تکذیب خبر واژگونی خودرو بستگان آیت الله هاشمی

مجموعه : اخبار حوادث
تکذیب خبر واژگونی خودرو بستگان آیت الله هاشمی

تکذیب خبر واژگونی خودرو اقوام آیت الله هاشمی 

 

در پی منتشر شدن خبر واژگونی خودرو حامل بستگان  آیت الله هاشمی  حسین مرعشی سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی فرمود:این خبر صحت ندارد.صراط: یکی از نزدیکان خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی واژگونی خودرو بستگان خود را تکذیب کرد.

به گزارش تکناز:حسين مرعشي با اشاره به اظهارات مطرح شده از سوی سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کاشان و فرماندار اردکان یزد مبنی بر واژگونی خودروی تعدادی از بستگان آیت الله هاشمی رفسنجانی، به ایسنا گفت: اين موضوع صحت ندارد و چنين اتفاقي براي خانواده ما رخ نداده است.

گفتنی است پیشتر سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کاشان از واژگونی خودرو بستگان آیت الله هاشمی رفسنجانی و مصدومیت ۶ نفر از آن‌ها خبر داده بود.

محمد حسین مکی اظهار کرد: عصر امروز ساعت حدود ۱۸ یک دستگاه خودرو سواری آوانته در اتوبان قم – کاشان در کیلومتر ۲۵ به کاشان واژگون شده و ۶ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: چند کد عملیاتی اورژانس و یک کد از امدادگران هلال احمر در لحظات اولیه تصادف در صحنه حاضر شده و پس از انجام اقدامات حیاتی مصدومان را تحت تدابیر پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند.

وی با بیان اینکه حال عمومی مصدومان خوب است، گفت: مصدومان از بستگان مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بودند که از مراسم تهران عازم استان کرمان بوده‌اند.

همچنین فرماندار اردکان یزد هم گفته بود: حال عمومی تعدادی از بستگان آیت الله هاشمی رفسنجانی که در مسیر این شهرستان دچار حادثه شدند خوب است.

هادی مقیمی روز جمعه افزود: ساعت 2 و 15 دقیقه دیشب پژو پارس سفید با سرنشینی میثم ، نازنین ، نجمه و ابوالقاسم شریفی نژاد و عذرا شریفیان در کیلومتر 11 محدوده ورودی استان یزد در مسیر نایین – اردکان به علت خستگی و خواب آلودگی راننده واژگون می شود که در این حادثه سرنشینان مصدوم می شوند.

فرماندار اردکان با بیان اینکه بلافاصله پلیس راه در محل حاضر و با هماهنگی انجام شده اورژانس 115 اقدام به معاینات اولیه و انتقال آنها به بیمارستان ضیایی می کند تصریح کرد: دو نفر از مصدومین ( میثم و نجمه شریفی نژاد) به علت شکستگی ترقوه و سرگیجه تا ظهر امروز در بیمارستان بستری و پس از انجام معاینات و اقدامات درمانی توسط پزشکان متخصص مرخص می شوند .

مقیمی اظهار کرد: در این حادثه یک کودک شش ساله بر اثر واژگونی خودرو به بیرون پرت شده است که آسیبی ندیده است.

وی با بیان اینکه خودروی مصدومین که دچار آسیب شده است به پارکینگ منتقل شده است تصریح کرد: مصدومین از بستگان مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بوده اند که از تهران به مقصد رفسنجان برای شرکت در مجلس ترحیم ایشان عازم بوده اند .

فرماندار اردکان گفت: الحمدالله حال مصدومان خوب است و اردکان را به مقصد رفسنجان ترک کرده اند .