حل کامل بازی امیرزا

مجموعه : مجله خبری
حل کامل بازی امیرزا

از تمام کسانی که به انجام بازی های معمایی مانند بازی جذاب آمیرزا می پردازند، تنها کسانی می توانند موفقیت های خود را در این بازی تضمین شده بدانند که از تمام توانایی های خود برای حل کردن این بازی و مرحله های مختلف آن استفاده کرده اند. به همین دلیل اگر کسی به جواب بازی آمیرزا دست پیدا کرده باشد و به قول خودمان بازی را به انتها رسانده باشد، حتما از همه توانایی های خود در جهت به سرانجام رساندن تلاش هایش به حد کافی بهره برده است. در بازی جذاب آمیرزا این فرصت برای رده های سنی مختلف فراهم شده است تا میزان آشنایی خود را با کلمات اصیل ایرانی شناسایی کنند و در واقع بتوانند بازی جذاب آمیرزا را به پایان ببرند.

 

اما مشکلی که شاید باعث شود مخاطبین بازی آمیرزا نتوانند تا انتها ادامه داده و بازی را با امتیازی خوب به اتمام برسانند این است که برخی از افراد خیلی زود از سختی برخی مرحله های خسته شده و بازی را رها می کنند. با این دلیل جواب بازی آمیرزا تقریبا نیمه کاره رها شده و بازی کنندگان این بازی به سراغ بازی های ساده همین دسته بندی خواهند رفت.

 

اما واقعیت این است که در بازی آمیرزا سعی برآن شده است که تمام مرحله های بازی در سطح بندی قابل قبولی قرار بگیرند به طوری که تمام افراد حتی با توانایی های کمتر بتوانند با تلاش خودشان به سادگی مراحل بازی را یکی بعد از دیگری به اتمام برسانند. این ویژگی فوق العاده ای برای بازی آمیرزا می باشد.

 

بازی های مخصوص به تلفن های همراه که توسط تولید کنندگان گیم ایرانی تولید می شوند، هر کدام به نوعی می توانند موفقیت های خود را بررسی کرده و به سمت آن ها حرکت کنند. آمیرزا هر چه قدر هم بزرگ باشد جلوی موفقیت های فندق را نخواهد گرفت. حل بازی فندق با روالی پیش پا افتاده و به ظاهر آسان قابل انجام است اما اگر بازی را نصب کرده و به سراغ مرحله های آن بروید به نظر نمی رسد که بخواهید این بازی را با هر بازی دیگری در این سبک مقایسه کنید. بازی فندق با وجود آن که ماه ها دیرتر از بازی آمیرزا وارد بازار شد، اما توانسته است راه خود را پیدا کرده و به سمت آن برود.

 

از ویژگی های بازی فندق این است که بازی سازان این بازی کاملا به محیط بازی اهمیت داده اند و گرافیک بازی را به صورتی طراحی کرده اند که حتی این گرافیک بتواند سخت گیر ترین افراد در زمینه گرافیکی را نیز راضی نگه دارد. با این که ویژگی گرافیک از ویژگی های فرعی یک بازی درجه یک به حساب می آید؛ اما زمانی که به خوبی پیاده سازی شده باشد می تواند به خوبی بولد شده و در بین کاربران امتیازات فوق العاده رای را کسب نماید.

 

فندق در زمینه انگیزشی نیز در بازی قوی عمل کرده است و هر کسی که از مرحله های سخت بازی خسته شده باشد خیلی زود با انگیزه هایی که از بازی دریافت می کند به بازی باز خواهد گشت.

 

حل کامل بازی امیرزا

باقلوا یکی از بازی هایی بی سر و صدایی است که خیلی آرام و در کنار بازی های آمیرزا و فندق خود را به دیگران معرفی کرد. با اینکه این بازی تولید شده توسط همان تیم بازی سازی بازی آمیرزا می باشد اما این تیم باری موفقیت باقلوا از موفقیت های آمیرزا سوء استفاده نکرد.

 

پاسخ آپدیت باقلوا را می توانید به زودی به دست آورید ولی باید توجه داشته باشید که این موفقیت ها اتفاقی نخواهد بود و نسبت به نسخه های قبلی این بازی باید کاملا هشیارانه با مرحله های مختلف برخورد کنید.

 

دارندگان هر دو نسخه اندروید و آی او اس بازی باقلوا در این نسخه جدید بازی به شدت غافلگیر شده اند و مرحله های جذاب بسیاری در اختیارشان قرار گرفته است.

 

بازی باقلوا کار قدرتمند خود را بر پایه کارهای گرافیکی آغاز کرده و با هر به روز رسانی هم نیز سعی می کند کار قوی تری را در این حوزه به معرض نمایش بگذارد. با این حال برنامه نویسان بازی باقلوا از هدف اصلی خود دور نشده اند و هنوز مرحله های جذاب خود را در بازی های زمانی مختلف در اختیار کاربران و مخاطبین این بازی جذاب قرار می دهند.

 

بازی باقلوا دارای چندین فصل است که هر کدام از فصل ها با رویکردی جدید، کاربر را به سمت داستانی جذاب می برند و کاربر نیز برای آن که بتواند به خوبی از مرحله های بازی عبور کند باید با داستان بازی همراه شده و شرایط مختلف را بسنجد.

 

این روزها بازی های حدس کلمات و دانستنی ها همه جای اینترنت دیده می شوند و در کمتر مارکتی می توان مشاهده کرد که بهترین بازی های آن چیزی جز بازی های این سبک باشد.

 

اما در این بین بازی جدولانه با روالی کاملا آشنا در قالبی متفاوت و بسیار جدید وارد رقابت با تمام غول های بازی های حدس کلمات شد. تنوع در مرحله های بازی جدولانه در همان ابتدا همه را شگفت زده کرد.

 

بازی جدولانه در کمترین حالت تعداد مرحله هایش به بیش از دو برابر مرحله های بازی هایی مانند آمیرزا و فندق می رسد! همین تنوع می تواند یک سکوی پرتاب فوق العاده برای بازی جذاب و پر مخاطب جدولانه باشد. که البته در این مدت همین طور هم بوده است.

 

بازی جدولانه نه تنها در تعداد مرحله های خود، بلکه در ساخت انواع بازی نیز مهارت خاصی از خود نشان داده است. این بازی در داستان هایی کاملا مجزا و با ایده هایی به نسبت متفاوت طراحی شده است که این هم یک گزینه خوب برای مخاطبین بازی می باشد.

 

اگر بازی جدول های کلاسیک راحت نیستید و این جدول ها برایتان به سختی پیش می روند؛ پس بهتر است به سراغ جدول های مدرن تر بروید. اگر زبان خوبی دارید پس بازی جدولانه انگلیسی بیشتر به کارتان خواهد آمد.

 

این تمام تنوع های بازی جدولانه نیست ولی با همین سه تنوع نیز می توانید چیزی حدود یک سال به راحتی جدول حل کنید! این بازی ها در مجموع بیش از هفت هزار مرحله در اختیار شما قرار می دهند که این بی نظیر است.