تولید محتوای وب سایت

مجموعه : مجله خبری
تولید محتوای وب سایت

یکی از بزرگترین دغدغه های صاحبان سایت های مختلف در حوزه وب و دیجیتال مارکتینگ تولید محتوای خوب و باکیفیت برای گسترش کارشان می باشد، اما این کار نیاز به تخصص و مهارت های خاصی دارد که بتواند برای شما مفید واقع شود و سایت شما را به صفحه اول گوگل برساند.

 

نکاتی که درباره تولید محتوای وب سایت باید بدانید

تولید محتوای وب سایت

شاید پیش از این شنیده باشید که محتوا پادشاه است و موفقیت یک سایت و کسب و کار تا حد زیادی به کیفیت خوب محتوای آن سایت بستگی دارد.

 

ما در این مقاله از سایت content marketing راز مهمی را به شما می گوییم که همیشه محتوا پادشاه نخواهد بود! گاهی اوقات ایجاد محتوای بی کیفیت و نادرست می تواند ضربه های جبران ناپذیری رابه سایت شما وارد کند و برای مدت طولانی توسط گول تنبیه شوید.

 

برای تولید محتوای وب سایت حتما باید آموزش ببینید و با وسواس پیش روید تا بتوانید در آینده پرچم موفقیت تان را بالا ببرید و در برابر رقیبانتان حرفی برای گفتن داشته باشید،در ادامه این مقاله  چند گام اساسی درباره چگونگی تولید محتوای ناب و درجه یک برای شما عزیزان عنوان می شود.

 

تولید محتوای وب سایت

متخصصان تولید محتوا را شکار کنید

برای داشتن محتوای خوب و عالی باید با حرفه ای ها همکاری داشته باشید، اگر شما قصد ندارید که خودتان برای تولید محتوای وب سایت وقت بگذارید از همین حالا به دنبال کارشناسان این کار بگردید.

 

پیدا کردن کارشناس تولید محتوا در فضای مجازی کار بسیار سختی است و به شما حق می دهم که حوصله انجام آن را نداشته باشید اما بدانید برای داشتن سایتی خوب و درجه یک در آینده بهتر است از همین حالا کمی خودتان را به زحمت بیندازید و کارشناسان حوزه را پیش از آنکه به دام6رقیبانتان بیفتند را شکار کنید.

 

برای پیدا کردن یک کارشناس تولید محتوای وب سایت می توانید به فاکتور های خاصی توجه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید، البته اگر خودتان نیز قصد تولید محتوای وب سایت را دارید باید سعی کنید معیار های زیر را در وجودتان پررنگ کنید.

 

تسلط کامل بر ادبیات فارسی و اصول نگارشی

داشتن خلاقیت و ذوق نویسندگی

روحیه کاوش و جستجو برای یادگیری لحظه ای

وقت شناس و خوش قول

روحیه همکاری با تیم

 

 لطفا خلاقیت تان را شکوفا کنید

اگر قصد تولید محتوای وب سایت را دارید چاره ای جز خلاق بودن ندارید! ، برای این که بتوانید متن های جذاب و ساده ای بنویسید که خواننده را سرجایش میخکوب کند باید خلاقیت و هنر را در روح متن جاری بسازید تا هنگامی که خواننده شروع به خواندن متن می کند علاوه بر افزایش اطلاعاتش لذت نیز به وجودش تزریق شود.

 

اگر احساس می کنید آنچنان خلاق نیستید و نمی توانید به متن تان روح هنری ببخشید اصلا نگران نباشید چون این کار با تمرین و ممارست به دست می آید.

 

می توانید برای شروع از کتاب ها و مقاله های مرتبط با این موضوع کمک بگیرید تا بتوانید خلاقیت تان را شکوفا کنید و متن هایی  ناب و درجه یک را تحویل خوانندگانتان بدهید.

 

اصول اولیه سئو را فراموش نکنید

اگر قصد تولید محتوا دارید حتما با کارشناسان سئو در ارتباط باشید و از آخرین قوانین گوگل در رابطه با تولید محتوای وب سایت باخبر شوید.

 

شاید شما تصور کنید که کار تولید محتوا کار ساده و بی اهمیتی می باشد نیاز نیست وارد مباحث سئو و قوانین پیچیده آن شوید اما بهتر است بدانید که برای تبدیل شن به یک کارشناس حرفه ای یادگیری اصول اولیه سئو و رعایت آن در متن برای شما الزامی می باشد.

 

باکمی تحقیق در فضای اینترنت و خواندن چند مقاله در این رابطه می توانید اطلاعاتتان را به طرز شگفت انگیزی افزایش بدهید و در تولید محتوای وب سایت تان به کار ببندید.

 

لطفا کلاهبردار نباشید

این یک اصل ساده و بدیهی است که ممکن است خیلی از افراد آن را فراموش کنند، برای نوشتن متن های خوب و باکیفیت باید خودتان دست به کار شوید و با کمک فکر خودتان شروع به نوشتن کنید.

 

سر زدن به سایت رقیب و بررسی محتواهای تولید شده آن کار خوبی است، اما اوضاع زمانی وخیم می شود که شما با کپی محتوای سایت و تغییرات جزئی در آن قصد تصاحب محتوای تولید شده آن ها را داشته باشید.

 

امیدوارم منظورم را متوجه شده باشید که به هیچ وجه سمت محتوای کپی و دیگر کار هایی از این دست نروید، جدا از مسائل اخلاقی، این کار موجب می شود که گوگل شما را به یک تنبیه سخت و طاقت فرسا دعوت کند که خلاص شدن از آن کار بسیار دشواری خواهد بود.

 

مدام در حل آموزش تولید محتوای وب سایت باشید

در هر سطح از تخصص که باشید، باید در هر لحظه مشغول آموزش ویادگیری تولید محتوای وب سایت باشید، یادگیری مداوم مهم ترین رمز موفقیت شما در حوزه تولید محتوای وب سایت است.

 

در پروسه انجام تولید محتوا حتما با استادان و با تجربه های این زمینه در ارتباط باشید تا بتوانید سطح کیفیت کارتان را ارتقا بخشید و روز به روز با یادگیری نکات طلایی و جدید در تولید محتوا و افزودن آن به محتوا های تولید شده تان متن های بهتری بنویسید.

 

کارتان را گسترش بدهید

زمانی که مشغول تولید محتوای متنی برای وبسایت تان هستید، از محتواهای صوتی و تصویری و … غافل نشوید، با افزودن موارد جذاب  دیگر به محتوایتان می توانید امتیاز خوبی از گوگل و کاربران در یافت کنید.

 

هیچگاه برای یادگیری دیر نیست و زمانی که مشغول تولید محتوا هستید، حتما مهارت های جدید دیگر که می تواند پروسه تولید محتوا به شما کمک کند را فرا بگیرید و با هوشمندی از آن ها در محتوا هایتان استفاده کنید،یادگیری هایی مثل فتوشاپ، موشن گرافیک، افتر افکت و ….  می تواند کمک خوب و عالی برای ارتقا کیفیت محتواهای شما باشد.

 

سخن آخر اینکه تولید محتوای وب سایت یکی از جذاب ترین کارهای دنیا می باشد، اگر تصمیم دارید به این جهان جذاب وارد شوید، با تمام قدرت ادامه دهید و مطئن باشید که به زودی می توانید تبدیل به یک متخصص شوید.