حضور زیبا بروفه در محل ساختمان پلاسکو

حضور زیبا بروفه در محل ساختمان پلاسکو

تصویری از حضور زیبا بروفه در محل ساختمان پلاسکو

 

زیبا بروفه با ورود به محل حادثه پلاسکو و عرض تسلیت به آتش فشان های عزیز ایران و پخش کردن شیرینی در بین این مردان بزرگ ایران.زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در محل حادثه پلاسکو از تلاش‌های نیروهای امدادی و آتش نشانان قدردانیو با توزیع شیرینی از آنان پذیرایی کرد.

 

حضور زیبا بروفه در محل ساختمان پلاسکو

زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون در محل حادثه پلاسکو

 

به گزارش تکناز:زیبا بروفه، بازیگر مشهور تلویزیون لحظاتی پیش با حضور در محل حادثه ساختمان پلاسکو حاضر شد و تعداد 2500 غذا در میان آتشنشانانو سایر افراد حاضر در صحنه توزیع کرد.این بازیگر سرشناس نیز برای آتش نشانان گل آورد و در میان آن ها به منظور ابراز همدردی گل پخش کرد.

 

در یکی از صحنه ها زمانی که این بازیگر در حال دادن گل به یکی از آتشنشانان بود،آتشنشانی که در حال کار بر روی آوارها بوددر پاسخ به این حرکت بروفه گفت: آتشنشانی شغل نیست، عشق است.

 

حضور زیبا بروفه در محل ساختمان پلاسکو

زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون درمیان آتش نشانان پلاسکو

 

 حضور زیبا بروفه در محل ساختمان پلاسکو

زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون در محل حادثه پلاسکو

 

زیبا بروفه در سال ۱۳۵۴ متولد شد و دارای حقوق قضایی از دانشگاه آزاد است . او پس از بازی در کار تلویزیونی علی شوقیاندر سال ۷۳ با عنوان خانه شلوغ بازیگری را به صورت جدی آغاز کردو بعد از آن در فیلم مجموعه شب روباه به کارگردانی همایون اسعدیان ظاهر شد .

 

فیلم یک شکست همه جانبه بود و بروفه مجال دیده شدن پیدا نکرد و بعد از آن دوباره به تلویزیون بازگشت و تا سال ۷۹ که دومینحضور جدی سینمای اش رقم خورد در آثار تلویزیونیچون زیر گنبد کبود به کارگردانی بهمن زرین پور ، دلبندم ،جادوی مهتاب،گلهای سیاه و رویای کبود پرداخت که از میان آنها دو مجموعه دلبندم و رویای مهتاب بیشتر از سایرین مورد توجه قرار گرفت 

 

در تلویزیون با مجموعه ̎ زیر گنبد کبود ̎ و سپس با مجموعه ̎ دلبندم ̎شناخته شد. اما شاید بهترین نقش آفرینی وی در فیلم ̎ پر پرواز ̎ باشد.

بازی او در این فیلم شاید یکی از نقاط قوت معدود فیلم باشدکه زیبا بروفه به بهترین شکل ممکن از پس آن برآمده است.اگر زیبا بروفه دست به انتخاب درست بزند شاید در سینما بتواند بسیار موفق تر از تلویزیون باشد.