جاذبه های زیبای سفر به کیش که باید بدانید

جاذبه های زیبای سفر به کیش که باید بدانید

سفر به جزیره کیش خاطره ای بیاد ماندنی و رویایی را رقم میزند و آرامش حاکم بر آن اغلب گردشگران را شیفته می کند . کافی است تنها یکبار به این جزیره سفر کنید تا برای همیشه به مسافران دائمی آن تبدیل شوید .

 

کیش دارای طبیعتی زیباست و وجود سواحل طلائی و آبهای فیروزه ای و زلال هر آنچه را از سفری ایده آل در نظر دارید ، در اختیارتان قرار می دهد . 

 

کیش همچنین دارای تاریخی طولانی و بسیار غنی است و بازدید از آثار تاریخی موجود در آن در الویت برنامه های گردشگری قرار می گیرد . شهر زیر زمینی کاریز ، شهر باستانی حریره ، خانه مردم شناسی و آب انبار دو قلو تنها نمونه ای از این آثار تاریخی ارزشمند هستند که پیشنهاد می کنیم فرصت بازدید آن را از دست ندهید .

 

در ادامه باید افزود کیش دارای امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی است و در سراسر این جزیره به جاذبه های مختلفی روبرو خواهید شد که اغلب همه سنین و سلیقه ها را در بر می گیرد . از این رو در ادامه این مطلب برخی از پر طرفدارترین آن ها در سفر باتو شرح خواهیم داد :

جاذبه های زیبای سفر به کیش که باید بدانید

کشتی های تفریحی

کشتی‌ سواری در آب های خلیج ‌فارس تجربه ای رویایی و به یاد ماندنی است و در برخی نقاط سواحل روزانه تعداد زیادی مسافر سوار بر این کشتی ها شده و گردشی بیادماندنی را بر روی آبهای فیروزه ای تجربه خواهند نمود .

 

کشتی های تفریحی اغلب برای دو ساعت از شما پذیرایی می کنند و در هر دور در حدود صد الی دویست مسافر را همراه دارند . در طول این زمان با برنامه های مفرح و شاد و موسیقی زنده و همچنین شام مختصر از مهمانان پذیرایی می کنند .

 

اغلب تورهای کشتی‌ های تفریحی از ساعت نه شب تا یک بامداد در دو نوبت مسافران را سوار می کنند که در این جا می بایست خاطر نشان کنیم در در این زمان و به هنگام تاریکی هوا مناظر زیبایی پیش رویتان نخواهد بود و فقط صدای امواج خروشان است که به گوش می رسد . و نکته منفی اینکه اغلب این کشتی ها فرسوده بوده و گاه دود زیادی دارند و همچنین عرشه آن ها زیاد بزرگ نیست .

 

اما اگر طالب موسیقی زنده و آواز هستید و از نمایش های کمدی لذت می برید ، انتخاب کشتی های تفریحی خوب و مناسب است . اما اگر به دنبال تماشای مناظر زیبای آب های خروشان هستید ، سوار شدن بر آنها انتخاب مناسبی نخواهد بود .

 

برخی از این کشتی ها کف شیشه ای دارند و گردشگران را به وسط دریا و در آب های عمیق می برد و مناظر زیر آب را به آن ها نشان می دهند .

 

جاذبه های زیبای سفر به کیش که باید بدانید

برای مشاهده تور کیش کلیک کنید .

پارک ساحلی سیمرغ

پارک ساحلی سیمرغ منطقه ای زیبا و تماشایی است که با وجود امکانات رفاهی و تفریحی مختلف به یکی از تفرجگاه های پر طرفدار در این جزیره تبدیل شده است . این ساحل دارای چشم اندازی زیباست و آرامش حاکم بر آن روح هر گردشگری را تسخیر می کند .

 

می توانید برای ساعت ها در آلاچیق های زیبای کنار ساحل ها بنشینید و از تماشای موج های خروشان و آبی دریا لذت ببرید . همچنین در این منطقه پیست دوچرخه سواری و مسیر پیاده روی وجود دارد ،  همچنین زمین های تنیس پینگ پونگ نیز به چشم می خورد .

 

از میان مطالب پیشین سایت:

جاذبه های گردشگری کیش در تور کیش سفر باتو

 

جاذبه های زیبای سفر به کیش که باید بدانید

قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت اولین مجموعه تفریحی در جزیره کیش است و بازدید از آن به دل و جرات زیادی نیاز دارد . پس اگر مایل اید قدرت غلبه بر ترس خود را بسنجید به این مجموعه شگفت که به تازگی شروع به کار نموده بروید و ساعت ها تفریح و هیجان را تجربه کنید . قلعه وحشت در واقع یک کلبه چوبی  است که تمامی بازی های موجود در آن به گونه ای طراحی شده که شما را تا سر حد مرگ می ترساند .

 

جاذبه های زیبای سفر به کیش که باید بدانید

کشتی یونانی

کشتی یونانی کجاست؟

منظره زیبای کشتی یونانی یکی از دیدنی ترین مناظر در جزیره کیش است که به نوعی به نماد کیش تبدیل شده است . این کشتی به گل نشسته حدودا پنجاه سال است مهمان آبهای ساحل غربی کیش است و اغلب گردشگران عکس هایی زیبایی را با پس زمینه آن می گیرند .

 

کشتی یونانی در نزدیکی روستایی تاریخی باغو و در سواحل غربی این جزیره پهلو گرفته است . از این رو پیشنهاد می کنیم پس از تماشای این منظره زیبا سری هم به این روستای تاریخی بزنید .