جنجال پیدا شدن کرم در ساندویچ مک دونالد (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
جنجال پیدا شدن کرم در ساندویچ مک دونالد (عکس)

هر چند وقت یک بار در کشور آمریکا عکس هایی جنجالی از محصولات مختلف منتشر می شود که قصد زیر سوال بردن آن برند را دارد.

 

مدتی است که مصرف‌کنندگان و مشتریان رستوران مک دونالد کیفیت محصولات آن را مانند سابق نمی‌دانند و در محصولات آن مواد خطرناک و مضری پیدا می‌کنند. چندی پیش زنی در یکی از شعبه‌های محلی مک دونالد در آمریکا با اتفاقی شوکه‌کننده روبه‌رو شده است. نیکی اولین گاز را که از ناگت مرغش زده است متوجه شده است که موجودی کرم‌مانند در ناگتش وجود دارد و بوی بسیار بدی نیز به مشامش رسیده است به همین علت دچار حالت تهوع شده است.

 

علاوه براین، این زن ساندویج همبرگری نیز برای دختر 4ساله‌‌اش سفارش داده است و بعد از مشاهده این وضعیت به دخترش نیز اجازه نداد غذایش را بخورد.

جنجال پیدا شدن کرم در ساندویچ مک دونالد (عکس)

طی مصاحبه‌ای که این زن با روزنامه محلی انجام داد گفت که گذشته از آنچه در این ساندویچ پیدا شد، بو و طعم بسیار بدی نیز به همراه داشت که سبب شد دچار حالت تهوع شوم.

 

این زن که خود از طرفداران محصولات غذایی این رستوران بوده است بعد از این ماجرا مصرف محصولات آن را تحریم کرد و این خبر را رسانه‌ای کرده است. پس از این حادثه، رستوران مک‌دونالد به نیکی و خانواده‌اش پیشنهاد محصولات غذایی رایگان داد اما آن‌ها دیگر به هیچ وجه نپذیرفتند که به محصولات آن لب بزنند.

جنجال پیدا شدن کرم در ساندویچ مک دونالد (عکس)

بعد از رسانه‌ای شدن این موضوع، بسیاری افراد از مصرف محصولات این رستوران به شدت جلوگیری کردند. از جمله غذاهای محبوب این رستوران زنجیره‌ای بسیار بزرگ می‌توان به سیب زمینی سرخ‌کرده، همبرگر، دسر، نوشابه، ناگت مرغ، مرغ سوخاری و غذاهای مخصوص صبحانه اشاره کرد.