حمله ناگهانی نیروی دریایی آمریکا به چند قایق سپاه

مجموعه : جامعه و سیاست
حمله ناگهانی نیروی دریایی آمریکا به چند قایق سپاه

 حمله ناگهانی نیروی دریایی آمریکا به قایق های سپاه پاسداران ایران

 
یکشنبه 19 دی‌ماه، 4 قایق‌ سپاه پاسداران با سرعت زیاد به سمت ناوشکن آمریکایی در خلیج فارس نزدیک شدند ادامه مطلب را در سایت تکناز مطالعه نمایید نیروی دریایی آمریکا روز یکشنبه سه تیراندازی هشدار آمیز به سمت 4 قایق سپاه پاسداران داشته است‎.
 
 
نیروی دریایی ارتش آمریکا گفته است به سمت قایق های نظامی سپاه شلیک کرده است.یه گزارش تکناز نیروی دریایی آمریکا در تنگه هرمز به سمت قایق های نظامی ایران گلوله هشدار شلیک کردند.
 
ارتش آمریکا گفته است این اقدام به دنبال خودداری قایق های نظامی ایرانی از پاسخ مثبت به هشدار ارتش آمریکا برای دور شدن از منطقه محل استقرار کشتی های جنگی آمریکایی صورت گرفت.خبرگزاری “رویترز” به نقل از مسئولان وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد
 
 
که یکشنبه 19 دی‌ماه، 4 قایق‌ سپاه پاسداران با سرعت زیاد به سمت ناوشکن آمریکایی در خلیج فارس نزدیک شدند و این ناوشکن نیز برای هشدار به آنها اقدام به شلیک کرد.مسئولان وزارت دفاع آمریکا این خبر را به رویترز اعلام کرده‌اند.به گزارش رویترز، 4 قایق کوچک متعلق به سپاه پاسداران بوده‌اند که با سرعت زیاد به محدوده 200 متری ناوشکن آمریکایی نزدیک می‌شدند.
 
 
به گفته پنتاگون، ناوشکن آمریکایی به نام ماهان از طریق تماس رادیویی به قایق‌های ایرانی هشدار داده که بیش از این به محدوده کشتی‌های آمریکایی نزدیک نشوند اما آنها به این هشدار توجهی نمی‌کنند.
 
 

ناوشکن آمریکایی چندین بار به علامت هشدار به سمت قایق‌های ایرانی شلیک کرده است. همچنین یک بالگرد نظامی آمریکا گلوله‌های دود زا جهت هشدار به این قایق‌ها شلیک می‌کند.