حامد لک اینگونه هواداران استقلال را تحریک می کرد!

مجموعه : اخبار ورزشی
حامد لک اینگونه هواداران استقلال را تحریک می کرد!

ماجرای درگیری هواداران تیم استقلال با حامد لک

 

علیرضا منصوریان پس از دیدار مقابل صبای قم گفت: کسب این پیروزی را به هواداران استقبلال تبریک می‌گویم و این پیروزی را از طرف باشگاه و پیشکسوتان به خانواده پورحیدری تقدیم می‌کنم. علی پورحیدری امروز با حضور در ورزشگاه عرق پدرش را به تیم نشان داد.

 

وی در مورد اینکه چرا تیمش به سختی افتاد تصریح کرد: تیم صبا با سیستم سه چهار سه کارش آغاز کرد ولی در عمل 5- 3- 2 بود این مسابقه حذفی بود و نباید بی‌گدار به آب می‌زدیم. در خط دفاعی اجازه نمی‌دادیم توپی بیاید. تمام شانس‌ها را برای گلزنی امتحان کردیم و سه دفاع نزدیک به هم داشتیم. با آمدن علی قربانی شانس ارسال‌های بلند را امتحان کردیم. 30 ثانیه مانده به اتمام مسابقه می‌توانستیم توسط اسماعیلی کار را تمام کنیم. بازیکنان ما احساسی بازی نمی‌کردند. مهمترین پیغامی که این بازی برای ما داشت ساختار تیم بود. رابسون، غفوری، حیدری و … را نداشتیم. خوشبختانه مسیر خوبی را طی می‌کنیم و شرایط طوری نیست که با رفتن یک بازیکن دچار مشکل شویم. نمی‌دانم کریمی را از دست دادیم یا نه اما من فکر کردم منظور شما به طولانی شدن بازی بود.

 

سرمربی استقلال در رابطه به فحاشی به حامد لک عنوان کرد:یک زمان صمد مرفاوی مربی من بود به همین خاطر در مورد این مسائل ورود نمی‌کنم هم شاگرد مرفاوی و هم همبازی او بودم امروز بایکدیگر همکار هستیم. حامد لک در گذشته بازیکن من بوده است بهتر از این سوال بگذریم.

حامد لک اینگونه هواداران استقلال را تحریک می کرد!

عکس جالب حامد لک و هواداران استقلال

 

منصوریان در مورد اینکه مرفاوی اعلام کرده تیم حریف موقعیتی نداشته است و اینکه مرفاوی گفته منصوریان در اهواز گریه کرده است تصریح کرد: اصلا گریه نکردم فقط سه بار برای ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی و منصور پورحیدری گریه کردم. برای پورحیدری هم در خلوت گریه کردم. فحاشی مورد تایید نیست در اهواز دوربین‌ها روی من زوم است به همین خاطر هیچ حرکتی نمی‌کنم که سوژه دست کسی بدهم این فحاشی‌ها علیه من تمام می‌شود وشاید فراموش کنم.

 

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: لک بین دو نیمه وقتی می‌رفت دست روی گوش خود گذاشت و این باعث شد هواداران تحریک شوند. دست هوادار به داخل زمین نمی‌رسد وقتی دست کنار گوش می‌گذاریم و می‌گوییم آمادگی شنیدن داریم آنها تحریک می‌شوند این رفتار پسندیده نیست 20 سال مقابل پرسپولیس بودم تنها چیزی که می‌دانم هوادار احترام می‌خواهد از هواداران می‌خواهم این مسئله را به فضای مجازی نکشانند.

 

وی در مورد اینکه مرفاوی گفته چرا منصوریان جلوی هوادران استقلال را نگرفت تصریح کرد: من گریه نکردم اتفاقا دوست دارم به اهواز بروم اگر گله‌ای کردم بعد از دو سال بود. این گله به خاطر علاقه‌ام به خوزستان است. دوست دارم رفت و آمد کنم به همین خاطر کنار زمین سکوت کنم. کافی بود یک علامت خارج از شئونات نشان دهم این مسئله باعث بهانه می‌شد هم رحمتی رفت و هم خودم دست تکان می‌دهم. وقتی دست کنار گوشش گذاشت آنها بیشتر تحریک شدند.

 

منصوریان در مورد دیدار مقابل گسترش و مصدومان تیمش تصریح کرد: پزشکان می‌گفتند صلاح نیست حیدری و رابسون داخل 18 نفر بیایند. از فردا حیدری و رابسون را کامل داریم و تنها مصدوم ما ووریا غفوری است که چند وقت دیگر به ما اضافه می‌شود.

 

وی افزود: همه بازیکنان سرعتی نیاز نیست که در پست مهاجم نوک یا هافبک بازی کنند می‌توانند اتفاقی که برای مهدوی‌کیا افتاد برای بهنام برزای بیفتد اتفاقا دفاع چپ و راست هم باید سرعتی باشند. از عملکرد برزای راضی هستم در ادامه به او نیاز داریم. ما به مرور از این بازیکن استفاده خواهیم کرد. در بازگشت بازیکنان باتجربه مثل خسرو و ابراهیمی و غیره تلاش می‌کنیم به بازیکنان جوان هم میدان بدهیم.سیدمجید حسینی هم امروز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.

حامد لک اینگونه هواداران استقلال را تحریک می کرد!

حامد لک

حامد لک اینگونه هواداران استقلال را تحریک می کرد!

دروازه بان جنجالی حامد لک

حامد لک اینگونه هواداران استقلال را تحریک می کرد!