خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن در فروشگاه اسک

مجموعه : مجله خبری
خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن در فروشگاه اسک

فروش اقساطی چیست

در حال حاضر با توجه به قیمت‌ها‌ی نجومی و سرسام‌ آوری که بسیاری از لوازم خانگی خارجی و حتی ایرانی دارند بسیاری از افراد جهت تهیه و برخورداری از کالاهای مورد نیاز خود مایلند تا به سراغ خرید اقساطی لوازم خانگی بروند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

 

اگر بخواهیم بگوییم که فروش اقساطی چیست و تعریف کاملی از آن داشته باشیم باید گفت که خرید لوازم خانگی اقساطی در واقع شیوه‌ای از خرید است که در آن خریدار بخش کمی از مبلغ کالا را به صورت نقدی پرداخت می‌کند و کالا را تحویل گرفته و متعهد می‌شود تا باقیمانده مبلغ کالا را در قسط‌ها و در فواصل زمانی مشخص و مختلف پرداخت کند. وجهی هم که در هر قسط می‌بایست پرداخت شود نیز از قبل مشخص و تعیین شده است.

 

خوشبختانه امروزه با در نظر گرفتن شرایط مردم، تعداد زیادی فروشگاه لوازم خانگی به صورت آنلاین یا حضوری، پیج و کانال لوازم خانگی قسطی در شبکه‌ها‌ی اجتماعی در زمینه فروش اقساطی لوازم خانگی فعالیت دارند. به طور کلی نحوه فروش اقساطی در فروشگاه‌ها به دو شکل فروش اقساطی لوازم خانگی بدون بهره و با بهره است.

 

بهره به معنای سود است یعنی برخی از فروشندگان مبلغی را به عنوان سود به بهای کالا اضافه می‌کنند. البته با توجه به تورم‌ها‌ی موجود و گران شدن روز به روز کالاها می‌توانیم بگوییم کالایی را که امروز آن را به صورت قسطی خریداری می‌کنید و وجهی که بابت بهای آن به همراه سود پرداخت می‌کنید در آینده ممکن است کمتر از قیمت همان کالا شود.

شرایط خرید قسطی

با خرید قسطی لوازم خانگی شما دیگر نگران پرداخت تمام وجه کالا به صورت یکباره نیستید بنابراین بار و فشار مالی از دوش شما کم می‌شود. همچنین پس از اینکه بخش کمی از بهای کالا را پرداخت کردید کالا بالافاصله به شما تحویل داده شده و می‌توانید از آن استفاده کنید. این موارد را می‌توان از مزایای خرید اقساطی دانست و اما برای خرید قسطی لوازم خانگی فراهم کردن چه چیزهایی لازم است؟ به طور کلی شرایط خرید قسطی شامل موارد زیر می‌شود:

پرداخت مبلغ اولیه
معمولا در اکثر مواقع فروشندگان در ابتدا، بخشی از بهای کالا را از مشتری دریافت می‌کنند که به آن پیش پرداخت نیز گفته می‌شود. البته برخی از فروشگاه‌ها‌ کالاها را به صورت از دم قسط به مشتریان عرضه می‌کنند که در این صورت نیازی به پرداخت مبلغ اولیه نمی‌باشد.

ارائه چک و سفته
دریافت چک یا سفته یکی از شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی در اکثر فروشگاه‌ها‌ است. فروشنده با دریافت چک یا سفته از مشتری، مطمئن می‌شود که اقساط ماهانه را سر وقت پرداخت خواهد کرد.

معرفی ضامن معتبر
برخی از فروشگاه‌ها‌ از مشتری می‌خواهند که یک یا دو ضامن معتبر را برای تضمین پرداخت اقساط معرفی کند. در صورتی که خریدار پرداخت اقساط ماهانه را به تعویق انداخت ضامن معرفی شده می‌بایست اقساط را پرداخت نماید.

خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن در فروشگاه اسک

فروش اقساطی جهیزیه

بالا رفتن قیمت اجاق گاز، قیمت تلویزیون، قیمت یخچال فریزر و دیگر کالاهای اساسی سبب شده است تا زوج‌ها‌ی جوان بیشتر از گذشته در خرید جهیزیه و شروع زندگی خود به مشکل بر بخورند. در این شرایط بسیاری از آنها به دنبال قرض گرفتن از آشنایان یا وام گرفتن از بانک‌ها‌ می‌روند ولی باید بگوییم که یکی از بهترین راه حل‌ها‌ در این شرایط مراجعه به فروشگاه‌ها‌یی است در زمینه فروش اقساطی جهیزیه فعالیت دارند. با مراجعه حضوری به مکان‌های فروش اقساطی جهیزیه در کرج، فروش جهیزیه اقساطی اصفهان، فروش جهیزیه اقساطی در مشهد و شهر محل زندگی خود کالاهای مورد نیازتان را قسطی خریداری کنید و اگر امکان و شرایط مراجعه حضوری را ندارید می‌توانید خرید اقساطی لوازم خانگی را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبری چون فروشگاه اسک انجام دهید.

ما توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید یک جهیزیه مقرون به صرفه داشته باشید دور اجناس خارجی از برندهای گران قیمت را خط بکشید و به جای آن به سراغ خرید از برندهای معتبر ایرانی چون اسنوا بروید. اسنوا یک برند ایرانی معتبر و اصیل است که در زمینه تولید انواع محصولات لوازم خانگی چون اجاق گاز، تلویزیون، یخچال فریزر و … فعالیت دارد. اما کارخانه اسنوا کجاست؟

 

این کارخانه در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان واقع است. کارخانه اسنوا اصفهان به همراه کارخانه‌ها‌ی لوازم خانگی دوو‌، حایر و همچنین برند اجاق گاز تکنو زیر مجموعه گروه صنعتی انتخاب هستند. محصولات شرکت اسنوا اصفهان جز بهترین و با کیفیت‌ترین تولیدات ایرانی هستند که برای شناخت بهتر و بیشتر این محصولات می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی اسنوا، کاتالوگ محصولات اسنوارا دانلود کنید و همچنین آدرس دقیق و شماره تماس نمایندگی فروش اسنوا در تهران و دیگر شهرها را بیابید.

قیمت لوازم خانگی ایرانی نسبت به محصولات خارجی در سطح مناسب‌تری قرار دارد ولی بالا رفتن قیمت مواد اولیه، افزایش دستمزد کارگران و سایر هزینه‌ها‌ سبب شده تا قیمت کالاهای ایرانی نیز نسبت به سال‌های گذشته بالاتر برود برای مثال اگر قیمت محصولات اسنوا در سال 99 را با امسال مقایسه کنید حتماً به این نتیجه می‌رسید که تفاوت قیمت قابل توجهی دارند.

بنابراین اگر توانایی مالی خوبی نداشته و از طرفی دوست دارید که محصولات برند اسنوا را در منزل خود داشته باشید بهتر است به سراغ خرید جهیزیه اقساطی اسنوا، خرید یخچال فریزر اسنوا اقساطی، خرید ماشین ظرفشویی اسنوا قسطی، خرید تلویزیون اسنوا قسطی، خرید اقساطی اسنوا بازنشستگان و …  بروید.

 

فروشگاه اینترنتی اسک یکی از مکان‌ها‌ی معتبری که در زمینه فروش قسطی محصولات اسنوا فعالیت دارد. با فروشگاه اسک در هر جای ایران که هستید خرید قسطی محصولات اسنوا را انجام دهید و دیگر وقت و انرژی خود را صرف مراجعه به فروشگاه‌های فروش اقساطی اسنوا در اصفهان، فروش اقساطی اسنوا در همدان، تهران، یزد، کرمانشاه و … نکنید.

 

خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن در فروشگاه اسک

نحوه فروش اقساطی

فروشگاه‌های مختلف از لحاظ شرایط و نحوه فروش اقساطی، میزان بهره، میزان پیش پرداخت، تعداد اقساط ماهانه، کالاها و … با یکدیگر متفاوت هستند و یافتن فروشگاهی که در این زمینه بهترین شرایط را داشته باشد مقداری سخت و زمان‌بر است.

اگر می‌خواهید خرید اقساطی لوازم خانگی دوو، اسنوا، پاکشوما، جی پلاس و دیگر برند‌ها‌ را با بهترین شرایط انجام دهید ما به شما با فروشگاه اینترنتی اسک را پیشنهاد می‌کنیم. در اسک امکان خرید قسطی حجم وسیعی از انواع محصولات لوازم خانگی از برندهای معتبر امکان پذیر است، بطور مثال برای خرید یک ماشین لباسشویی خوب با توجه به قیمت ماشین لباسشویی در بازار امروز برای اکثر مردم کار سختی هست ولی به راحتی میتوانید این محصول را اقساطی خرید کنید. بنابراین مطابق با خواسته‌ها‌ و سلایق خود انتخاب‌ها‌ی زیادی پیش رو دارید‌.

علاوه بر این در فروشگاه اینترنتی اسک روش‌ها‌ی متنوعی جهت خرید لوازم خانگی اقساطی در نظر گرفته شده است که شامل خرید قسطی با‌ چک، بدون ضامن، با فیش حقوقی و غیره می‌شود و شما می‌توانید بهترین  روشی که با شرایطتان همخوانی دارد را انتخاب کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه و شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی در فروشگاه اینترنتی اسک کافی است به سایت ask.ir مراجعه کرده و با تماس با کارشناسان فروش آن راهنمایی‌ها‌ی لازم را دریافت کنید.

 

خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن در فروشگاه اسک

لوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی

لوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی همانطور که از نامش پیداست یکی از بهترین روش‌ها‌ برای افرادی است که دارای فیش حقوقی هستند. در این صورت دیگر نیازی به ارائه سفته، چک و معرفی ضامن معتبر برای خرید قسطی کالای دلخواه خود نمی‌باشد.

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

یکی از شرایط خرید اقساطی در اکثر فروشگاه‌هایی که امکان خرید اقساطی لوازم خانگی در اصفهان، خرید لوازم خانگی اقساطی در کرمانشاه، خرید لوازم خانگی اقساطی در مشهد، خرید لوازم خانگی اقساطی تبریز و دیگر نقاط کشور را فراهم کرده‌اند معرفی ضامن معتبر است. متاسفانه بسیاری از افراد به دلیل نداشتن ضامن معتبر به مشکل بر می‌خورند اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید باید بگویم که فروشگاه اینترنتی اسک در زمینه فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن نیز فعالیت دارد و این مشکل شما را حل کرده است.

لوازم خانگی اقساطی بدون چک

اگر برای خرید لوازم خانگی دسته چک ندارید و یا اینکه نمی‌توانید چک معتبر تهیه کنید به جای اینکه که وقت و انرژی خود را صرف مراجعه به مکان‌های فروش اقساطی لوازم خانگی بدون چک در شیراز، تهران، رشت، قزوین و شهر محل زندگی خود کنید کافی است به فروشگاه اینترنتی اسک مراجعه کرده و لوازم خانگی اقساطی بدون چک را بی دردسر انجام دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان فروش اسک تماس بگیرید.

خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان

افزایش قیمت لوازم خانگی در سال‌های اخیر سبب شده تا بیشتر بازنشستگان و سالمندان کشورمان از عهده و توان خرید نقدی بسیاری از کالاها برنیایند. فروشگاه اینترنتی اسک با در نظر گرفتن شرایط این دسته از اقشار جامعه امکان خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان را نیز فراهم نموده است و می‌توانند انواع محصولات لوازم خانگی مورد نیاز خود از برند مد نظرشان را به صورت قسطی سفارش بدهند. شرایط فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان و دیگر برند‌ها‌ کاملاً متناسب با شرایط این دسته از عزیزان است.

خرید اقساطی لوازم خانگی با چک

روش خرید اقساطی لوازم خانگی با چک را می‌توان روش مناسبی برای آن دسته از افرادی دانست که دسته چک داشته و تمایل دارند از آن به عنوان ضمانت اعتبار خرید اقساطی خود استفاده کنند.

منبع : فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی