خرید سگ پامرانین

مجموعه : گوناگون
خرید سگ پامرانین

سگ پامراتین یکی از کوچکترین نژادهای سگ خانگی محسوب می شود . این سگ خانگی دارای نژادهای مختلفی است که این نژاد ها شباهت زیادی به دیگر حیوانات دارند مانند پامرانین روباهی و یا پامرانین خرسی به دلیل شباهت ، اسم های آن حیوانات را به عنوان پسوند بعد اسم خود گرفته اند.

 

یک نوع از این نژاد به خاطر شباهت زیادی که از لحاظ ظاهری به روباه دارد اسم “سگ پامرانین روباهی” را به خود گرفته است و نوع دیگر این سگ کوچولو به خاطر شباهت زیاد به خرس ها اسم “سگ پامرانین خرسی” را گرفته است.

 

در هنگام خرید سگ پامرانین این نکته رابدانید که پامرانین از نژاد سگ های عروسکی می باشد که وزن و جثه بسیار کوچکی دارد. که شما می توانید این سگ را به راحتی در بغل بگیرید و با خود به بیرون ببرید.

 

نژاد سگ پامرانین برگرفته از کشور آلمان و لهستان می باشد که اسم خود را از منطقه ای در کشور آلمان گرفته است قبل از خرید این سگ بهتر است  بدانید که این سگ همانند سگ هاسکی سیبرین و دیگر سگ های مناطق سردسیر مخصوص آب و هوای معتدله و تاحدودی سرد می باشد و این سگ رابطه خوبی با گرمای زیاد ندارد و باعث اختلال در عملکرد بدن این سگ خانگی می شوند.

 

نکاتی در مورد خرید سگ پامرانین

در هنگام خرید سگ پامرانین این را بدانید که در ایران این نوع سگها جزء سگ های گرون محسوب می شوند و بسته به اینکه ظاهر پامرانین چقدر بانمک است ، تاچند میلیون تومن روی اون قیمت گذاری می شود.برای خرید سگ این را بدانید قیمت سگ پامرانین بستگی به دو فاکتور دارد تقاضا خرید سگ واینکه این  نژاد چقدر در بین مردم زیاده است در هنگام خرید سگ پامرانین به این نکات توجه کنید

 

-سگ رو مستقیم از پرورش دهند گان سگ بخرید.

 

-سگ پامرانین رو قبل از دو ماهگی خریداری نکنید.

 

سگ پامرانین

سگ پامرانین سگ هایی عروسکی با جثه کوچک هستند، این نوع سگ ها ضعیف و آسیب پذیراند، به همین دلیل نمی توان آنها را در رختخواب خود بگذارید زیرا یک حرکت شما در خواب ممکن است باعث آسیب جدی به سگ شما شود.

 

سگ پامرانین را باید هفته ای یک بار با شامپوهای مخصوص شست و شودهید و سه بار در هفته آن را با برس های مخصوص برس بکشید. به دلیل این که دندان و لثه های سگ را سالم نگه دارید بهتر است برای تغذیه سگ ه پامرانین از غذای خشک مخصوص استفاده کنید،.همچنین مسواک زدن سگ پامرانین خود را هرگز فراموش نکنید.

 

سگ پامرانیان رفتار آمرانه ای دارد. باهوش و زیرک می باشد. پامِرانیان سگهایی سرزنده ، باهوش ، مشتاق برای آموختن بنابراین تربیت سگ پامرانین ساده می باشد، بسیار باوفا و شجاع است و غالباً با سایر سگها و حیوانات به خوبی کنار می آید.

 

سگ پامرانیان دارای صدای بلندی ست و دیدبان بسیار خوبی است. بعد از خرید سگ پامرانیان اگر می خواهید در هنگام صدای درب و زنگ تلفن پارس نکند باید از سنین کم مورد آموزش هایی جدی قرار گیرد. خرید سگ پامرانین برای آپارتمان  پیشنهاد بسیار مناسبی است

 

ظاهر سگ پامرانین

پامرانین ها از نظر شکل و ظاهر تقریبا شکلی معین دارند که شامل این ویژگی هاست:

 

– پوشش بدن این نوع سگها از دو لایه و پف دار به رنگ های سفید، قهوه ای، کرم، برنز،حنایی، مشکی است

 

-گوش های سگ پامرانین مثلثی و برافراشته است.

 

انواع سگ پامرانین

-این سگها چشمان گرد و نزدیک به هم دارند.

 

-دم آنها به شکل برگشته روی پشتشون به حالت خوابیده قرار می گیرد.

 

-پامرانین ها بیشتر به دو دسته تقسیم می شوند که شامل خرسی و روباهی هستند.

 

خریدسگ یورکشایر

اگر قصد خرید سگ یورکشایر را دارید این را بدانید که نژاد سگ یورکشایر موی بسیار بلند، زیبا و ابریشمی دارد که از دو سوی بدن سگ آویزان می شود . این سگها  بدنی تو پر، خوش فرم و دارای سر کوچک و پهن و بینی سیاه دارند .چشم‌های این سگها  متوسط، تیره رنگ و نافذ بوده است  و حالت بیرون زده چشمهای این سگ خیلی شدید نیست گوش‌های این سگ  V شکل و حالت افراشته است.

 

در بیشتر مواقع موي روي كمراین سگ ها از پشت گردن تا دم به رنگ خاكستري يا سياه  است و رنگ دم هم تيره تر از روي كمر می باشد ، رنگ سر، سينه و چهار دست و پا رنگي بين قهوه اي و نارنجي و زرد است.

 

 سگ یورکشایر برای نگهداری در آپارتمان سگی مناسب می باشد. در خانه فعال و پر جنب و جوش است بنابراین نیازی به حیاط ندارد. نسبت به هوای سرد حساس می باشد به همین دلیل  مکانهای گرم را بیشتر ترجیح می دهد. اگرقصد خرید سگ یورکشایر را دارید بدانید که این سگ برای نگهداری در آپارتمان بسیار مناسب است.به همین دلیل در هنگام خرید سگ سگ یورکشایررا به عنوان سگ آپارتمانی مناسب  معرفی می کنند

 

نکات برجسته خرید سگ یورکشایر

-در هنگام خرید سگ یورکشایر این را بدانید که  اهلی کردن سگ  یور کشایرکمی  کار مشکلی است.این سگ دارای جثه ای کوچک و ساختاری حساس است به همین دلیل جزء سگ های آپارتمانی محسوب می شود

 

-این سگ ها بسیار پارس می کنند اما با اموزش به او یاد بدهید که این کار را نکند.

 

برای خرید سگ یورکشایرسالم، هرگز آن را از پرورش دهنده غیر قانونی یا فروشگاههای حیوانات خانگی خریداری نکنید،  سگ یورکشایر را از پرورش دهندگان مجاز بخرید که او را از نظر عدم وجود بیماری های ژنتیکی که ممکن است سگ به آن مبتلا شود آزمایش کرده باشند.

 

سگ یورکشایر فروش زیادی دارد. برای اینکه از قیمت سگ یورکشایر اطلاع پیدا کنید، به فروشگاه های مجاز حیوانات خانگی مراجعه کنید. و در هنگام خرید سگ یورکشایراطلاعات کاملی داشته باشید.

 

همچنین  به هنگام خرید سگ یورکشایر به این نکته را در نظر بگیرید که یورکشایر تریر موهای بلند با رنگ بندی خاصی دارد که محبوبیت این پت را دوچندان کرده است . موهای بلند یورکشایر هرچند اگرهم کوتاه باشند نیازمند مراقبت و توجه بیشتر است.

 

توجه داشته باشید که نژاد سگ یورکشایر نسبت به آب و هوای سرد بسیار حساس است و در مناطق گرم و معتدله زندگی بهتری می تواند داشته باشد. پس این سگ برای افرادی که در مناطق سرد و کوهستانی زندگی می کنند، میتواند گزینه مناسبی نباشد بنابراین در هنگام خرید سگ یورکشایر این نکته را جدی بگیرید.

 

خرید اینترنتی حیوانات خانگی ارشا پت

 

خرید اینترنتی حیوانات خانگی ارشا پت یکی از روشهای جدید و راحت برای خرید حیوانات خانگی و لوازم حیوانات خانگی برای سهولت خرید افراد محسوب می شود .همچنین خرید اینترنتی حیوانات خانگی  به شما کمک می کند که با بررسی، مقایسه بهترین انتخاب کالاهای مورد نیاز حیوانات خود داشته باشید.

 

خرید اینترنتی حیوانات خانگی ارشا پت چه مزایای دارد.

 

یکی از مهمترین این روش پرداخت آسان و ارسال کالا به روش دلخواه شما، از مزایای خرید اینترنتی حیوانات خانگی برای شما محسوب می شود.

 

یکی  دیگر از مزایای خرید اینترنتی حیوانات خانگی ارشا پت حق انتخاب از میان طیف وسیعی از محصولات و برندها، افزایش قدرت خرید تنها با چند کلیک و صرف چند ثانیه برای شما است مشتریان می توانند محصولات را ببیند، مقایسه کنند و به سبد خرید خود اضافه کنند.

 

بدون صرف زمان و هزینه های رفت و آمد ، جای پارک ماشین و … خرید اینترنتی حیوانات خانگی انجام خواهد شد. این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث افزایش توان خرید مشتریان گرامی می گردد.

 

به طور کلی در خرید اینترنتی حیوانات خانگی ارشا پت  کلیه محصولات به دقت بررسی و مورد تایید متخصصین  قرار می گیرد به همین دلیل خرید غذای توله سگ، خرید غذای سگ، خرید غذای گربه، خرید لوازم سگ، خرید لوازم گربه، خرید غذای جوندگان، و خرید غذای پرندگان برای مشتریان سهل و آسان می گردد.

خرید سگ پامرانین

قبل از خرید اینترنتی حیوانات خانگی به این نکات توجه کنید

-پیش از خرید یک حیوان خانگی شرایط خود  را بررسی کنید و ببینید که بهترین حیوان خانگی برای شما چیست.در اینجا به برخی از ویژگی های نگهداری حیوانات خانگی ذکر شده است

 

-گربه‌ها در جهان محبوب‌ترین حیوان خانگیِ آپارتمانی به شمار می‌آیند.

 

-سگ‌ها گرچه چندان برای زندگی در آپارتمان‌ها مناسب نیستند، اما اگر حوصله‌ و وقت نگهداری از آن‌ها را داشته باشید برخی از نژاد‌های سگ  برای نگهداری در آپارتمان بسیار مناسب است .

 

-ماهی‌ها متفاوت‌ترین حیوان خانگی به شمار می‌آیند. آن‌ها رابطه‌ عاطفی با شما برقرار نمی‌کنند، اما تماشای شنا کردن آن‌ها فوق‌العاده آرامش‌بخش است

 

-همستر موجودی کوچک، کم‌دردسر، کم‌هزینه و مناسب برای نگهداری در آپارتمان به شمار می‌آید.

 

-پرنده‌ها فوق‌العاده باهوشند و اگر بتوانید پرنده‌ای کم سر و صدا پیدا کنید، یکی از گزینه‌های مناسب برای نگهداری در آپارتمان محسوب می‌شوند.

 

 انواع وسایل مورد نیاز در خرید اینترنتی حیوانات خانگی ارشا پت

 

در خرید اینترنتی حیوانات خانگی شما می توانید لوازم حیوانات خانگی، دارای کالاهای متنوع برای انواع حیوانات خانگی شامل انواع نژاد سگ، گربه، خرگوش، همستر، خوکچه هندی، انواع طوطی، عروس هلندی، مرغ مینا، قناری را به راحتی خریداری کنید.

 

وسایل سگ شامل ( غذای سگ ، تشویقی سگ، باکس حمل سگ، پوشاک سگ، قلاده سگ، اسباب بازی سگ، ظرف آب و غذای سگ، جای خواب سگ و بهداشتی سگ)

 

وسایل گربه(غذای گربه، تشویقی گربه، باکس حمل گربه، خاک گربه، دستشویی گربه، قلاده گربه، ظرف آب و غذای گربه، اسباب بازی گربه و بهداشتی گربه)،

 

لوازم جونده (غذای جونده، خاک بستر جونده، تشویقی جونده، اسباب بازی جونده، ظروف آب و غذای جونده و بهداشتی جونده)، لوازم پرندگان (غذای پرنده، اسباب بازی پرنده، قفس پرنده، مکمل غذایی پرنده)، در خرید اینترنتی حیوانات خانگی انجام می شود.

 

پت‌شاپ ‌ارشا پت هم به صورت حضوری، لوازم حیوانات را به فروش می‌رسانند و هم به صورت پت شاپ اینترنتی یا پت‌شاپ آنلاین فعالیت می‌کند.

 

فروش لوازم حیوانات خانگی در حالت پت شاپ آنلاین، به وسیله‌ی پیک موتوری یا پیک همان پت شاپ اینترنتی به دست مشتری می‌رسد.تمامی لوازم مربوط به حیوانات دست آموز و خانگی در پت‌شاپ اینترنتی نیز به فروش می‌رسد و تفاوتی با فروشگاه پت فیزیکی ندارد.