تلویزیون ال جی 55NANO86

مجموعه : مجله خبری
تلویزیون ال جی 55NANO86

تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO86 یکی از محصولات برند ال جی می‌باشد. این تلویزیون در دو سایز 55 اینچ و 65 اینچ توسط برند ال جی در سال 2020 به بازار عرضه شده است. صفحه نمایش تلویزیون هوشمند ال‌جی 55NANO86 از فناوری نانو سل و کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می‌کند.

 

وجود این دو فناوری باعث شده است که تمامی تصاویر و محتوا‌ها با کیفیت بسیار بالا و فوق‌العاده در اختیار کاربران قرار بگیرد. تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO86 مجهز به فناوری Cinema HDR می‌باشد و از فرمت‌های HLG Pro و HDR10 Pro و Dolby Vision IQ نیز پشتیبانی می‌کند.

 

ال جی تلویزیون 55 اینچ 55NANO86 را مجهز به فناوری HDR Dynamic Tone Mapping  به بازار عرضه نموده است. وجود فناوری HDR باعث شده است که تصاویر و محتواها با تراکم پیکسلی بالا و به صورت با کیفیت و درخشان بر روی صفحه نمایش تلویزیون ارائه شود.

 

تلویزیون فورکا ال جی 55NANO86 پنل IPS دارد و با داشتن فناوری Wide Viewing Angle می‌تواند زاویه دید گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد، به عبارتی شما از هر زاویه ای که تلویزیون را تماشا کنید تمامی تصاویر و محتوا را با همان کیفیت اولیه دریافت می‌نمایید. پنل IPS برای محیط‌های روشن گزینه مناسبی است و اگر می‌خواهید تلویزیون خودتان را در محیط آزاد قرار دهید خرید تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO86 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 

تلویزیون 55 اینچ ال جی 55NANO86 از موتور پردازشگر α7 Gen3 Processor 4K پشتیبانی می‌کند. با وجود این پردازشگر تمامی محتواها با کیفیت بالا ارائه شده و هیچ گونه نویز صوتی و تصویری باقی نمی‌ماند. همچنین تلویزیون هوشمند 55NANO86 از فناوری 4K UpScaler برخوردار است و می‌تواند محتوای بی کیفیت را نیز ارتقا دهد.

 

سیستم صوتی تلویزیون دو کاناله است و از توان صوتی 20 وات برخوردار است. این تلویزیون هوشمند بوده و امکانات و قابلیت‌های گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تلویزیون 2020 ال جی 55NANO86 و قيمت تلويزيون ال جي dubaikoochooloo با ما همراه باشید.

 

کیفیت تصویر تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO86

تلویزیون هوشمند ال‌جی 55NANO86 یکی از جدیدترین محصولات برند ال جی در سال 2020 می‌باشد. این تلویزیون از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می‌کند و می‌تواند محتوا و برنامه‌ها را با کیفیت بسیار بالا در اختیار کاربران قرار دهد. وجود صفحه نمایش نانوسل باعث شده است که طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها به صورت زنده و واقعی طبیعی ارائه شود. کیفیت تصویر 4K از رزولوشن تصویر 3840 در 2160 پیکسل برخوردار است.

 

تلویزیون هوشمند ال‌جی 55NANO86 مجهز به فناوری نانو سل می‌باشد و همچنین با داشتن فناوری Nano Cell از طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها پشتیبانی کرده و می‌تواند رنگ‌ها را به صورت زنده و طبیعی برای کاربران پخش کند. وجود پردازنده هوشمند آلفا 7 باعث شده است که تصاویر با سرعت بالا مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد.

 

تلویزیون هوشمند 55NANO86 ال‌جی مجهز به فناوری Local Dimming است و می‌تواند محتواها را با کنتراست بسیار بالایی پخش کند. افزایش کنتراست تصاویر در نتیجه صحنه‌های واقعی را بر روی صفحه نمایش ارائه می‌دهد. تلویزیون 2020 ال جی 55NANO86 از وضوح تصاویر HDR نیز پشتیبانی می‌کند و دارای فرمت‌های HDR10 Pro، HLG Pro و Dolby Vision IQ می‌باشد.

 

این تلویزیون می‌تواند تجربه سینمایی واقعی را برای شما فراهم نماید. ال جی تلویزیون 2020 55NANO86 را به گونه‌ای طراحی نموده است که یکی از بهترین تلویزیون‌ها هم در زمینه کیفیت تصویر و هم  قيمت تلويزيون dubaikoochooloo محسوب می‌شود.

 

تلویزیون ال جی 55NANO86

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون فورکا ال جی 55NANO86

تلویزیون هوشمند ال‌جی 55NANO86 در سال 2020 به بازار عرضه شده است. تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO86 امکانات و قابلیت‌های هوشمندی دارد و از سیستم عامل وب او اس پشتیبانی می‌کند. این محصول از نسخه 5 سیستم‌ عامل webOS پشتیبانی کرده و این سیستم‌ عامل در انحصار برند ال جی قرار دارد. با وجود این سیستم عامل شما به طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و سرویس‌های مختلف اینترنتی دسترسی دارید. یکی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO86 این است که شما می‌توانید با استفاده از فروشگاه ال جی برنامه مورد نظر خودتان را دانلود نموده و بر روی تلویزیون نصب کنید. تلویزیون ال جی 55NANO86 دارای قابلیت اتصال به اینترنت با استفاده از وای فای با کابل لن است. این محصول دارای هوش مصنوعی بوده و شما به راحتی با تلویزیون کار می‌کنید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که دستورات خودتان را به صورت صدا ارائه داده و تلویزیون بلافاصله آنها را انجام دهد. ریموت کنترل تلویزیون 2020 ال جی 55NANO86 از نوع ریموت کنترل جادویی است. این محصول دارای اینترنت اشیا می‌باشد و شما می‌توانید تمامی دستگاه‌ها و لوازم خانگی هوشمند خود را به یکدیگر متصل نموده و آنها را مدیریت و کنترل نمایید. تلویزیون هوشمند ال‌جی 55NANO86 دارای شبکه‌های نتفلیکس و Apple TV است و امکان مشاهده جدیدترین برنامه‌ها برای شما وجود دارد.

 

سیستم صوتی تلویزیون 2020 ال جی 55NANO86

تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO86 در کنار ارائه تصاویر با کیفیت فوق‌العاده مجهز به سیستم صوتی قدرتمندی است. این محصول سیستم صوتی دو کاناله دارد و به طور کلی از 20 و توان خروجی برخوردار است. ال جی تلویزیون نانوسل 55NANO86 را به امکانات و قابلیت‌های صوتی مختلفی مانند Ultra Surround مجهز نموده است با وجود این قابلیت صدا با کیفیت بسیار بالایی تولید می‌شود. همچنین قابلیت دالبی اتموس قابلیت صوتی دیگر این محصول می‌باشد.

 

تلویزیون فورکا ال جی 55NANO86 دارای فناوری Clear Voice III است و صدا کاملا واضح و شفاف در سراسر محیط پخش می‌شود. تلویزیون 55 اینچ ال جی 55NANO86 دارای قابلیت AI Sound بوده و می‌تواند صدا را با توجه به محتوای در حال پخش به صورت خودکار تنظیم نماید. یکی دیگر از ویژگی‌های صوتی تلویزیون 2020 ال جی 55NANO86 فناوری AI Acoustic Tuning است این فناوری‌ صدا را به صورت هوشمند تقویت کرده و با توجه به محیط در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. شما میتوانید ساندبار یا سیستم صوتی حرفه‌ای را به صورت جداگانه خریداری نموده و به تلویزیون متصل نمایید.

تلویزیون ال جی 55NANO86

طراحی تلویزیون 55 اینچ ال جی 55NANO86

برند ال جی همواره محصولات خودش را به صورت شیک و زیبا طراحی می‌کند. تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO86 در دو سایز 55 و 65 اینچ به بازار عرضه شده است. تلویزیون هوشمند نانوسل ال جی 55NANO86 برای محیط‌های با ابعاد متوسط و بزرگ گزینه مناسبی می‌باشد. این محصول به صورت مینیمالیستی طراحی شده است و با رنگ مشکی به راحتی و تمامی دکوراسیون‌ها هماهنگ می‌شود. قاب اطراف تلویزیون کاملاً باریک بوده و تمامی محتواهای کاربران بر روی صفحه نمایش است. شما می‌توانید این تلویزیون با استفاده از براکت به دیوار متصل نمایید. قاب پشتی تلویزیون هوشمند ال‌جی 55NANO86 مجهز به پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی است.

 

نتیجه گیری

تلویزیون 4k ال جی 55NANO86 صفحه نمایش 55 اینچ دارد و از پنل IPS پشتیبانی می‌کند. این محصول از نسل سوم پردازشگر 4K آلفا 7 پشتیبانی می‌کند. ال جی تلویزیون 55NANO86 را بسیار شیک و زیبا طراحی نموده است. وجود سیستم عامل webOS باعث و دسترسی به امکانات و قابلیت‌های مدرنی دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید با مشاوران حرفه‌ای دبی کوچولو تماس گرفته و برای خرید تلویزیون ال جی 55NANO86  همراه با قيمت تلويزيون سامسونگ dubaikoochooloo مشاوره رایگان دریافت نمایید.

برچسب‌ها: