جلوگیری از سرقت با نصب دوربین مدار بسته ، آرام بند درب و کرکره برقی پارکینگ

مجموعه : مجله خبری
جلوگیری از سرقت با نصب دوربین مدار بسته ، آرام بند درب و کرکره برقی پارکینگ

در حال حاضر روش‌های متنوع و موثر بسیاری برای ضد سرقت نمودن آپارتمان، خانه، ویلا و یا حتی مغازه و .. وجود دارد که می‌توان محیط زندگی و کار و فعالیت خود را از ورود سارقان محافظت کرد. استفاده از دوربین مداربسته پارکینگ،  کرکره برقی پارکینگ و یا به کار بردن کرکره برقی ضد سرقت درب ورودی آپارتمان، راه‌های متنوعی است که می‌توان از هر یک از آن‌ها برای ایمن سازی ساختمان استفاده کرد. همچنین با استفاده از آرام بند درب آهنی و یا آرام بند درب حیاط که در ادامه بیشتر به آن‌ها خواهیم پرداخت، امنیت بیشتری را برای خانه و محیط زندگی خود فراهم آورید.

 

چرا ایمنی و حفظ امنیت برای هر محیطی لازم است؟

چند سالی است که استفاده از سیستم‌های حافظتی و امنیتی جدید و بسیار کاربردی خاص به روش‌های قدیمی‌تر اضافه شده است و ساکنان خانه‌ها و آپارتمان‌ها سعی می‌کنند با بکارگیری آن‌ها در ضد سرقت نمودن آپارتمان و ویلا و .. تلاش کرده و شرایط امن و مطلوبی را برای خود و خانواده ایجاد نمایند. در حال حاضر هر روز شاهد شگردهای جدید و البته پیچیده برخی از سارقان برای ورود به منزل و سرقت هستیم و در مورد این اتفاقات اخبار بسیار زیادی را در صفحات حوادث خوانده‌ایم. چنانچه شما با صرف هزینه‌ای نه چندان زیاد این امکانات را مهیا کنید، خیالتان چه در زمانی که در منزل هستید و یا در زمان‌هایی که به سفر رفته‌اید از امنیت خانه‌تان آسوده خواهد بود.

 

دوربین مداربسته

یکی از راه‌های مفید برای ضد سرقت نمودن آپارتمان استفاده از دوربین مداربسته پارکینگ است. در حال حاضر در شهرهای بزرگ ساختمان‌های بلندمرتبه مسکونی با تعداد واحدهای زیاد ساخته می‌شود و همه ساکنان این ساختمان‌ها ممکن است یکدیگر را نشناسند و از رفت و آمد آن‌ها و رعایت پروتکل‌های امنیتی از جانب آن‌ها چندان آسوده خاطر نباشند، بنابراین می‌توان با نصب دوربین مداربسته پارکینگ، این مشکل را تا حد بسیار زیادی حل کرده و امنیت ساختمان را تامین کرد. اما ببینیم با نصب این دستگاه چه اتفاقی می‌افتد و کاربرد آن برای حفظ موارد امنیتی و ایمنی چگونه است و یا در صورت بروز مشکل و حوادثی مانند سرقت، چطور می‎توان رفت و آمدها را از طریق فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین پیگیری کرد. ما در ادامه به مزایای استفاده از این دستگاه و نقشی که می‌تواند در ضد سرقت نمودن آپارتمان‌ها ایفا نماید، خواهیم پرداخت.

 

ضبط تصاویر با کیفیت بالا در تمامی ساعات شبانه روز

دوربین مداربسته پارکینگ قادر است شماره پلاک ماشین را به خوبی تشخیص دهد.

چنانچه این دوربین در مکانی غیرسرپوشیده نصب شده باشد در هر شرایط آب و هوایی می‌تواند کار کند و تصاویر را ضبط نماید.

قابلیت تشخیص چهره یکی دیگر از امکات دوربین مداربسته پارکینگ است که می‌تواند در صورت به وجود آمدن هر نوع مشکل و حادثه‌ای از این ویژگی استفاده کرده و تا چند درجه روی چهره‌ها زوم کرد.

برای دوربین مداربسته پارکینگ قابلیتی در نظر گرفته شده که می‌تواند تصاویر و فیلم‌ها را بر روی کارت حافظه ضبط نماید.

 

آرام بند درب

آرام بند درب نوعی جک هیدرولیکی است که کمک می‌کند درب آرام بسته شود. هنگام انتخاب و سفارش این محصول، توجه به وزن درب یکی از نکات مهم به شمار می‌آید. از آرام بند درب آهنی می‌توان برای درب‌های بزرگ ساختمان‌ها و آپارتمان‌ها استفاده کرد. همچنین برای درب‌های ورودی هر آپارتمان نیز می‌توان از آرام بند درب استفاده نمود.  

همچنین این نوع آرام بندها را می‌توان روی درب‌های آهنی، چوبی، ضدحریق و ضدسرقت نصب نمود.

 

انواع آرام بند درب

جلوگیری از سرقت با نصب دوربین مدار بسته ، آرام بند درب و کرکره برقی پارکینگ

آرام بند درب دو سرعته: از این نوع محصول می‌توان بر روی تمامی درب‌ها استفاده کرد.

آرام بند درب سه سرعته: این محصول جهت نصب روی درب‌هایی که برای آن‌ها قفل برقی در نظر گرفته شده، مناسب می‌باشد.

 

نکات مهم در انتخاب آرام بند درب و مزایای آن

توجه به فرم بالای درب، نوع قفلی که برای آن در نظر گرفته شده و وزن و ابعاد درب از نکات مهمی است در این خصوص به شمار می‌آید.

آرام بند درب حیاط کمک می‌کند تا درب‌ها آرام باز و بسته شوند.

از ضربه خوردن به دربها و بر هم خوردن آن‌ها توسط باد و ایجاد خطرات حاصل از آن جلوگیری می‌کند.

جک‌های آرام بند طول عمر بالایی دارند و به راحتی می‌توانید سال‌ها از آن‌ استفاده نمایید.

سرعت باز و بسته شدن درب‌ها را می‌توان با استفاده از آرام بند درب آهنی تنظیم کرد.

 

کرکره برقی

یکی از راه‌های ضد سرقت نمودن آپارتمان استفاده از کرکره برقی پارکینگ، پنجره و نصب کرکره برقی ضد سرقت درب ورودی آپارتمان می‌باشد. به این صورت خیالتان آسوده خواهد بود که هیچ دزدی نخواهد توانست وارد آپارتمان و ویلای شما شود.

 

کرکره برقی پارکینگ خانه‌ها، مغازه‌ها و پنجره‌ها همگی از جنس آلومینیوم تولید شده‌اند و ساختار آن‌ها به این صورت است که به صورت نوارهای عایق به یکدیگر اتصال پیدا کرده‌اند. یکی از مزایای بزرگ کرکره برقی آن است که می‌توان با استفاده از یک ریموت کنترل و یا استفاده از برنامه‌ای که روی گوشی موبایل نصب می‌شود، کرکره برقی را به راحتی و بدون نیاز به زور بدنی باز و بسته کرد.

 

کرکره‌ برقی پارکینگ و یا کرکره برقی ضد سرقت درب ورودی آپارتمان بسیار با استحکام طراحی شده‌اند و در مقابل ضربه و فشار استقامت بالایی دارند بنابراین با بکارگیری آن‌ها برای پارکینگ خانه و یا درب آپارتمان و ویلا شما با خیالی آسوده آن را ترک خواهید کرد.

 

موتور کرکره برقی پارکینگ و درب ورودی آپارتمان در قسمت بالای آن نصب می‌شود و برای این موتور یک سیستم ایمنی نیز طراحی شده است. به صورتی که موتور داخل یک جعبه قرار گرفته که از موتور و همچنین مداری که فرمان بالا و پایین رفتن کرکره را اجرا می‌کند، محافظت خواهد کرد.

 

جلوگیری از سرقت با نصب دوربین مدار بسته ، آرام بند درب و کرکره برقی پارکینگ

معرفی فروشگاه برتر فروش محصولات حفاظتی در استان تهران و البرز

در حال حاضر راه‌ها و ابزارهای متنوعی برای ضد سرقت نمودن آپارتمان، خانه و ویلا طراحی شده است که می‌توان با استفاده از آن‌ها ایمنی و امنیت ساختمان‌ را تامین نمود. برای انجام این فرآیند ما به شما مجموعه خبره و کاربلد دیده بان را معرفی می‌کنیم.

 

چنانچه سری به سایت این مرکز بزنید یا کلمه دیده بان را در موتورهای جستجو سرچ کنید، با تمامی محصولات و ابزارهای امنیتی و ایمن ساز مختلف آشنا خواهید شد.

 

کارشناسان و متخصصان دیده بان می‌توانند پس از ارائه مشاوره‌های لازم در خصوص محصولی که مورد نیاز شماست، صفر تا صد عملیات ایمن سازی خانه، اعم از نصب دوربین مداربسته پارکینگ، نصب انواع آرام بند درب آهنی و همچنین کرکره برقی پارکینگ و .. را برای شما با بهترین کیفیت به انجام برسانند و شما بتوانید خیال خود را برای ضد سرقت نمودن آپارتمان، خانه و محیط کار و زندگی خود آسوده نمایید.