تلگرام طلایی چیست ؟ همه چیز درباره تلگرام طلایی

مجموعه : دانش و فناوری
تلگرام طلایی چیست ؟ همه چیز درباره تلگرام طلایی

تلگرام طلایی چیست ؟

پس از اینکه تلگرام در ایران فیلتر شد ، نسخه های غیر رسمی تلگرام وارد بازار های اپلیکیشن های اینترنتی شد ، یکی از تلگرام های غیر رسمی که در ایران مورد استفاده قرار میگیرد. تلگرام طلایی است. در این مقاله به بررسی تلگرام طلایی خواهیم پرداخت با ما همراه باشید. در تلگرام طلایی نیز از همان ممبرها و اعضا و حتی ربات ها بهره مند گردند. حتما مقاله نصب تلگرام را هم بخوانید.

 

ویژگی های‌ تلگرام طلایی

کدنویسی این پیام رسان به طور رسمی در داخل ایران انجام شده است و میزان امنیت طلگرام به شدت بالاست و شباهت بسیار زیادی به خود تلگرام دارد.

افراد می توانند به راحتی و با سرعت و کیفیت بالا از آن استفاده نمایند.

تمامی افرادی که در تلگرام ربات نوشته اند میتوانند از همان ربات ها در طلگرام نیز استفاده نمایند.

تمامی افرادی که ممبرهای بالا در کانال ها و گروه های‌ خود دارند، تعابیری اندیشیده شده است که بتوانند تمامی آن ها را در طلگرام مورد استفاده قرار دهند.

تلگرام طلایی همانند برنامه ی تلگرام اصلی از API های‌ اصلی خود تلگرام استفاده میکنند و مستقیما به سرور اصلی تلگرام متصل شده و از لحاظ امنیتی تلگرام و طلگرام با هم هیچ تفاوتی ندارند.

 

امکانات تلگرام طلایی

امکان پشتیبانی از زبان فارسی

امکان سرچ کانال های‌ موردنظر خود و عضویت در آن ها

امکان جستجوی عکس، کلیپ و متن در کانال هایی که عضو آن ها نیستید

پیش گیری از عضویت ناخواسته در کانال های‌ تبلیغاتی

در نهایت وجود برنامه ای که به سرورهای خارجی این پیام رسان تلگرام متصل باشد، بسیار کاربردی است و در زمان فیلترینگ تلگرام خارجی کارایی آن مشخص می‌گردد و حتما تلگرام طلایی «طلگرام» را نسب کرده و از امکانات آن بهره مند گردید.

 

آشنایی با اپلیکیشن کاربردی شهر خبر

اپلیکیشن شهر خبر یکی از اپلیکیشن های‌ کاربردی برای دریافت بهترین و جدید ترین اخبار های‌ دنیا و ایران است. برای دانلود شهر خبر کلیک کنید.

آشنایی با دیکشنری گوگل

دیکشنری گوگل یکی از ابزار های‌ بسیار کاربردی است که کاربران اینترنتی به دنبال استفاده از ابزار های‌ انلاین همچون گوگل ترنسلیت هستند. برای استفاده از دیکشنری گوگل کلیک کنید.

تبدیل پی دی اف به ورد

یکی از ابزار های بسیار ضروری که بسیاری از دانش جویان به دنبال آن هستند ابزاری برای تبدیل پی دی اف به ورد است ، اما چگونه پی دی اف را به ورد تبدیل کنیم ؟ برای آشنایی به تبدیل pdf به word کلیک کنید.