خرید لوازم یدکی چانگان و خرید لوازم یدکی لیفان

خرید لوازم یدکی چانگان و خرید لوازم یدکی لیفان

خرید لوازم یدکی چانگان و خرید لوازم یدکی لیفان

وارد کننده لوازم یدکی چانگان و لیفان

 

تری اس، وارد کننده لوازم یدکی چانگان و لیفان

حتما شما نیز اگر این روزها برای خرید لوازم یدکی لیفان یا خرید لوازم یدکی چانگان سری به بازار زده باشید کیفیت‌ها و قیمت‌های مختلف این لوازم و قطعات را دیدید. یک بازار آشفته که باعث شده است تا در هنگام خرید مشتریان دچار سردرگمی شوند. همیشه سوالی که برای همه به وجود می‌آید این است که از کجا باید لوازم یدکی این خودروها را تهیه کرد که بهترین کیفیت و قیمت را داشته باشد؟

اگر شما نیز دچار این سردرگمی شده‌اید و به دنبال جواب این سوال هستید پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

 

خودروی چانگان

یکی از معروف‌ترین خودروهای چینی که در سال 1394 توسط شرکت خودروسازی سایپا وارد بازار شد چانگان بود که پس از گذشت مدتی مونتاژ این خودرو در شهر کاشان آغاز شد. چانگان در سال 2013 میلادی در کلاس کراس اوورهای کوچک تولید شد که طرفداران خاص خود را پیدا کرد.

در واقع دومین خودروی شاسی بلند چینی پس از برلیانس V5 در شرکت خودروسازی سایپا خودروی چانگان CS35 بود که به نقل از سایت تری اس این خودرو ویژگی‌های منحصر به فردی دارد.

خرید لوازم یدکی چانگان و خرید لوازم یدکی لیفان

خرید لوازم یدکی چانگان

لوازم یدکی چانگان

قبل از خرید لوارم یدکی چانگان بهتر است که ابتدا با انواع این لوازم آشنا شویم.

در یک دسته‌بندی خیلی کلی از لوازم و قطعات یدکی چانگان می‌توانیم به 3 دسته‌ی قطعات جلوبندی، قطعات عقب و چراغ‌ها اشاره کنیم.

قطعات جلوبندی

 

نام برخی از قطعات جلوبندی بدین صورت می‌باشد:

کمک فنر

طبق

سیبک

اکسل

رام

دیسک چرخ

سیلندر ترمز

قطعات عقب چانگان

 

برخی از قطعات عقب خودرو شامل این موارد می‌باشد:

پوسته سپر عقب

خطر عقب خودرو

درب صندوق

زه گلگیر عقب چانگان

چراغ‌های چانگان

 

قطعات این بخش از خودرو نیز شامل موارد زیر است:

چراغ جلوی راست

چراغ جلوی چپ

چراغ مه شکن چپ و راست چانگان

چراغ ترمز خودرو

چراغ خطر روی صندوق خودرو

 

قطعا لوازم یدکی چانگان فقط محدود به موارد گفته شده در بالا نمی‌باشد و شامل مواردی مثل برف پاک کن و بازویی آن، توری زیر سپر، جلو پنجره، شلگیر های جلو و عقب، راهنمای آئینه، فلاپ گلگیر و فلاپ درب، فلاپ سپر و فلاپ زیر سپر، رینگ چرخ، ، آینه های جانبی، پرژکتور و قاب پرژکتور سپر، درب موتور، براکت سپر جلو و عقب، ایربگ، سیستم خنک کننده و… نیز می‌باشد.

 

برای خرید لوازم یدکی چانگان نیز مانند هر خودروی دیگری باید بسیار دقت کرد زیرا خرید لوازم یدکی نامرغوب و بی کیفیت باعث می‌شود خیلی سریع آن‌ها خراب شوند و ما دوباره مجبور به هزینه کردن برای لوازم و قطعات خودرو شویم.

 

پس همیشه برای خرید لوازم یدکی هر خودرویی بهتر است که به سراغ مراکز معتبر رفت تا مشکلی برای خودرو پیش نیاید.

 

خودروی لیفان

شرکت خودروسازی لیفان در سال 2005 در چین آغاز به کار کرد که عمده خودروهای تولیدی این شرکت از نوع سواری، ون و هاچ بک است.

لیفان خیلی خوب توانست مشتریانی از کشورهای ایران، روسیه، اتیوپی، مصر، آذربایجان و اروگوئه را جذب کند که نمایندگی خودروی لیفان در کشور ایران را شرکت خودروسازی کرمان موتور دارد.

کرمان موتور موفق شد بعضی از خودروهای لیفان مثل Lifan 820 و Lifan X50 را مونتاژ کند.

در سال 1397 کرمان خودرو موتورهای تولیدی لیفان را به بم خودرو که از شرکت‌های تابعه خود بود تحویل داد. بم خودرو نیز توانست همه بندهای لیفان مثل X50, X60, 520, 620 و 820 را تولید کند.

خرید لوازم یدکی چانگان و خرید لوازم یدکی لیفان

خرید لوازم یدکی لیفان

 

لوازم یدکی لیفان

اگر بخواهیم لوازم یدکی لیفان را نام ببریم می‌توانیم به میل موج گیر، رام زیر نور، سپر، آئینه بغل، گلگیر، دیاق آهنی، شلگیر، تسمه دینامف تسمه، دسته موتور، کمک فنر، پلوس چرخ، دیسک و صفحه کلاچ، فیلتر هوا، فیلتر بنزین، واشر سرسیلندر، وایر، سنسور گاز، سنسور آب، سنسور کربن، سنسور اکسیژن، چراغ، اگزوز، دستگیره درب، اگزوز، کاتالیزور و… اشاره کنیم.

 

برای خرید لوازم یدکی لیفان نیز مانند خودروی چانگان باید فقط از لوازم با کیفیت استفاده کرد. اگر هر یک از لوازم یدکی این خودرو نیاز به تعویض داشت می‌توانید خیلی راحت به صورت آنلاین از مشاوران تری اس کمک بگیرید و به صورت اینترنتی خرید لوازم یدکی لیفان را انجام دهید.

 

نکاتی جهت مراقبت از خودرو

همه افراد دوست دارند تا خودروی آن‌ها هرگز خراب نشود که طبیعتا این امر ممکن نیست اما با رعایت نکات و توجه به مواردی می‌توان درصد خراب شدن قطعات خودرو را کاهش داد که در زیر این موارد آورده شده است.

 

انجام سرویس‌های ادواری خودرو

کنترل فیلتر و مایعات خودرو

چک کردن روغن موتور

چک کردن روغن ترمز

تعویض به موقع فیلتر هوا

چک کردن لنت ترمز و تسمه‌های خودرو

چک کردن شمع‌ها

چک کردن فیوز

چک کردن دود خروجی از اگزوز

 

خرید لوازم یدکی چانگان و لیفان با کیفیت

الوعده وفا! در ابتدای این مقاله به شما مخاطبین عزیز قول دادیم تا مرکزی معتبر را برای خرید لوازم یدکی معرفی کنیم.

اگر برای خرید لوازم یدکی چانگان یا برای خرید لوازم یدکی لیفان به دنبال بهترین کیفیت و بهترین قیمت هستید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه فروشگاه three-s را از دست ندهید.

 

فروشگاه تری اس تمامی قطعات و لوازم یدکی را که وارداتی می‌باشد با حذف واسطه‌ها و به طور مستقیم وارد می‌کند و در نتیجه با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

 

منبع: سایت آفتاب

برچسب‌ها: