مرغوب است؟ آیا استفاده از این ماسک واقعا به سلامتی شما کمک میکند؟

 

اولین کاری که باید بکنید این است که باید به جنس کارتن ماسکتان توجه کنید. دقت کنید که جنس دو طرف جعبه باید یکسان بوده و به رنگ سفید باشد. حالت گلاسه در دوطرف کارتن ماسک نشان می دهد که از مقوای ایندربرد برای تولید این کارتن استفاده شده است.

 

این مقوا تنها مقوایی است که مورد تائید وزارت بهداشت است. شما اگر تولید کننده ماسک باشید باید این را بدانید که بهداشتی بودن جعبه و استفاده از متریال درست در تولید کارتن ماسک مهم است. این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که شما باید برای ماسک خود مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت بگیرید. آن زمان پای کیفیت و بهداشتی بودن کارتن ماسک نیز به میان می آید.

 

“”اخطار”” قبل از دیدن این ویدئو دست به خرید یا تولید ماسک نزنید

 

https://www.aparat.com/v/2dKFh

 در درجه بعدی روش هایی که برای اطمینان از کیفیت ماسک در ویدیو بالا گفته شد نیز کمک بزرگی به شناخت شما از ماسک خواهد کرد. شاید نتوان از این روش ها در زمان خرید استفاده کرد. اما شما می توانید با توجه به کارتن ماسک مقداری از کیفیت ماسک آگاه شوید.

 

شرکت ایرانیان پک یکی از شرکت هایی است که کارتن ماسک بهداشتی تولید می کند. این شرکت برای تولید جعبه های ماسک تنها از مقوای ایندربرد مورد تائید وزارت بهداشت استفاده می کند.

 

اگر شما تولیدکننده ماسک هستید حتما میدانید که یکی از فاکتورهای مهم برای تائید مجوز وزارت بهداشت ،کارتن ماسک است. بهداشتی بودن و کیفیت این جعبه ها نکاتی است که در روند گرفتن مجوز به آن دقت می‌شود.

 

ایرانیان پک تولید کننده جعبه های ماسک و جعبه های بهداشتی

02188177912