خرید تم تولد دخترانه از فروشگاه لبخند

خرید تم تولد دخترانه از فروشگاه لبخند

روز تولد، روزی منحصر به فرد برای شخصی است که در آن روز متولد شده است و هر سال آن روز را کنار دوستان و آشنایان خود، به شادمانی می­گذراند.

جشن تولد، مراسمی است که حتی شنیدن نام آن، مسبب شادی و هیجان تمام افراد در هر سنی می­شود. جشن تولد می­تواند برای کودکی 1 ساله یا برای فردی 100 ساله برگزار شود و همگان را به وجد آورد.

 

خرید تم تولد دخترانه از فروشگاه لبخند

قبل از این که در رابطه با جشن تولد و شیوه­ی برگزاری آن سخنی گفته باشیم، از مناسبت های فرهنگ های مختلف، برای شما می­گوییم.

 

بشر در هر دوره ای از تاریخ جهان هستی و در هر قاره ای از زمین، علاقمند است که عزیزان و هم­نوعان خود را شاد کند؛ به همین جهت جشن ها و پایکوبی هایی را برگزار می­کند تا همگان را خندان ببیند.

 

مردم دنیا، در هر کشوری  و با هر تمدنی، مناسبت ها و رقص های مخصوصی را در فرهنگ خود دارند. نحوه­ی برگزاری این مراسمات با توجه به نوع پوشش افراد، مهمان هایی که دعوت می­شوند و تدارکی که میزبان برای جشن کوچک یا بزرگ خود می­بیند، متفاوت و منحصر به فرد است.

 

 مراسمات و دور هم جمع شدن افراد، می­تواند در یک جشن تولد ساده­ی خانوادگی باشد یا جشن های جهانی که تمام مردم یک کشور، کنار هم جمع شده و روز خود را به شادی، خنده و رقص می­گذرانند.

 

در زیر، برخی از جشن های جالب و دیدنی سراسر دنیا را معرفی می­کنیم :

جشن چهارشنبه سوری ایران

جشن رنگ های هند

جشن شکوفه گیلاس ژاپن

جشن فانوس تایلند

جشن چراغ های فرانسه

جشن فرش گلی ایتالیا

 

جشن های نام برده، جشن هایی هستند که در سرتاسر این کشورها انجام می­گیرند. برگزاری این جشن ها، یک کشور عظیم را درگیر خود می­کند. جشن های کوچکی نیز وجود دارند که فقط مخصوص یک خانواده یا یک جمع دونفره است؛ مثل جشن تولد.

تولد گرفتن، یک مهمانی کوچک خانوادگی، دوستانه یا دو نفره است که هر شخص آن روز، محبوب خود را با جشنی که برای او می­گیرد، سورپرایز می­کند و لحظات آرامی را برای او رقم می­زند.

 

روز جشن تولد

روز جشن تولد، شادترین و پر هیجان­ترین زمان زندگی هر فردی است؛ هر سال در آن روز، خاطرات به دنیا آمدن خود و دوران کودکی­اش را از پدر و مادرش بارها و بارها می­پرسد و در دلش قند آب می­شود.

روز جشن تولد، والدین و دوستان آن شخص، کارهایی که او را خوشحال می­کند انجام می­دهند و هر چیزی را که دوست داشته باشد، به او هدیه می­کنند. در آن روز همه از ته دل می­خندند و صدای خنده هایشان به آسمان می­رسد.

برای برگزاری جشن تولد، به چند نکته باید دقت کرد :

سن فرد

فضای جشن

فصل تولد

تم تولد

نوع هدیه

نسبت خود با فرد

تعداد مهمان ها

اخلاقیات فرد

جنسیت فرد

و …

موارد گفته شده، در نحوه­ی برگزاری جشن و لوازمی که قرار است برای آن خریده شود، تاثیر بسیاری دارند.

تولد شاد

 

لوازم تولد

هر جشن تولدی نیاز به وسایل و لوازمی دارد که میزبان تولد، فضای تولد را با آن ها تزئین کند، خوراکی مهمان ها را تامین کند و ظروف پذیرایی را مهیا کند. وسایل و لوازم تولد، بخش مهمی از مهمانی هستند که بدون آن ها، جشن تولد برگزار نمی­شود.

تم تولد، که شامل : کلاه، بادکنک، تاج، عینک، رد پا، فلش راهنما، ریسه، بشقاب، چنگال، چاقو، لیوان، ظرف پاپ کورن، نی، کارد کیک، استند کیک و کاپ کیک، شمع، پاپر تزئینی، خلال تزئینی، کارت دعوت، استند شخصیت تم تولد و … است، از لوازمی است که علاوه­بر دارا بودن ظروف خوراکی و پذیرایی، به زیبایی فضای تولد نیز می­افزاید.

لوازم و تم های رنگارنگ تولد، تنها برای نوزادان و خردسالان طراحی نشده­اند، بلکه برای بزرگسالان، مادربزرگ ها و پدربزرگ ها نیز، وجود دارند.

 

 

فروشگاه تم تولد لبخند

برای خرید لوازم تولد و تم تولد، باید با فروشگاه های معروف و معتبر آشنایی داشت. یکی از فروشگاه های مورد اعتماد و اطمینان تم تولد، که تنوع زیادی در تم های خردسالان و بزرگسالان دارد، فروشگاه تم تولد لبخند است.

 

فروشگاه لبخند، ارائه دهنده تم تولد و وسایل جشن تولد است تا در ساختن لحظات آرام و شاد مردم ایران، نقش مهمی را ایفا کند. این فروشگاه، به صورت حضوری و غیر حضوری، محصولات با کیفیت و رنگی رنگی خود را به فروش می­رساند.

 

فروشگاه لبخند، تم های تولد خود را به دسته های :

تم تولد بزرگسالان

تم تولد دخترانه

تم تولد پسرانه

تم نوزادان

تقسیم کرده است و هر دسته­ی آن، دارای طرح ها و رنگ های زیبا و متنوعی است که هر سنی را به خود جذب می­کند. هم­چنین این فروشگاه، تم های تولد را به صورت پک شده با طرح دلخواه مشتری، در اختیار آن ها قرار داده و به آن ها می­فروشد.

خرید تم تولد دخترانه از فروشگاه لبخند

خرید تم تولد دخترانه

دختر خانم ها، عاشق تولد گرفتن و پوشیدن لباس های رنگی رنگی و پرنسسی هستند. این فرشته های زمینی، علاقمند هستند که هر سال روز تولد خود را به عکس برداری و فیلم برداری در فضای باز یا آتلیه­ی عکاسی، با استفاده از یک تم تولد جدید و لباس عروسکی مدرن، بگذرانند.

 

تنوع در تم تولد دخترانه، رویای هر ساله­ی دختران را به واقعیت تبدیل کرده است و فضایی را برای آن ها ایجاد می­کند که به راحتی بتوانند، عکس های زیبای خود را در آلبوم خاطراتشان ثبت کنند.

 

تم های تولد دخترانه، شامل کاراکترها و رنگ های فانتزی هستند که دختر بچه ها و دختران جوان، هر دو می­توانند از آن ها استفاده کنند.

 

پرنسس های کوچولو و زیبارویان جوان، در جشن تولد خود، از لباس های ست با تم تولدشان استفاده می­کنند، تا خود را شبیه شخصیت های کارتونی و خیالی مورد علاقه­شان کنند. با توجه به روحیات دختر خانم ها، تم تولد دخترانه را اغلب با رنگ های : سفید، صورتی، بنفش، یاسی، آبی، سبز و … طراحی می­کنند.

 

طرح های تم تولد دخترانه

رنگ ها و طرح های تم تولد دختر بچه ها، برگرفته از داستان ها و انیمیشن های دخترانه و فانتزی است؛ از آنجا که حافظه­ی رویاپردازی دخترها بسیار قوی است و همیشه خود را شبیه فرشته ها و پرنسس های قصه ها یا فیلم ها می­دانند، پس می­توان در مهم ترین شب زندگیشان، آن ها را به آرزوی همیشگی خود رساند.

 

تم های پر طرفداری که فروشگاه تم تولد لبخند، آن ها را به مشتریان خود عرضه می­کند، در زیر معرفی می­کنیم :

 

تم تولد سیندرلا

تم تولد سوفیا

تم تولد باربی

تم تولد فروزن

تم تولد میشا و ماشا

تم تولد بالرین

تم تولد تینکربل

تم تولد کیتی

تم تولد مینی موس

تم تولد توت فرنگی

تم تولد کفشدوزک

تم تولد زنبوری

تم تولد پونی

تم تولد تدی

تم تولد فرشته

تم تولد اسب تک شاخ

تم تولد فیل

تم تولد کراسل

تم تولد رنگین کمان

تم تولد تاج

و …

خرید تم تولد دخترانه از فروشگاه لبخند

تم دخترانه