دانلود فیلم های جدید خارجی با دوبله فارسی

دانلود فیلم های جدید خارجی با دوبله فارسی

تماشای فیلم از دیرباز برای سرگرمی تنهایی یا دسته جمعی باب بوده است، حتی آن زمان که گوشی های هوشمند امروزی صفا و صمیمیت را از بین نبرده بودند فیلم های ایرانی و خارجی زیادی از ویدیو کلوپ ها اجاره می شد و واقعا حس خوب حمل یک سی دی تمیز و بی خط خش که باید در زمان معینی آن را برگردانیم به ما سرزندگی خاصی میداد، حالا اما با دانلود فیلم خارجی از یک رسانه قوی با شماییم.

 

فیلم های جدید خارجی

1- گرگ و شیر

گرگ و شیر (The Wolf and the Lion) با عنوان اصلی (Le loup et le lion) یک فیلم خانوادگی و درام محصول سال 2021 کشورهای فرانسه و کانادا به کارگردانی ژیل دو مستر است که توسط سه کمپانی Mai Juin Productions و Galatée Films و Les Productions Wematin تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز ژیل دو مستر و پران دو مستر به صورت مشترک نوشته اند و هنرمندانی چون مولی کانز، گراهام گرین، چارلی کریک، درک جونز، ریس اسلک، ایوان بولیونگ، ربکا کرول در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. همچنین این فیلم که براساس داستانی واقعی ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 25 سپتامبر سال 2021 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم Zurich Film Festival در کشور سوئیس حضور پیدا کرد سپس در 13 اکتبر همان سال توسط StudioCanal در سینماهای کشور فرانسه اکران شد و در نهایت در تاریخ 4 فوریه سال 2022 توسط کمپانی Blue Fox Entertainment در سینماهای کشور آمریکا به نمایش درآمد و توانست به فروش تقریبی 13.8 میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند. در مورد دختری 20 ساله به نام آلما است که پس از مرگ پدربزرگش تصمیم می‌گیرد به خانه دوران کودکی خود در جزیره‌ای کوچک در قلب یک جنگل باشکوه بازگردد.

دانلود فیلم های جدید خارجی با دوبله فارسی

2- تاریکی

تاریکی یا ایرول (Irul) یک فیلم هیجان انگیز و رازآلود محصول سال 2021 کشور هندوستان به کارگردانی ناسف یوسف ایزودین است که توسط دو کمپانی Anto Joseph Film Company و Plan J Studios تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز آناز بین ابراهیم، ناسف یوسف ایزودین و آبیرام پوتهوال به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون فهد فاضل، سابین شاهیر، دارشانا راجندران، ماشار همسا، جیپا جان در آن بازی می کنند. همچنین این فیلم که اولین تجربه کارگردانی ناسف یوسف ایزودین محسوب می‌شود، اولین بار در تاریخ 2 آوریل سال 2021 میلادی توسط نتفلیکس NETFLIX در هندوستان و سایر کشورها به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ جالب است بدانید فیلم تاریکی پس از پخش با نظرات و نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبین روبرو شد، اغلب آن‌ها بازی بازیگران، نحوه فیلمبرداری، وجود صحنه‌های مهیج و همچنین موسیقی متن این فیلم را تحسین نمودند. در مورد زوجی جوان به نام‌های الکس و آرچانا است که به سفر رفته‌اند. اما زمانی که در طول راه ماشین‌شان خراب می‌شود، به خانه‌ای که در همان نزدیکی‌ها قرار دارد پناه می‌ برند. برای دانلود فیلم تاریکی کلیک نمائید.

 

3- بعد از یانگ

بعد از یانگ یا افتر یانگ (After Yang) یک فیلم علمی تخیلی و درام محصول سال 2021 کشور آمریکا به کارگردانی کوگونادا است که توسط سه کمپانی A24 و Cinereach و Per Capita Productions تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز کوگونادا براساس داستانی کوتاه به نام “خداحافظی یانگ” از کتاب کودکان نوشته الکساندر واینستین، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون کالین فارل، جودی ترنر اسمیت، جاستین اچ. مین، اورلاگ کسیدی، ریچی کاستر، ساریتا چودوری در آن حضور دارند، فیلم بعد از یانگ پس از پخش نظرات و نقدهای مثبت فراوانی از سوی مخاطبان و منتقدین دریافت نمود و اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران به ویژه کالین فارل، داستان زیبا، فیلمنامه، شخصیت پردازی‌ها و همچنین نحوه کارگردانی آن را مورد تحسین قرار دادند.

دانلود فیلم های جدید خارجی با دوبله فارسی

4- سفید بزرگ

اورکا در مقابل سفید عظیم (Orca vs. Great White) مستندی محصول سال 2021 کشور آمریکا است که توسط دو کمپانی National Geographic Wild و Disney Plus منتشر شد؛ این مستند اولین بار در تاریخ 5 جولای سال 2021 میلادی توسط نشنال جئوگرافیک National Geographic Channel پخش شد سپس در 9 جولای توسط دیزنی پلاس به صورت اینترنتی در کشور آمریکا منتشر گردید؛ جالب است بدانید نهنگ قاتل که با نام اورکا نیز شناخته میشود، پستانداری دریایی است که به خانواده دلفین‌های اقیانوسی تعلق دارد و بزرگترین جاندار در میان دلفین‌سانان است؛ نهنگ‌های قاتل در اقیانوس‌های سراسر جهان، از دریاهای قطبی گرفته تا دریاهای گرمسیری، یافت میشوند؛ آن‌ها طعمه‌های گوناگونی را به‌عنوان غذا اختیار میکنند، با این حال بعضی گروه‌ها تنها به دنبال یک طعمه میروند. بعضی تنها از ماهی‌ها تغذیه میکنند و برخی دیگر به گله‌های پستانداران دریایی، مانند فک، شیر دریایی، گراز دریایی و حتی نهنگ‌ها نیز حمله میکنند. دانلود این فیلم با دوبله فارسی پیشنهاد می شود.