دانستنی‌های مهم درباره ریمل و آرایش مژه

دانستنی‌های مهم درباره ریمل و آرایش مژه

ریمل جزء یکی از ضروری‌ترین لوازم آرایشی است که به صورت روزانه مورد استفاده همه‌ی خانم‌ها قرار می‌گیرد. با استفاده از ریمل میتوانید فرم و حالت زیبایی را به مژه‌های خود ببخشید و مژه‌ها را پرحجم و بلند جلوه دهید. ریمل در انواع مدل و برند در بازار وجود دارد که هر کدام کاربرد خاص خودشان را دارا می‌باشند.

 

آرایش مژه از گذشته‌های بسیار دور وجود داشته و مصریان باستان چه مردان و چه زنان برای حفاظت از روح خود مژه‌های هر دو پلک خود را آرایش می‌کردند. اما امروزه هدف از آرایش چشم و مژه با استفاده از ریمل، زیباتر و برجسته ساختن تمام زیبایی‌های چهره می‌باشد.

 

همچنین چشم به دلیل حساس‌ترین عضو صورت باید در بهداشت و سلامت کامل باشد به همین منظور در انتخاب ریمل باید دقت فراوانی داشت.

 

انواع ریمل با برندهای مطرح در کیفیت عالی از پیراکده قابل سفارش می‌باشند که از جمله این ریمل‌ها می‌توان به ریمل ژله ای اوریفلیم، ریمل حجم دهنده دایسل و ریمل حجم دهنده دوسه مدل max lash که در قیمت مناسب به صورت اورجینال در فروشگاه اینترنتی پیراکده به فروش می‌رسند، اشاره کرد.

 

ابتدا سعی داریم تا دانستنی‌های مهمی که درباره ریمل و آرایش مژه وجود دارد را برای شما شرح دهیم و سپس به معرفی مدل‌های مختلف ریمل بپردازیم. در قسمت زیر برخی نکات مهم در رابطه با استفاده درست و اصولی از ریمل مژه ذکر شده است:

حتما قبل خشک شدن ریمل هر 3 ماه یک بار آن را تعویض کنید چرا که رعایت بهداشت و سلامت چشم بسیار مهم است.
برس ریمل را در داخل قوطی ریمل بالا و پایین نکنید و تنها به آرامی در داخل آن بچرخانید، چرا که این کار باعث نمی‌شود تا هوا به داخل ریمل وارد شود و مایع درون آن خشک نخواهد شد.

ریمل‌های نو و تازه دارای مایع بسیار مرطوب و روانی هستند که موجب به هم چسبیدگی مزه‌ها می‌شوند، بهتر است قبل از استفاده رطوبت برس ریمل را با دستمال کمی بگیرید.

براش را از ریشه مژه‌ها با حرکت زیگزاگی به سمت بالا بکشید تا مژه‌ها خوب به مایع ریمل آغشته شوند و حالت مورد نظر را بگیرند.
قبل از استفاده از مژه مصنوعی ابتدا مژه‌های خود را ریمل بزنید و بعد از قرار دادن مژه، به آن هم ریمل زده تا جلوه‌ای طبیعی و زیبایی را برای چشمانتان ایجاد کند

اگر از مایع ریمل به پوستتان مالید حتما دقت داشته باشید که مایع خشک شود و بعد آن را پاک کنید تا آسیبی به آرایش و زیرساز پوستتان نرسد.

ریمل حجم دهنده دوسه مدل Max Lash

ریمل حجم دهنده دوسه مدل Max Lash ساخته شده از بهترین مواد دارای ماندگاری بالایی است. با استفاده از این مدل ریمل دوسه سر قرمز می‌توانید مژه‌های خود را حجیم و بلند جلوه دهید و فرم زیبایی را به مژه‌های خود ببخشید.

 

ریمل حجم دهنده Doucce ضد آب و ضد حساسیت می‌باشد و همچنین به دلیل رنگدانه‌های مشکی و جذابی که دارد جلوه چشم و مزه‌های شما را دو چندان می‌کند. قیمت ریمل دوسه در کنار کیفیت و کارایی عالی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد.

دانستنی‌های مهم درباره ریمل و آرایش مژه

قیمت ریمل دوسه

قیمت ریمل دوسه از مواردی است که در هنگام خرید برای بسیاری از مشتریان اهمیت فراوانی دارد. پیراکده در تلاش است تا برای جلب رضایت و اعتماد شما عزیزان انواع ریمل با برندهای کاملا اورجینال را با قیمت مناسب به فروش برساند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می‌توانید با یکی از راه‌های ارتباطی زیر با متخصصین پیراکده تماس حاصل فرمایید.

09362423974 – 02634649738
pirakade.ir

ریمل ژله ای اوریفلیم
ریمل ژله ای اوریلیم یکی از بهترین و پر فروش‌ترین انواع ریمل می‌باشد که به سبب برس مخصوص و حالت داری که دارد، مژه‌های شما را پر و خوش حالت جلوه می‌دهد.

 

ریمل گیاهی و ژله ای Oriflame دارای خاصیت ضد آب بوده که با ماندگاری 24 ساعته‌ای که دارد مورد استقبال و رضایت بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است. ریمل ژله ای اوریف لیم مژه‌هایتان را بلند و پر حجم خواهد کرد و به دلیل بافت سبکی که دارد مناسب برای مصرف روزانه می‌باشد.

دانستنی‌های مهم درباره ریمل و آرایش مژه

ریمل حجم دهنده دایسل

یکی از مواردی که باعث پرپشت و حجیم شدن مژه می‌شود، برس پر و حجیم نیز می‌باشد. ریمل حجم دهنده دایسل به سبب برس پر و نرمی که دارد به راحتی به مژه‌های شما حالت داده آن‌ها پرحجم و بلند جلوه می‌دهد. ریمل حجم دهنده daycell به سبب ماندگاری بالا و کیفیت عالی که دارد جزء پر فروش‌ترین انواع ریمل می‌باشد که مناسب‌ترین قیمت در پیراکده به فروش می‌رسد.

 

دانستنی‌های مهم درباره ریمل و آرایش مژه

قیمت ریمل حجم دهنده daycell

ریمل حجم دهنده دایسل در کنار کیفیت و خواص عالی و بسیاری که دارد برای رضایت شما عزیزان به صورت کاملا اورجینال با قیمت بسیار استثنایی در پیراکده عرضه می‌شود که به همین سبب جزء پر فروش‌ترین محصولات پیراکده قرار گرفته است.

09362423974 – 02634649738
pirakade.ir